Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn na coke gebruik.

Hoofdpijn na coke gebruik.

70 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lytje pole zei:
Zo’n gevoel ken ik wel van dure coke. 1.5x de prijs van reguliere coke, maar ik deed er wel langer mee. Was altijd een soort licht plakkerig brok. Maar zelfs met die soort kreeg ik weleens een speedy high met bijbehorend hart als ik toch wat teveel nam.
Klik om te vergroten...
Kan er niet echt antwoord op geven helaas. Misschien was het gewoon Columbiaans of Boliviaans. Die geven iets meer onrust. Wat ook kan meespelen is dat als je meer gebruikt dan je lief is, je lichaam daarop reageert. Ook met supercoke moet ik eten wanneer ik honger heb, geen coke gebruiken 'savonds als ik moe ben (natuurlijk ritme aanhouden) in het algemeen gewoon luisteren naar mijn lichaam en geest. Doe ik het niet komt onze vriend para om de hoek kijken of word ik anderszins geestelijk labiel of depri. Luister ik wel naar mijn lichaam dan kan ik verrassend veel gebruiken en me heerlijk voelen. Vooral als ik aan het werk ben (ben musicus en kunstenaar). Echter als ik dan klaar ben met mijn werk merk ik vaak pas hoe high en verdoofd ik inmiddels ben. Wat tijdens het werk een geweldige trip was, is vaak na het werk gewoon too much haha
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rayyar zei:
Kan er niet echt antwoord op geven helaas. Misschien was het gewoon Columbiaans of Boliviaans. Die geven iets meer onrust.
Klik om te vergroten...
Uiteraard, ik heb het zelf nooit laten testen en nooit navraag gedaan. Grappig dat die soorten zo verschillen in effect, wist ik niet.

Rayyar zei:
Wat ook kan meespelen is dat als je meer gebruikt dan je lief is, je lichaam daarop reageert. Ook met supercoke moet ik eten wanneer ik honger heb, geen coke gebruiken 'savonds als ik moe ben (natuurlijk ritme aanhouden) in het algemeen gewoon luisteren naar mijn lichaam en geest.
Klik om te vergroten...
Zelf nam ik altijd als ik buiten de deur was in de avond. Nooit echt te veel denk ik en nooit meerdere dagen achter elkaar. Een halfje op een avond max, maar wel met alcohol.
Van teveel coke op nuchtere maag kan ik wel een beetje para worden. Nam wel eens wat voor ik wegging en dan moest ik driedubbel checken of alle apparaten uit waren in huis.

Rayyar zei:
Luister ik wel naar mijn lichaam dan kan ik verrassend veel gebruiken en me heerlijk voelen. Vooral als ik aan het werk ben (ben musicus en kunstenaar). Echter als ik dan klaar ben met mijn werk merk ik vaak pas hoe high en verdoofd ik inmiddels ben. Wat tijdens het werk een geweldige trip was, is vaak na het werk gewoon too much haha
Klik om te vergroten...
Zo heb ik coke nooit ervaren, meestal heb ik wel genoeg na een paar keer doseren. Maar luisteren naar je lichaam is zowiezo een goed advies, doe ik soms niet genoeg. En interessant, maak je experimentele muziek?
Zelf wordt ik te gejaagd van coke om echt lekker in een creatieve modus te zitten. Een actieve opiaat (oxy) vond ik daar dan wel heel geschikt voor. Maar dat was op een gegeven moment overal voor geschikt haha.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts? Vertel gewoon dat je coke hebt gebruikt. Huisartsen zijn er om je te helpen...

Ben benieuwd naar de testresultaten.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drukkende gevoel herkenbaar en misselijkheid duidt meestal aan dat gewoon goeie coke is. Als je 1 x per maand doet ? Waarom 2 gram in 1 x kopen? Als je kwaliteit coke hebt gewoon minder nuttigen en doet er super lang mee! Sterk coke wilt niet altijd zeggen dat het lekkerder of beter is! Als je coke niet gewend bent! Dan is het voor de meesten mensen Te sterk coke niet plezierig.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
Conjo zei:
Drukkende gevoel herkenbaar en misselijkheid duidt meestal aan dat gewoon goeie coke is. Als je 1 x per maand doet ? Waarom 2 gram in 1 x kopen? Als je kwaliteit coke hebt gewoon minder nuttigen en doet er super lang mee! Sterk coke wilt niet altijd zeggen dat het lekkerder of beter is! Als je coke niet gewend bent! Dan is het voor de meesten mensen Te sterk coke niet plezierig.
Klik om te vergroten...
Het tweede deel van je reactie ga ik mee akkoord maar ben het niet eens dat misselijkheid en pijn op de borst een teken van goede coke is.
Dit soort signalen betekent altijd dat er iets niet goed is, maar het hoeft ook weer niet te betekenen dat je dood aan het gaan bent. Echter bagatelliseren en je kop in het zand steken is zo'n beetje het laatste wat je moet doen...
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rayyar zei:
ben het niet eens dat misselijkheid en pijn op de borst een teken van goede coke is.
Dit soort signalen betekent altijd dat er iets niet goed is, maar het hoeft ook weer niet te betekenen dat je dood aan het gaan bent. .
Klik om te vergroten...

