Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij krijgen de speed zonder caff en daarvoor is het beter als wat dichterbij het proces kunt staan. Speed met caff maakt me naar enkelen uren zwaar opgefokt, die zonder niet. Ik nies 50% van de tijd ook en ik weet zo gauw ook geen antwoord hoe dat kan 😝 misschien als je te zacht snuif ofzo? Iemand hier zei dat het kan komen als je te vaak snuift en het lijkt mij dat wanneer je vaak snuift je zeker klachten gaat krijgen maar geen kietel die je laat niezen, lijkt mij. Ik had de gewoonte om telkens met de vinger een beetje op te snuiven elk uur en dan word je neus binnnen een half jaar goed opgevreten. 1 goede berg voor de hele dag of anders 2 lijkt me sowieso de beste optie. Bij speed is het sowieso het aller belangrijkst dat je te maken hebt met goed spul die 'verantwoord' is gemaakt en niet allerlei onnodige gevaarlijke troep bevat. Al klinkt dit best grappig want het is überhaupt gif maar goed 😄"
"Speed.. de eerste paar keren voelde ik er wat van maar al snel bij dagelijks gebruik merkte ik enkel dat ik kon doorgaan qua energie. Verder als ik ging zitten voelde ik een fijn licht gevoel in mijn hoofd en dat was het. Dit is dan de speed zonder caff en de speed met caff maakte me naar een paar uurtjes zwaar opgefokt en geirriteerd, de speed zonder caff totaal geen last van. Dus is speed het waard om je neus erdoor te laten vergallen? Nee, of het moet op mij een ander effect hebben aangezien ik ook psychische diagnoses heb en bepaalde dingen lijken op adhd/add."
"ketaverslaafde😔 zei: Even een update : Vandaar bij de uroloog geweest , ik plas netj3s me blaas leeg. Wel is mijn blaas kleiner geworden maar hebben ze ook een cytoscopie gedaan en daar zag voor de rest gelukkig alles goed uit zonder beschadegingen. Ik heb nu medicijnen gehad voor het tot rust stellen van mijn blaas en achter de hulp voor de verslaving ben ik flink druk aan het zetten. De pijn heeft 3 weken geduurd. Ik zal nog regelmatig een update plaatsen en de reacties lezen. Ze zeiden dat ik er nog goed optijd bij was. Klik om te vergroten... Wat fucking goed van je! Trots💜"
"Als jij veel ervaring hebt met beide middelen en ze dan om te proberen samen mengt ben je verantwoord bezig en kan je het zelf aanvoelen."
"Hoi allemaal, Toen ik 15 was begon ik een lange tijd lsd te gebruiken. Uiteindelijk besloot ik ermee te stoppen en op de derde dag kwam ik in een psychose terecht. Uiteindelijk heb ik een tijdje opgenomen gezeten, voor meerdere psych redenen die ik al had, in een psychiatrische kliniek. Daar kreeg ik anti-psychotica die zijn werk deed maar helaas heb ik blijvende effecten van het gebruik en de psychose overgehouden. Nu zijn we al heel wat jaren verder en zou ik eens wat ketamine willen proberen. Uiteindelijk is helemaal niks gebruiken altijd het beste maar als je dan toch af en toe iets wilt nemen in hoeverre is het dan, in mijn geval, wel of niet verstandig om voor ketamine te kiezen? Groetjes."