Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke keer andere ervaring xtc :S

Elke keer andere ervaring xtc :S

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Luc18 zei:
Dit had geen tollerantie toen ik deze dingen heb meegemaakt. En ik snap dus niet waarom het zoveel kan verschillen. Iemand enig idee hoe dit komt? of heeft dit ook meegemaakt?
Klik om te vergroten...

Dit had geen tolerantie? Wat bedoel je precies?
Dat er genoeg tijd tussen de keren xtc gebruik zat?

Verder zoals Travolta ook al aangaf, je setting en algehele lichamelijke en geestelijke conditie heeft er zeker ook mee te maken!
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn ervaringen met xtc verschillen eigenlijk best veel en ik snap er eigenlijk niks van.

Normaal gesproken heb ik dit allemaal samen:

*Dat blije gevoel :hearteyes:
*het wazige gevoel (Vooral als hij net inslaat, daarna trekt het een beetje weg maar blijft wel)
*en flink energie om te dansen :rock:

Maar ik heb een feestje meegemaakt waar ik alleen maar wazig was zonder energie en ook ZONDER dat blije gevoel :confused:

Ook heb ik gehad dat ik extreem veel energie had en totaal niet wazig maar wel redelijk love gevoel.

En ik heb een keer mijn beste space gehad van 3/4 pil van 120mg, super maar dan ook super vaag en geweldig love gevoel. (Ik had hiervoor een paracetamol op en geblowed maar dat zou niet moeten uitmaken toch?)


Dit had geen tollerantie toen ik deze dingen heb meegemaakt. En ik snap dus niet waarom het zoveel kan verschillen. Iemand enig idee hoe dit komt? of heeft dit ook meegemaakt?
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#3
Luc18 zei:
Mijn ervaringen met xtc verschillen eigenlijk best veel en ik snap er eigenlijk niks van.

Normaal gesproken heb ik dit allemaal samen:

*Dat blije gevoel :hearteyes:
*het wazige gevoel (Vooral als hij net inslaat, daarna trekt het een beetje weg maar blijft wel)
*en flink energie om te dansen :rock:

Maar ik heb een feestje meegemaakt waar ik alleen maar wazig was zonder energie en ook ZONDER dat blije gevoel :confused:
dit lijkt me of: toch tolerantie, of te veel genomen?, of iets anders dan of deels iets anders dan mdma in de pil?

Ook heb ik gehad dat ik extreem veel energie had en totaal niet wazig maar wel redelijk love gevoel.
ben hier vrijwel zeker dat er dan speed in je pil zat, dit kan namelijk het wazige (maar ook love) gevoel afvlakken en de energieboost vergroten. 't kan dus zijn dat je alsnog t euforische van de pil merkte maar het vage afgevlakt is
En ik heb een keer mijn beste space gehad van 3/4 pil van 120mg, super maar dan ook super vaag en geweldig love gevoel. (Ik had hiervoor een paracetamol op en geblowed maar dat zou niet moeten uitmaken toch?)
wiet heeft wel degelijk invloed op de werking van een pil meen ik? juist de reden dat mensen het graag combineren. paracetamol weet ik eigenlijk niet.


t heeft trouwens ook allemaal met de setting, omstanders te maken en met hoe je je op dat moment fysiek en mentaal voelt :)
Klik om te vergroten...


sorry voor het onhandig quoten :)
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het waren allemaal dezelfde pillen trouwens.
Als blowen elke keer dat effect geeft aan de pil wat ik toen had neem ik nooit meer zonder te blowen :grin: Nog maar eens proberen dan.

Maar ik denk dat dit het meeste uitmaakt.
TRAVOLTA zei:
t heeft trouwens ook allemaal met de setting, omstanders te maken en met hoe je je op dat moment fysiek en mentaal voelt :)
Klik om te vergroten...
Voortaan ook proberen te zorgen dat ik me al super voel voordat ik pak misschien dat ie dan weer zo heerlijk inslaat. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."