Wel als je teveel neemt , En door Cocaïne zoals ik zei is een MIND-FUCKER dus gaat meteen van ergst uit maar gasten hier boven berichten versturen doen coke 1 x in het jaar doen of ze er verstand van hebben
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Conjo zei:
Wel als je teveel neemt , En door Cocaïne zoals ik zei is een MIND-FUCKER dus gaat meteen van ergst uit maar gasten hier boven berichten versturen doen coke 1 x in het jaar doen of ze er verstand van hebben
Klik om te vergroten...
Sorry Conjo maar jouw adviezen klinken ook niet alsof je er heel veel verstand van hebt.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is geen slecht advies onder mijn plaatje staat Bewuste gebruiker... Ik vertel alleen wat mijn persoonlijk ervaring is met cocaïne gebruik. En bijverschijnselen die hij beschreef boven heb ik ook ooit gehad in de begin fase toen ik coke begon te gebruiken. Daarom moet je leren coke gebruiken (Doseren)
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Sorry Conjo maar jouw adviezen klinken ook niet alsof je er heel veel verstand van hebt.
Klik om te vergroten...

Jij komt nergens mee alleen maar commentaar hebben op een ander!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Conjo zei:
Jij komt nergens mee alleen maar commentaar hebben op een ander!
Klik om te vergroten...
Dan mis je best wat van mijn reacties als je dat vind. En commentaar mag op een openbaar forum. Zeker als er slechte adviezen worden gegeven.
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen idee, heb je het getest?
altijd alles wat ik door me neus heen haal geeft me een beetje koppijn maar misschien is het dit keer gewoon niet lekker gevallen. En anders met deze cocaine, kleinere lijntjes leggen.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mak zei:
Nu al meer dan een week een behoorlijk drukkend gevoel op mijn voorhoofd en Snel misselijk.
Iemand bekend met dit probleem? En wat zou het kunnen zijn?
Heb nog wat over van deze twee gram, deze wil ik laten testen.
Klik om te vergroten...
Ik heb 1x in mijn leven extréém slechte coke gekregen en ik heb wel wat envelopjes voorbij zien komen. Toen was mijn neus ook gelijk helemaal verstopt na de eerste dosis. Inclusief alle bijholtes. Ik had het eigenlijk moeten laten testen maar ik heb het toen weggegooid.

Misschien was je coke versneden met rotzooi waar je allergisch voor bent en heb je nu voorhoofdsholteontsteking oid. Testen en naar de dokter indien de klachten zich nog voordoen, mocht je niet al zijn geweest!
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Versnijdingmiddel caffeine is ergst wat in je coke kan krijgen... hoofdpijn of hartkloppelingen super onrustig gevoel! Vooral goeie Colombiaanse coke na anderhalf gram gaat neus ook dicht zitten dan snuit ik gewoon brokken snot tergroot van 2 euro munten eruit en snuif daarnaast heel potje neusspray leeg. Anders heb ik volgende dag knallende koppijn en vies benauwd gevoel. dat moeten we niet hebben natuurlijk!
M
MakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rayyar zei:
Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts? Vertel gewoon dat je coke hebt gebruikt. Huisartsen zijn er om je te helpen...

