#1
Hoi allemaal,
Toen ik 15 was begon ik een lange tijd lsd te gebruiken.
Uiteindelijk besloot ik ermee te stoppen en op de derde dag kwam ik in een psychose terecht.
Uiteindelijk heb ik een tijdje opgenomen gezeten, voor meerdere psych redenen die ik al had, in een psychiatrische kliniek. Daar kreeg ik anti-psychotica die zijn werk deed maar helaas heb ik blijvende effecten van het gebruik en de psychose overgehouden.
Nu zijn we al heel wat jaren verder en zou ik eens wat ketamine willen proberen.
Uiteindelijk is helemaal niks gebruiken altijd het beste maar als je dan toch af en toe iets wilt nemen in hoeverre is het dan, in mijn geval, wel of niet verstandig om voor ketamine te kiezen?
Groetjes.
Toen ik 15 was begon ik een lange tijd lsd te gebruiken.
Uiteindelijk besloot ik ermee te stoppen en op de derde dag kwam ik in een psychose terecht.
Uiteindelijk heb ik een tijdje opgenomen gezeten, voor meerdere psych redenen die ik al had, in een psychiatrische kliniek. Daar kreeg ik anti-psychotica die zijn werk deed maar helaas heb ik blijvende effecten van het gebruik en de psychose overgehouden.
Nu zijn we al heel wat jaren verder en zou ik eens wat ketamine willen proberen.
Uiteindelijk is helemaal niks gebruiken altijd het beste maar als je dan toch af en toe iets wilt nemen in hoeverre is het dan, in mijn geval, wel of niet verstandig om voor ketamine te kiezen?
Groetjes.