Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine proberen of beter niet?

Cocaine proberen of beter niet?

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kun je wel een keer proberen op zich.
Drink een paar biertjes van tevoren.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hm, ik begin altijd nuchter te snuiven en dan ga ik er bij drinken en dan merk ik dat ik me na een paar biertjes stukken beter voel. Maar zeker niet nuchterder :grin:
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Beter niet. Hoe vaak gebruik je XTC dan?
Klik om te vergroten...
Meestal laat ik er 2 maanden tussen. Maar ben gewoon nieuwsgierig naar andere dingen als speed en coke.
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo, Ik zou wel een keer coke willen proberen maar twijfel aan de andere kant ook erg. Ik ben bang dat als ik het probeer ik er erna dan heel erg naar verlang.

Na een avondje uit met xtc wil ik het hele weekend terug naar dat gevoel. Terwijl xtc bijna niet verslavend is. (Waarschijnlijk ben ik ook eerder verslaafd dan een normaal persoon heb ik het gevoel)

Wat denken jullie? Proberen of niet?
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gevoel van 'verlangen naar meer coke' is niet zo sterk, natuurlijk hangt dat van persoon tot persoon af, maar het is niet dat je na 1x gebruikt te hebben dat je dan verslaafd bent. Maar als je nog teveel twijfelt zou ik het niet doen, coke moet je gebruiken als je je erbij goed voelt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Beter niet. Hoe vaak gebruik je XTC dan?
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hieronder staat al een topic wat antwoord geeft op je vraag... Maar gewoon niet doen, waarschijnlijk valt het ook nog tegen omdat je er meer van verwacht had.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ow wat zal het tegenvallen..
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Had je vooraf maar meer moeten drinken dan :tongueout:.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
weyoun22 zei:
Had je vooraf maar meer moeten drinken dan :tongueout:.
Klik om te vergroten...

Om te merken, he ik ben in een keer weer nuchter. Het gebeurd veel tegenwoordig bij de jongeren, drinken en Coke snuiven op de plee en weer door drinken.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind -persoonlijk- coke niet veel waard.. letterlijk en figuurlijk dan...

Ik heb hier een hele grote pot lidocaïne HCl staan..
Zou ik dat wat versnijden met manitol, en een goed hoopje pure amfetamine sulfaat, merk je nog 'meer'; anders maar toch...

Ik zou zeggen, - op een verantwoordelijke manier natuurlijk- GO FOR IT,
maar je zal 'ergens' toch wel teleur gesteld zijn, denk ik, want je lijkt me er veel van te verwachten...

Ofwel moet 'het gevoel' je toch liggen'.. Dat is ieder 'zijn ding'

NB: k'wil niemand aanzetten tot het gebruik van drugs!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou dan eerder speed proberen, dat ligt meer in de lijn van XTC dan coke. Als je er 2 maanden tussen kan laten is het prima.

Nu goed, als je nog niet zeker bent of je het wel wilt zou ik het niet doen. Probeer dan eerder speed of andere zooi, dat is minder verslavend. Cocaïne kan echt heel verslavend zijn, op een andere manier dan speed en dergelijke, dat is puur geestelijk. Zoals elders gezegd valt het waarschijnlijk tegen als je het nuchter (zonder alcohol te drinken) probeert. Dan denk je "Is dit het maar?". Het is een heel subtiel nuchter gevoel. Maar wel fucking chill. Maar goed, je gedachten over dat spul als je het de eerste keer gedaan hebt kunnen uiteindelijk heel snel veranderen en voor je het weet hang je er aan. Men heeft mij altijd verteld dat coke sneaky is maar dat had ik nooit in de gaten, snap je? :P

Ik vind het bijna even verslavend als roken. Trek in coke voelt voor mij net hetzelfde als trek naar een sigaret. Als je rookt zou dit je moeten ontmoedigen, vind ik :grin:

Scopolamine zei:
Ik heb hier een hele grote pot lidocaïne HCl staan..
Zou ik dat wat versnijden met manitol, en een goed hoopje pure amfetamine sulfaat, merk je nog 'meer'; anders maar toch...
Klik om te vergroten...

You wish :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."