Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne & Muziek

Cocaïne & Muziek

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
DELIVER ME van SISTER BLISS (feat. John Martin): erg lekker deuntje om je eerste lijntje mee naar binnen te nacken :mrgreen:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
CokeCD XD. Moet je wijd aankondigen in de media dat je een cocaineCD gaat releasen, flipt iedereen weer over net als met wilders :tearsofjoy:
E
EvilcoffeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi... Ik ben nieuw hier, en heb gelijk een vraag. Misschien is ze al eerder gesteld, maar ik vond er in elk geval niks van terug op de eerste drie cocaïne-forumpagina's.

Hoe dan ook, de vraag: wat is jullie favoriete cocaïne-nummer? Met "cocaïne-nummer" bedoel ik trouwens niet per sé nummers die over coke gaan, maar gewoon nummers die leuk zijn om te horen als je een lijntje op hebt. :)

Dit zijn mijn nummers, tot nu toe:
The Revels - Comanche (Van de Pulp Fiction soundtrack)
Muse - New Born (Gaat vrij snel helemaal lossssssssss :) )
Dillinger - Cocaïne (A knife a fork, a bottle and a cork!)
Eric Clapton - Cocaïne (vind ik zelf niet zo geweldig, dit was een suggestie van een andere gebruiker en ik voeg het maar toe voor de volledigheid.)

Suggesties aub mensen, kzou graag een cd-tje samenstellen. :)

edit: Jah... en dan kijk je op pagina 4 natuurlijk. :roll:
Al bij al ging het daar toch meer over stijlen, ik ben echt op zoek naar specifieke nummers :grin:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#4
Praga Khan - Breakfast in Vegas
E
EvilcoffeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks, goeie tip. Dat ik zelf nog niet aan dat nummer gedacht heb... Past bij de rest van de nummers. :)
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#6
Evilcoffee zei:
Thanks, goeie tip. Dat ik zelf nog niet aan dat nummer gedacht heb... Past bij de rest van de nummers. :)
Klik om te vergroten...

Ik vind het nogal moeilijk voor echt specifieke nummers te zeggen voor op coke.. :tongueout:
E
EvilcoffeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ook eigenlijk. Raar is dat. Vandaar ook dat ik het ff "in de groep gooi" ...
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik coke had is het van Abba tot Zappa....elvis, ik zie overal de lol wel van in....
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook niet echt een specifiek nummer wat ik heel erg vet vond als ik coke op had.
Ik vond bijna alles wat er op dat moment op m'n ipod stond of in de kroeg aan stond prima.
L
Love_FulfilledLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marilyn Manson - I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me).

:rock:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
oh dat weet ik niet, want bij coke luister ik niet echt anders naar muziek ofzo
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#12
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/q5a_cpNq-Xk&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/q5a_cpNq-Xk&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Mondo Generator - Cocaine rodeo :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze vond ik ook altijd super onder 't flashen:

Guano Apes - Open Your Eyes
Puddle Of Mudd - Drift And Die
Prodigy - Breathe
The Beholder & Balistic - Bitches & Ho's (Coke in my Nose)
S
Slim JimLid
01-01-2024, 00:00
#14
Life in the fast lane - The Eagles
Break on through - The Doors
JIMI HENDRIX !!
ROLLING STONES!! (bv. Can't you hear me knocking)
E
EvilcoffeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mja... Ik merk toch een verschil met de meeste nummers die hier genoemd worden, en de nummers die ik leuk vind als ik een lijntje binnenheb. Ik hou er wel van als een nummer ineens helemaal los gaat, in dit geval. En zulke nummers kom ik hier niet echt tegen, behalve breathe van the prodigy misschien. Ach ja, desalniettemin bedankt voor de tips, tis zowiezo leuk om te horen wat anderen hier van vinden :wink:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh...

System Of A Down - Chop Suey!
Limp Bizkit - Faith
Muse - Bliss
B
BladieLid
01-01-2024, 00:00
#17
:rockband: Mien waar is mijn feestneus!

Ok, flauw, maar was het eerste nummer dat in me opkwam (da´s trouwens ook erg)

Ik trek dan maar wat graag oude cd´tjes uit de kast met muziek uit de jaren ´80/´90. SNAP doet het altijd goed. Of ik ga ouderwets platen draaien, maar soms ben ik dan te wazig en bezorg ik met die naald flink wat krassen. Op dat moment zeer amusant.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op dit moment ga ik 200% voor OVERDOSE van AC//DC.
Een goed verstaander heeft een half woord nodig :grin:
http://nl.youtube.com/watch?v=We9FD1UWiao

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."