Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 vragen over speed

2 vragen over speed

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij niest de neus om de vieze speed er uit te ketsen uit zelf bescherming. Is dat net niet het nut van neusslijmvlies?
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Volgens mij niest de neus om de vieze speed er uit te ketsen uit zelf bescherming. Is dat net niet het nut van neusslijmvlies?
Klik om te vergroten...
klopt. Maak beide neusgaten na ongeveer 30 minuten schoon met lauw water. Wat eigenlijk het beste zou zijn is om het met een rhino horn te spoelen. Dat gaat door je neusholte met lauw warm water met een beetje fijn- zout.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Swen94729 zei:
Hallo ik ben zins kort in de wereld van speed en ik had 2 dingen die ik niet weet kunnen jullie
Mij helpen ik gebruik sinds 2 maanden speed maar na het gebuik van speed krijg ik een nies aanval is dat normaal

en wat bedoelen ze eigelen met speed wassen en testen want ik koop mijn speed en ik kan het gelijk gebruiken maar ik ben wel benieuwd hoeveel amfetamine er in zit
Klik om te vergroten...
zat wel wat caf in dus met niezen speed was je met watervrije aceton caf kun je hier meeste deel mee verwijderen als ik veel caf erin heb was ik het op verschillende manieren hoeveelheid aceton erin dus speed testen doe ik zelf niet wassen wel test alleen xtc hoeveel amfetamine er in zit is geen zorg naar het wassen nog meer vragen ?
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Swen94729 zei:
Hallo ik ben zins kort in de wereld van speed en ik had 2 dingen die ik niet weet kunnen jullie
Mij helpen ik gebruik sinds 2 maanden speed maar na het gebuik van speed krijg ik een nies aanval is dat normaal

en wat bedoelen ze eigelen met speed wassen en testen want ik koop mijn speed en ik kan het gelijk gebruiken maar ik ben wel benieuwd hoeveel amfetamine er in zit
Klik om te vergroten...
ik moet niesen omdat er nog spul achter gebleven is in me neus sommige zeggen dat het te maken heeft met de caf poeder die je mee snuift maar ik weet dit niet zeker ik heb dan nog wat witte overblijfsel dat moet ik eruit niesen soms met vlekje bloed erbij
S
Swen94729Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo ik ben zins kort in de wereld van speed en ik had 2 dingen die ik niet weet kunnen jullie
Mij helpen ik gebruik sinds 2 maanden speed maar na het gebuik van speed krijg ik een nies aanval is dat normaal

en wat bedoelen ze eigelen met speed wassen en testen want ik koop mijn speed en ik kan het gelijk gebruiken maar ik ben wel benieuwd hoeveel amfetamine er in zit
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Swen94729 zei:
Hallo ik ben zins kort in de wereld van speed en ik had 2 dingen die ik niet weet kunnen jullie
Mij helpen ik gebruik sinds 2 maanden speed maar na het gebuik van speed krijg ik een nies aanval is dat normaal

en wat bedoelen ze eigelen met speed wassen en testen want ik koop mijn speed en ik kan het gelijk gebruiken maar ik ben wel benieuwd hoeveel amfetamine er in zit
Klik om te vergroten...
Hoeveel gebruik je? Niezen klinkt als verstopte neus en dat klinkt als teveel snuiven.

Je kunt je speed wassen met aceton. In het subforum speed staat een uitgebreide uitleg hierover.

Je speed laten testen is de enige manier om erachter te komen wat het percentage is.
S
Swen94729Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snuif meestal 1 keer per dag

maar hoe test ik het dan eigenlijk
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Swen94729 zei:
Ik snuif meestal 1 keer per dag

maar hoe test ik het dan eigenlijk
Klik om te vergroten...
Google: drugs laten testen.

Elke dag snuiven is zeer ongezond.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#9
Swen94729 zei:
Hallo ik ben zins kort in de wereld van speed en ik had 2 dingen die ik niet weet kunnen jullie
Mij helpen ik gebruik sinds 2 maanden speed maar na het gebuik van speed krijg ik een nies aanval is dat normaal

en wat bedoelen ze eigelen met speed wassen en testen want ik koop mijn speed en ik kan het gelijk gebruiken maar ik ben wel benieuwd hoeveel amfetamine er in zit
Klik om te vergroten...
Wassen = de onzuiverheden er uit halen did je gegarandeerd krijgt met het kopen van een dealer. Meestal bevat het Styrene of zuurresten, of is het gewoon versneden.
Aceton is de DIY methode maar dit raad ik niet echt aan

