#1
Goedemiddag kwekers / gebruikers!
Na jaren geen paddo's meer gebruikt te hebben dacht ik, laat ik eens zelf wat kweken. Golden teacher boxje van 1200cc gehaald en vanmiddag geoogst. De kit weer schoon gemaakt voor een 2e poging maar nu heb ik een aantal vragen over mijn paddestoelen.
Bij sommige paddo's zijn de hoedjes open gegaan en zien ze er maar verrot uit. Andere daar en tegen zijn wel mooi uit.
Graag zou ik willen weten of ik deze gewoon op kan eten of beter weg kan gooien. Ook vraag ik me af of ik de paddenstoelen waarbij de hoed al is open gegaan nog gewoon kan eten.
Ik voeg hier onder de foto's toe van hoe ze er nu uitzien. Als iemand mij kan adviseren bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Bryan
Na jaren geen paddo's meer gebruikt te hebben dacht ik, laat ik eens zelf wat kweken. Golden teacher boxje van 1200cc gehaald en vanmiddag geoogst. De kit weer schoon gemaakt voor een 2e poging maar nu heb ik een aantal vragen over mijn paddestoelen.
Bij sommige paddo's zijn de hoedjes open gegaan en zien ze er maar verrot uit. Andere daar en tegen zijn wel mooi uit.
Graag zou ik willen weten of ik deze gewoon op kan eten of beter weg kan gooien. Ook vraag ik me af of ik de paddenstoelen waarbij de hoed al is open gegaan nog gewoon kan eten.
Ik voeg hier onder de foto's toe van hoe ze er nu uitzien. Als iemand mij kan adviseren bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Bryan