Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het de afgelopen 2 maanden (vakantie) wekelijks gebruikt, maar nu de vakantie voorbij is ga ik het beperken tot de grote feesten. Maar helemaal stoppen vind ik op dit moment niet nodig, zolang ik de controle kan houden en er verantwoordelijk mee om kan gaan, wil ik het mezelf niet verbieden."
"Marilyn Manson - I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me)."
"Ik heb vannacht GHB en speed door elkaar gebruikt tot 6u sochtends en niet geslapen. Nu heb ik vanavond een feest van 16 uur lang van 16u tot 8 uur sochtends en daarbij wil ik alleen coke gebruiken. Dus tussen 6 uur sochtends en ik schat 10 uur savonds wil ik helemaal niks gebruiken! Kan dit nare gevolgen hebben of heeft iemand hier soort van ervaring mee?"
"Het probleem is dat ik om 13u al de trein moet pakken en ik durf eigen niet te slapen, want ik voel me best dizzy en ik heb verhalen gehoord van mensen die stikten in hun tong etc. dus vandaar dat ik het heel eng vind om m´n ogen dicht te doen!! Ik heb nu wel al een boterham gegeten en ik drink water om ff goede dingen te consumeren zeg maar :P ."
"Ik heb helaas niet kunnen slapen vooraf, maar wel een leuk feestje gehad !! Het is geen coke, maar XTC geworden ook leuk :P ."
"bersenka zei: Love_Fulfilled zei: Ik heb helaas niet kunnen slapen vooraf, maar wel een leuk feestje gehad !! Het is geen coke, maar XTC geworden ook leuk :P . Klik om te vergroten... Ben benieuwd hoe brak je morgen bent Klik om te vergroten... Ik was al helemaal naar de klote toen ik thuiskwam hahaha. Nu gaat het wel weer, heb een paar uurtjes geslapen . Morgen moet ik en naar school en werken, dat wordt wat :P ."
"Het viel allemaal gelukkig mee! Eigenlijk net zo gebroken als 1 nacht feesten op X. Maar ik zou het toch niet snel weer doen, blijft een enorme aanslag op je lichaam. Daarnaast was dit ook m'n laatste keer Speed. Het was een eerste keer om het uit te proberen, maar het effect, naar mijn idee alleen het actief-zijnde, vind ik te matig t.o.v. van de nadelen en bijwerkingen."
"Nja tis allemaal goed gekomen met X ipv coke. Ik voelde me op het begin zwaar vertyfd, maar het werd alleen maar leuker !!"
"Ik heb wel vaak last van een opgeblazen gevoel, maar ik probeer dat altijd gewoon te negeren & lol te maken ..!"