Ben benieuwd naar de testresultaten.
Klik om te vergroten...
Ben gisteren bij de huisarts geweest. Arts wist met zekerheid te zeggen dat het een verstopte/ geïrriteerde voorhoofdsholte is.
Eerst een week neusdruppels gebruiken, mocht het na een week niet weg zijn moet ik terug komen.
Drukkend gevoel is nu al een stuk minder. Dus verwacht dat het met een weekje wel weg is.
Testresultaten heb ik nog niet.
M
MakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Conjo zei:
Drukkende gevoel herkenbaar en misselijkheid duidt meestal aan dat gewoon goeie coke is. Als je 1 x per maand doet ? Waarom 2 gram in 1 x kopen? Als je kwaliteit coke hebt gewoon minder nuttigen en doet er super lang mee! Sterk coke wilt niet altijd zeggen dat het lekkerder of beter is! Als je coke niet gewend bent! Dan is het voor de meesten mensen Te sterk coke niet plezierig.
Klik om te vergroten...
Goede coke is slecht aan te komen als je niet echt in “de wereld” zit.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mak zei:
Ben gisteren bij de huisarts geweest. Arts wist met zekerheid te zeggen dat het een verstopte/ geïrriteerde voorhoofdsholte is.
Eerst een week neusdruppels gebruiken, mocht het na een week niet weg zijn moet ik terug komen.
Drukkend gevoel is nu al een stuk minder. Dus verwacht dat het met een weekje wel weg is.
Testresultaten heb ik nog niet.
Klik om te vergroten...
Goed dat je gegaan bent. Dus waarschijnlijk is het gewoon een samenloop van omstandigheden... Top
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mak zei:
Goede coke is slecht aan te komen als je niet echt in “de wereld” zit.
Klik om te vergroten...

Hoezo ? Als ik een Coke dealer was geweest! Wil juist kwaliteit verkopen? Zodat mensen terug blijven komen?
En op verjaardagen dat mensen mond op mond reclame gaan maken... Dat je goeie coke hebt? Klantenbinding....
Je hoeft zelf niet in dat wereldje te zitten....
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Conjo zei:
Is geen slecht advies onder mijn plaatje staat Bewuste gebruiker...
Klik om te vergroten...

Dat krijg je automatisch na een X-aantal berichten. Ook als het berichten vol onzin zijn.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAap zei:
Dat krijg je automatisch na een X-aantal berichten. Ook als het berichten vol onzin zijn.
Klik om te vergroten...

Wat in dit geval ook zo is.

Ontopic: een week lang drukkend gevoel en misselijkheid is geen teken van goede coke maar eerder een ontsteking of griepje. Ik zou voortaan bij zulke dingen direct naar de huisarts gaan, die weet tenslotte alles over medische zaken. De meesten hier niet :wink:
M
MakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Conjo zei:
Hoezo ? Als ik een Coke dealer was geweest! Wil juist kwaliteit verkopen? Zodat mensen terug blijven komen?
En op verjaardagen dat mensen mond op mond reclame gaan maken... Dat je goeie coke hebt? Klantenbinding....
Je hoeft zelf niet in dat wereldje te zitten....
Klik om te vergroten...
Prison zei:
Wat in dit geval ook zo is.

Ontopic: een week lang drukkend gevoel en misselijkheid is geen teken van goede coke maar eerder een ontsteking of griepje. Ik zou voortaan bij zulke dingen direct naar de huisarts gaan, die weet tenslotte alles over medische zaken. De meesten hier niet :wink:
Klik om te vergroten...

Antwoord op mijn vraag bij Jellinek:

“
Beste vraagsteller,

hartelijk dank voor je bericht.

De pijn is waarschijnlijk afkomstig uit je voorhoofdsholtes. Die staan in een direct contact met de neusholtes en worden evenals de slijmvliezen van je neus, ook geïrriteerd door cocaïne. Vaak zijn je neusslijmvliezen dan al beschadigd. Cocaïne werkt vaatvernauwend. Coke lost zich op in het neusslijmvlies. De bloedvaten in het slijmvlies vernauwen zich. Hierdoor krijgen de cellen in het neusslijmvlies onvoldoende bloed. Het gevolg daarvan is dat de cellen onvoldoende zuurstof en onvoldoende voeding krijgen. De gesnoven coke kan ook in de voorhoofdsholte terecht komen en daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken. Laat er eens een KNO-arts naar kijken. Je huisarts kan je naar een KNO arts doorverwijzen.

Zelf denk je aan vervuilde cocaïne. Dat zou mogelijkerwijs ook kunnen. Daarom is het goed dat je het laat testen, maar in principe mag de testservice geen drugs testen die al gebruikt is. Maar gezien jij erg vervelende klachten hebt na gebruik kan het zijn dat het laboratorium toch jouw cocaïne wil testen, om te weten of er vervuilde cocaïne op de markt is. Maar deze garantie kan ik je niet geven. Kijk opwww.drugs-test.nl voor de testservice bij jou in de buurt.

Mocht je na overleg met de huisarts of KNO arts nog last houden, neem dan eens contact op met het Landelijk Spreekuur Partydrugs van de Brijder

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."