Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paddos gekweekt. Golden teacher 1200cc

Eerste keer paddos gekweekt. Golden teacher 1200cc

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
Bri anLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag kwekers / gebruikers!

Na jaren geen paddo's meer gebruikt te hebben dacht ik, laat ik eens zelf wat kweken. Golden teacher boxje van 1200cc gehaald en vanmiddag geoogst. De kit weer schoon gemaakt voor een 2e poging maar nu heb ik een aantal vragen over mijn paddestoelen.

Bij sommige paddo's zijn de hoedjes open gegaan en zien ze er maar verrot uit. Andere daar en tegen zijn wel mooi uit.

Graag zou ik willen weten of ik deze gewoon op kan eten of beter weg kan gooien. Ook vraag ik me af of ik de paddenstoelen waarbij de hoed al is open gegaan nog gewoon kan eten.

Ik voeg hier onder de foto's toe van hoe ze er nu uitzien. Als iemand mij kan adviseren bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Bryan
B
Bri anLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oké top ga ik doen! Ik heb hier wel wat mooie bakjes liggen dus dat moet goed komen.

Bedankt voor de info en de snelle reactie! ✌️
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welke zijn dan verrot volgens jou? Ze zien er allemaal heel normaal uit. Sowieso kun je ze met de hoed open ook nog gewoon eten hoor.
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze lijken mij ook niet verrot, in tegendeel zelfs! Als je doelt op die blauwe kleur:

"Wanneer je ze een beetje knakt of buigt, zal er een blauwe verkleuring ontstaan. Zie je deze kleur dan weet je zeker met kaalkopjes te maken hebben. Deze kleur ontstaat namelijk doordat de psilocybine oxideert aan de lucht." (bron)
B
Bri anLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks voor de info!

Heb ze gister op, ongeveer 20 a 25 gram ging eerst wel heel lekker maar later toch wel beetje te hard xD

Rest toch maar even bewaren. Iemand een idee hoe ik dit het best kan doen en hoelang ik ze kan bewaren?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je ze langer wilt bewaren moet je ze drogen en daarna op een koele en donkere plek bewaren in een luchtdichte verpakking. (gripzakjes zijn niet luchtdicht voor de duidelijkheid).

Hoe je ze het best kunt drogen kun je makkelijk online vinden door even te googlen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."