De keta werkt goed zo te lezen. Misschien wat 3m zodat het typen beter gaat?
#6
We hebben gister besloten het promoten van Telegramgroepen niet meer toe te staan. Discord valt wat ons betreft in dezelfde categorie. Ik pas daarom de openingspost aan en sluit dit topic.
Sorry!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.