Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBest wel knap meisje met acne

Best wel knap meisje met acne

45 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
luchtigtoetje zei:
,,
Klik om te vergroten...
Briljant kommagebruik :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Best wel knap meisje met acné?

Als ze geen acné had, was ze dan heel knap? Dan zou ik er gewoon voor gaan, acné wordt soms minder of gaat zelfs over (kan ook zonder littekens..).
Heb zelf zo'n meisje gehad met wat lichte acné, en dat was verder echt een heel geil en lekker ding. Ik vond het niet het belangrijkste.
L
LystLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik maak een praatje met haar / drink een drankje met haar, waarbij ik zorg dat ik uit de vuurlinie blijf staan van mogelijke openspringende pukkels.
Vervolgens zeg ik haar dat ik haar een leuke meid vind, maar nu nog wat jong. Als ze over een paar jaar "opgedroogd" is, mag ze me zeker bellen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van achter nemen zodat je haar gezicht niet ziet.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk het niet...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fresh zei:
k vond het niet het belangrijkste.
Klik om te vergroten...

Innerlijk is nog altijd belangrijker dan uiterlijk, voor mij dan
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Fresh zei:
k vond het niet het belangrijkste.
Klik om te vergroten...

Innerlijk is nog altijd belangrijker dan uiterlijk, voor mij dan
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf... Een dik, lelijk, vadsig wijf met een tof karakter komt ook niet ver.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ze knap is, is ze knap. Imperfecties moet je accepteren. :wave:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Flameon zei:
Fresh zei:
k vond het niet het belangrijkste.
Klik om te vergroten...

Innerlijk is nog altijd belangrijker dan uiterlijk, voor mij dan
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf... Een dik, lelijk, vadsig wijf met een tof karakter komt ook niet ver.
Klik om te vergroten...

Als je echt van iemand houdt dan is dat niet belangrijk meer...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
bier zei:
Als je echt van iemand houdt dan is dat niet belangrijk meer...
Klik om te vergroten...
You wish.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
bier zei:
Als je echt van iemand houdt dan is dat niet belangrijk meer...
Klik om te vergroten...
You wish.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Als ik merk dat mijn meisje ontploft, schiet ik het dood in haar slaap, want ze ontploft schijnbaar omdat ze niet gelukkig met mij is... :(


=
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gadverdamme, je zult zo moeten leven... :openmouth:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
bier zei:
Gadverdamme, je zult zo moeten leven... :openmouth:
Klik om te vergroten...
Jij met je hoestsiroop, meth en HIV pik verslaving, komt er vanzelf zo uit te zien hoor.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet er ook wel een goed gesprek mee kunnen voeren zonder je aan d`r kop te ergeren, dus alsnog neen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een wijf die heel d`r gezicht open gekrabt heeft is geen lekker wijf, dus kom ik ook niet in een 2 strijd
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
Een wijf die heel d`r gezicht open gekrabt heeft is geen lekker wijf, dus kom ik ook niet in een 2 strijd
Klik om te vergroten...

Maar heeft misschien wel een lekker LIJF? Op haar kop na dan :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
Je moet er ook wel een goed gesprek mee kunnen voeren zonder je aan d`r kop te ergeren, dus alsnog neen.
Klik om te vergroten...

Je hebt zeker een punt indien je er meer dan alleen sex mee wilt hebben :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook omdat ik zeker weet dat iedereen hier dat er maanden in zou smeren, dat doe ik ook bij mijn vrienden.

Als ik zat ben heb ik daar wel echt schijt aan, maar dan komt het nog bijna nooit voor omdat we dan meestal bezig zijn met een fiets om een lantarenpaal te vouwen of zo, da`s niet aantrekkelijk.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
bier zei:
Als je echt van iemand houdt dan is dat niet belangrijk meer...
Klik om te vergroten...

Stel, jij zou een mooi karakter hebben, dan zou nog niemand je willen hoor
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#20
DutchCookie zei:
luchtigtoetje zei:
dan kan hoor.. heb ik op wikileaks gelezen,, :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik heb op wikileaks gelezen dat 9/11 een inside job is geweest, maar dat is toch ook niet zo :rolleyes:
Klik om te vergroten...
kijk maar is op youtube naar en kijkzeitgeist ook maar is helemaal.
Ik wil je niks oprdringen en bedenk je van te voren, heavy shit.
Het is niet leuk erachter te komen dat je genaaid word aan alle kanten, en veel mensen willen dit systeem zoals de wereld nu is, niet veranderen, die zijn bereid er voor te vechten, ooit gaat het mis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."