Als je het herkristalliseerd verlies je 20% van je product (wat je wel kan indampen tot weer bevuilde stof) maar je krijgt mooie lange kristallen van bijna pure amfetamine
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Swen94729 zei:
Hallo ik ben zins kort in de wereld van speed en ik had 2 dingen die ik niet weet kunnen jullie
Mij helpen ik gebruik sinds 2 maanden speed maar na het gebuik van speed krijg ik een nies aanval is dat normaal

en wat bedoelen ze eigelen met speed wassen en testen want ik koop mijn speed en ik kan het gelijk gebruiken maar ik ben wel benieuwd hoeveel amfetamine er in zit
Klik om te vergroten...
Ik was mn speed nooit, ken maar 1iemand da dat doet maar vind dat totaal niet nodig. En dat je moet niezen klinkt me vrij logisch, je neus is gewoon geïrriteerd door de speed. Het maakt je neus sneller dan je denkt kapot. Probeer af en toe je neus te spoelen met wat water als je dagelijks snuift!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kota zei:
Ik was mn speed nooit, ken maar 1iemand da dat doet maar vind dat totaal niet nodig. En dat je moet niezen klinkt me vrij logisch, je neus is gewoon geïrriteerd door de speed. Het maakt je neus sneller dan je denkt kapot. Probeer af en toe je neus te spoelen met wat water als je dagelijks snuift!
Klik om te vergroten...
Waarom lijkt dat dat jou niet nodig?
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Waarom lijkt dat dat jou niet nodig?
Klik om te vergroten...
Tis zowiezo vuiligheid ale ja
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kota zei:
Tis zowiezo vuiligheid ale ja
Klik om te vergroten...

Meest intelligente statement van de dag. :tongueout:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kota zei:
Tis zowiezo vuiligheid ale ja
Klik om te vergroten...
Zoals Hans Teeuwen ooit zei:
Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.

Beetje overdreven maar waarom zou je het niet wassen? Je kwaliteit gaat erop vooruit en de cafeïne gaat achteruit. Cafeïne zorgt voor vervelende bijwerkingen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Meest intelligente statement van de dag. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Op een tegeltje.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom hebben we eigenlijk geen kroket-emoji onder de like knop?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
dupont zei:
Waarom hebben we eigenlijk geen kroket-emoji onder de like knop?
Klik om te vergroten...
Daarom.

En wees blij.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
dupont zei:
Waarom hebben we eigenlijk geen kroket-emoji onder de like knop?
Klik om te vergroten...
Asking the right questions.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Beetje overdreven maar waarom zou je het niet wassen? Je kwaliteit gaat erop vooruit en de cafeïne gaat achteruit. Cafeïne zorgt voor vervelende bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
Heb ook lang in dubio gezeten, wel/niet wassen. Je maakt het er wat zuiverder mee, klopt. Maar echt lekker snuift het niet want er blijft ook echt kurkdroge speed over dat de neiging heeft direct achterin je keelgat te schieten. Persoonlijk regel ik liever goeie speed die hoge zuiverheid heeft van zichzelf. Dan valt er ook niet zo gek veel meer te wassen. Daarnaast is een heel klein beetje cafeïne erin niet eens zo slecht, sommigen zweren er zelfs bij en willen niet anders. Alleen moet niet met weet ik het hoeveel lepels aangemaakt zijn, want dan ga je je er niet bepaald beter van voelen.

Kortom, na jaren lang niet wassen ben ik het een half jaartje wel gaan wassen. Maar inmiddels ben ik daar weer mee gestopt omdat ik er weinig voordelen uit haal en ook grotendeels ben gaan twijfelen over het nut. Maar ieder zo z'en eigen methodes.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
n8wachT zei:
Heb ook lang in dubio gezeten, wel/niet wassen. Je maakt het er wat zuiverder mee, klopt. Maar echt lekker snuift het niet want er blijft ook echt kurkdroge speed over dat de neiging heeft direct achterin je keelgat te schieten. Persoonlijk regel ik liever goeie speed die hoge zuiverheid heeft van zichzelf. Dan valt er ook niet zo gek veel meer te wassen. Daarnaast is een heel klein beetje cafeïne erin niet eens zo slecht, sommigen zweren er zelfs bij en willen niet anders. Alleen moet niet met weet ik het hoeveel lepels aangemaakt zijn, want dan ga je je er niet bepaald beter van voelen.

Kortom, na jaren lang niet wassen ben ik het een half jaartje wel gaan wassen. Maar inmiddels ben ik daar weer mee gestopt omdat ik er weinig voordelen uit haal en ook grotendeels ben gaan twijfelen over het nut. Maar ieder zo z'en eigen methodes.
Klik om te vergroten...
Ik zou het liefst ook direct goede pep kopen maar helaas wisselt de kwaliteit hier nog weleens. Bij bepaalde percentages is de winst minimaal maar meer dan 20% cafeïne is de moeite wel waard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."