Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als eerste wil ik zeggen dat de meeste mensen op dit forum buitengewoon gemeen kunnen reageren. Eerst in je tripreport en nu zelfs ook nog een paar terwijl je zelf al hebt toegegeven dat het is mis gegaan. Ik hoop dat je hulp kunt krijgen van vrienden of iets dergelijks. En dat je er uiteindelijk weer bovenop komt. (Ookal is dat waarschijnlijk heel moeilijk) Hopelijk heb je nog steeds de gedrevenheid en sterke wil die je in je tripreport ook had. Sterkte!"
"Als je ze laat testen post aub even de resultaten"
"hansjuh zei: Nog even een vraag over die vitamine pillen. Hoelang moet je die werkelijk slikken? Is een week voor het feest tot een week na het feest voldoende? Het maximum aantal per dag ligt trouwens op 4 stuks. B.v.d. Klik om te vergroten... Wil je nou 1 hele week ervoor en erna vitamine pillen slikken? Lijkt me niet echt nodig zo veel. Ik doe altijd 1 op de avond van het feest na het eten. En dan na het feest als ik probeer te slapen . En als het een echt heftig feestje was de dag daarna nog 1. Denk dat dit ongeveer wel voldoende is of niet? Een hele week ervoor en erna lijkt mij niet nodig ."
"Nog nooit zo iets meegemaakt maar laatst wel pijn in mijn borst gekregen toen mijn roze diamantje insloeg. Maar was gelukkig na paar minuten over. En trouwens van die diamantjes zijn echt wel verschillende versies. Degene die ik op had waren zeker niet 70mg maar ergens rond de 180. Misschien dat het 5 van die waren die voor de problemen zorgden? Maar dan zou je ook echt kk hard gaan wat je niet echt beschrijft."
"Ik heb nu een aantal keer xtc gebruikt maar ik gebruikte altijd 1 halfje (60mg) en 30 min later het andere halfje. (Weeg overigens 68kilo) En dan voelde ik me altijd super. Laatst zei een vriend dat een hele veel beter is. Nou ik wilde dat wel proberen dus ik neem meteen een hele. Vervolgens kreeg ik het normale xtc gevoel. Maar al snel werd ik moe en niet blij en had nergens zin in. Heb bijna het hele feest op een bankje gezeten. Herkend iemand dit? Is dit normaal? Ik heb ooit wel eens gehoord dat mensen met ADHD anders reageren op drugs en juist slaperig worden. Zou dit daarop kunnen wijzen? (Heb geen ADHD voor zover ik weet)"
"Oom Klaas zei: Luc18 zei: Hoeveel tijd zat er tussen de keren dat je xtc nam? Waren het exact dezelfde pillen? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Zaten ongeveer 2 maanden tussen geloof ik"
"Een maat van me pakt regelmatig 8-10 xtc pillen op een groot feest (Geschat op 100-120 mg). En hij gaat best vaak naar grote feesten. Zelf zegt hij dat hij zijn gebruik nog in de hand heeft en dat hij gewoon meer nodig heeft om er wat van te voelen. 10 is best veel maar als je regelmatig gebruikt valt het misschien wel weer mee. Wat denken jullie?"
"mask zei: Laat lekker gaan, go with the flow. De helft van de mensheid is sowieso niet meer te redden Klik om te vergroten... Het is nu ook weer geen heroine ofzo dat hij niet meer te redden is."
"KoxBox zei: Nathaniel zei: Luc18 zei: 10 is best veel maar als je regelmatig gebruikt valt het misschien wel weer mee. Klik om te vergroten... Deze zin....Episch Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik bedoel het gewoon bloedserieus hoor. Doordat hij vaak gebruikt heeft hij meer nodig om er wat van te voelen. Misschien hebben 10 pillen bij hem hetzelfde effect als bij mij 1. Hij kan overigens wel gewoon uitgaan zonder te gebruiken. Maar op grote feesten pakt hij bijna altijd wel."
"W.F.L. zei: Beter niet. Hoe vaak gebruik je XTC dan? Klik om te vergroten... Meestal laat ik er 2 maanden tussen. Maar ben gewoon nieuwsgierig naar andere dingen als speed en coke."