#1
Kan er niet echt antwoord op geven helaas. Misschien was het gewoon Columbiaans of Boliviaans. Die geven iets meer onrust. Wat ook kan meespelen is dat als je meer gebruikt dan je lief is, je lichaam daarop reageert. Ook met supercoke moet ik eten wanneer ik honger heb, geen coke gebruiken 'savonds als ik moe ben (natuurlijk ritme aanhouden) in het algemeen gewoon luisteren naar mijn lichaam en geest. Doe ik het niet komt onze vriend para om de hoek kijken of word ik anderszins geestelijk labiel of depri. Luister ik wel naar mijn lichaam dan kan ik verrassend veel gebruiken en me heerlijk voelen. Vooral als ik aan het werk ben (ben musicus en kunstenaar). Echter als ik dan klaar ben met mijn werk merk ik vaak pas hoe high en verdoofd ik inmiddels ben. Wat tijdens het werk een geweldige trip was, is vaak na het werk gewoon too much hahaZo’n gevoel ken ik wel van dure coke. 1.5x de prijs van reguliere coke, maar ik deed er wel langer mee. Was altijd een soort licht plakkerig brok. Maar zelfs met die soort kreeg ik weleens een speedy high met bijbehorend hart als ik toch wat teveel nam.