Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelangrijke vraag!

Belangrijke vraag!

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Love_FulfilledLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vannacht GHB en speed door elkaar gebruikt tot 6u sochtends en niet geslapen. Nu heb ik vanavond een feest van 16 uur lang van 16u tot 8 uur sochtends en daarbij wil ik alleen coke gebruiken. Dus tussen 6 uur sochtends en ik schat 10 uur savonds wil ik helemaal niks gebruiken! Kan dit nare gevolgen hebben of heeft iemand hier soort van ervaring mee?
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ga gewoon even gaan slapen man tot15 h en dan dan opnieuw volledig :rock:
L
Love_FulfilledLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het probleem is dat ik om 13u al de trein moet pakken en ik durf eigen niet te slapen, want ik voel me best dizzy en ik heb verhalen gehoord van mensen die stikten in hun tong etc. dus vandaar dat ik het heel eng vind om m´n ogen dicht te doen!! Ik heb nu wel al een boterham gegeten en ik drink water om ff goede dingen te consumeren zeg maar :P .
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
In stabiele zijhouding ff gaan liggen en wat proberen uit te rusten. Anders breekt het je gigantisch op denk ik. Dat feest van 16 uur zul je dan wel volhouden door de coke, maar ik vraag me af hoe je er morgen overmorgen dinsdag aan te pas bent dan :wink:

Ojee, tis al half 1 zie ik net.
Goeie reis en maak der wat van op die party!
L
Love_FulfilledLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb helaas niet kunnen slapen vooraf, maar wel een leuk feestje gehad :grin: !! Het is geen coke, maar XTC geworden ook leuk :P .
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Probeer idd eerst maar wat te slapen/rusten...
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Love_Fulfilled zei:
Ik heb helaas niet kunnen slapen vooraf, maar wel een leuk feestje gehad :grin: !! Het is geen coke, maar XTC geworden ook leuk :P .
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd hoe brak je morgen bent :wink:
L
Love_FulfilledLid
01-01-2024, 00:00
#8
bersenka zei:
Love_Fulfilled zei:
Ik heb helaas niet kunnen slapen vooraf, maar wel een leuk feestje gehad :grin: !! Het is geen coke, maar XTC geworden ook leuk :P .
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd hoe brak je morgen bent :wink:
Klik om te vergroten...
Ik was al helemaal naar de klote toen ik thuiskwam hahaha. Nu gaat het wel weer, heb een paar uurtjes geslapen :) . Morgen moet ik en naar school en werken, dat wordt wat :P .
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Love_Fulfilled zei:
bersenka zei:
Love_Fulfilled zei:
Ik heb helaas niet kunnen slapen vooraf, maar wel een leuk feestje gehad :grin: !! Het is geen coke, maar XTC geworden ook leuk :P .
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd hoe brak je morgen bent :wink:
Klik om te vergroten...
Ik was al helemaal naar de klote toen ik thuiskwam hahaha. Nu gaat het wel weer, heb een paar uurtjes geslapen :) . Morgen moet ik en naar school en werken, dat wordt wat :P .
Klik om te vergroten...

Dan zul je morgen wel hele naar de kloten zijn. Scheelt wel al stukken als je vandaag nog beetje goed gegeten hebt.
L
Love_FulfilledLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het viel allemaal gelukkig mee! Eigenlijk net zo gebroken als 1 nacht feesten op X. Maar ik zou het toch niet snel weer doen, blijft een enorme aanslag op je lichaam.
Daarnaast was dit ook m'n laatste keer Speed. Het was een eerste keer om het uit te proberen, maar het effect, naar mijn idee alleen het actief-zijnde, vind ik te matig t.o.v. van de nadelen en bijwerkingen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Love_Fulfilled zei:
Daarnaast was dit ook m'n laatste keer Speed. Het was een eerste keer om het uit te proberen, maar het effect, naar mijn idee alleen het actief-zijnde, vind ik te matig t.o.v. van de nadelen en bijwerkingen.
Klik om te vergroten...


beginners nadeel :rolleyes:
F
FlashhLid
01-01-2024, 00:00
#12
psychopsychedelic zei:
Love_Fulfilled zei:
Daarnaast was dit ook m'n laatste keer Speed. Het was een eerste keer om het uit te proberen, maar het effect, naar mijn idee alleen het actief-zijnde, vind ik te matig t.o.v. van de nadelen en bijwerkingen.
Klik om te vergroten...


beginners nadeel :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Jah, ga echt wel volledig akkoord :grin:! Het feit is gewoon dat speed _BETER_ wordt elke keer je het gebruikt... Maarja het is dan ook ongelooflijk verslavend, je houdt het idd beter bij X!
Maar ik vind dat je de "echte" effecten van speed :hearteyes: pas merkt na een paar keer het te gebruiken... (note ik bedoel dan dus wel SPEED en niet caffeine brol...)

/F
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flashh zei:
psychopsychedelic zei:
Love_Fulfilled zei:
Daarnaast was dit ook m'n laatste keer Speed. Het was een eerste keer om het uit te proberen, maar het effect, naar mijn idee alleen het actief-zijnde, vind ik te matig t.o.v. van de nadelen en bijwerkingen.
Klik om te vergroten...


beginners nadeel :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Jah, ga echt wel volledig akkoord :grin:! Het feit is gewoon dat speed _BETER_ wordt elke keer je het gebruikt... Maarja het is dan ook ongelooflijk verslavend, je houdt het idd beter bij X!
Maar ik vind dat je de "echte" effecten van speed :hearteyes: pas merkt na een paar keer het te gebruiken... (note ik bedoel dan dus wel SPEED en niet caffeine brol...)

/F
Klik om te vergroten...


juist :stoned:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
alsje het zoizo weekendlijks weet te gebruiken wel ja, elke dag ni meer or:wink:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flashh zei:
psychopsychedelic zei:
Love_Fulfilled zei:
Daarnaast was dit ook m'n laatste keer Speed. Het was een eerste keer om het uit te proberen, maar het effect, naar mijn idee alleen het actief-zijnde, vind ik te matig t.o.v. van de nadelen en bijwerkingen.
Klik om te vergroten...


beginners nadeel :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Jah, ga echt wel volledig akkoord :grin:! Het feit is gewoon dat speed _BETER_ wordt elke keer je het gebruikt... Maarja het is dan ook ongelooflijk verslavend, je houdt het idd beter bij X!
Maar ik vind dat je de "echte" effecten van speed :hearteyes: pas merkt na een paar keer het te gebruiken... (note ik bedoel dan dus wel SPEED en niet caffeine brol...)

/F
Klik om te vergroten...
+9999
Speed word leuker en leuker elke keer dat je 't doet :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."