Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vandaag uit eigen brein: " Het kwaad, is het mislukte in jezelf dat zich wreekt en het goede probeert te vernietigen" Is t wat, of is t lauwtjes en ben ik gewoon Vorige week door een maat van me gezegd, terwijl hij apestoned bij mij in de auto zat, ik reed (nuchter). Hij: "WOW! jij durft echt alles met een auto!" Ik: "Wat bedoel je, keren op de weg?" Hij: "Eh.... ja...." Hilarical!"
"Bewust vrijgezel en heb meerdere fuckbuddy's of zoals ik het liever noem, schatjes. Bevalt perfect, zeker een aanrader, maar ik heb er geen voor je te leen, sorry."
"1.62 vs 46 vs 17,nogwa"
"Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw."
"Voted"
"Dan zeg ik: "Natuurlijk schatje, wil je ook nog iets te drinken? Wat ben je toch een lekker ding!" NB. Ik heb gemiddeld altijd minimaal 3 gewillige mooie dames in mijn telefoonboekje staan die ik op kan bellen voor zulk soort activiteiten, meestal meer. En jullie??"
"@Vode: inderdaad, ik heb een extreem kleine piemel, vandaar t compensatiegedrag"
"Vooralsnog heb ik weinig op met coke, omdat in mijn omgeving t door sommige mensen teveel gebruikt word en die dan continue liegen dat t gedrukt staat. Maar.... ik ga coke volgende week wel een eerlijke kans geven, ik wil t 1x in m'n leven proberen wat het is. Met andere woorden, ik heb nu nog niet specifiek iets tegen coke, wel tegen die-hard cokegebruikers. Eens zien wat ik volgende week vind. Andere drugs waar ik niks mee heb zijn verwoestende middelen als heroine, crystal meth etc. Verder heb ik weinig met alcohol, althans een stuk minder dan de gemiddelde nederlander. T kost een bult, ik zet mezelf standaard voor schut en heb altijd extreem last van een kater... no fun!"
"@Flameon: Ja ik geef om hun, maar niet perse zoals of zoveel als om een geliefde. Om vrienden of kennissen geef je ook, maar ze zijn wel vervangbaarder, daarmee vergelijkbaar qua "waarde", maar wel op een andere manier, al is elke fuckbuddy weer anders, sommigen blijven vagekennisfuckfriends, andere worden fuckfriends4ever en alles wat daar tussen zit"
"@Vode: thank you @ De vraag, waarom zo veel: nou... dit is MIJN antwoord, weet niet hoe de rest van multifucking nederland er over denkt, maar voor wat het waard is: 1 ik verveel me nogal snel, nu blijft het spannender / meer afwisseling, al mijn fuckbuddy's zijn fijn in bed (anders worden het geen fuckbuddys maar blijven het one-night-stands ) maar ieder heeft zo wel haar/zijn specialiteiten. Ik geniet graag van al deze specialiteiten, maar ben ook weer niet zo veeleisend dat ik verwacht dat er ooit iemand voorbij komt die AL deze specialiteiten in zich heeft. Alhoewel.... als die wel blijkt te bestaan en ik die ooit tegenkom, zwaai ik de rest van mijn fuckbuddy's vriendelijk uit en ga ik op 1 knie voor dit exemplaar 2: misschien moet je voor de gein op google ofzo eens "swingen" intypen... lekker lezen !!!"