Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVage Tintels na bommetjes pep

Vage Tintels na bommetjes pep

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen ,

Ik gebruik al enige jaren af en toe drugs, coke alcohol en wiet waren nog altijd mijn favorieten , vooral omdat het een lekker effect heeft en je gewon kunt slapen en je er niet te erg van naar de pleuris gaat. Laatste tijden gebruik ik ook af en toe pep maar ik weiger dat te snuiven puur omdat ik gewoon ranzig vind en ik geen octo neus wil. Ik heb alleen soms als ik pep heb gebruikt dat ik de dag erna als ik in bed leg ik overal vage tintels heb in me lijf en ik gewoon me deken niet voel bv. En dat me tast gewoon minder is. Dat gaat meestal weer weg na een dag maar afgelopen woensdag heb ik ook een paar bommetjes pep op wat heel lang werkte en zoals vaker had ik weer die vage tintelingen erna in me handen en armen, eigenlijk in me hele lijf. Het is nu Zondag en het is er nog steeds , het is echt bloed irritant. Weet iemand wat dit is ?? alvast bedankt. Ik ga swz geen pep meer gebruiken , goedkope pleuris troep.
:rockband:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat het veroorzaakt weet ik ook niet , was de speed zuiver/getest?
Deze klachten zouden wel minder moeten worden. Zeker na 4 dagen , als je er nog veel last van hebt en niet verminderd even langs je arts gaan , maar in 9 van de 10 gevallen verdwijnt het vanzelf weer.

Fijn dat je naar je lichaam luistert en stopt ermee!

Beterschap!
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks voor de reactie !! ja ik was nooit een voorstander van pep ik haatte het dat ik nooit kon slapen en ik vond het effect ook nooit zo , het is een slopende drugs , echt een van de ergste als je het mij vraagt. Maar ik hoop dat het minder word want het is bizar irritant !! Maar jij hebt dit dus ook met pep die tintels ??
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja pas er mee op met pep.

Ik heb die tintelingen ook wel is gevoelt, maar ik heb het idee dat het komt van een oververmoeit lijf. Net zo als je kan hallucineren van puur slaap gebrek.

SoftCruise zei:
Thanks voor de reactie !! ja ik was nooit een voorstander van pep ik haatte het dat ik nooit kon slapen en ik vond het effect ook nooit zo , het is een slopende drugs , echt een van de ergste als je het mij vraagt. Maar ik hoop dat het minder word want het is bizar irritant !! Maar jij hebt dit dus ook met pep die tintels ??
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies je slaat de spijker op de kop. Als je lichaam weer genoeg slaap , gezond eten en weer de (oa energie)reserves op peil zijn moet het verdwijnen.

Anders naar een arts die toch geheimhoudingsplicht hebben.
Maar vermoed dat je snel weer de oude bent!

Goed besluit om ermee te stoppen , het is een slopende drug inderdaad.

Peace
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik twee nachten mis dan krijg ook nog is Slaapparalyse dat is pas scary shit... :(


Tijdloos zei:
Precies je slaat de spijker op de kop. Als je lichaam weer genoeg slaap , gezond eten en weer de (oa energie)reserves op peil zijn moet het verdwijnen.

Anders naar een arts die toch geheimhoudingsplicht hebben.
Maar vermoed dat je snel weer de oude bent!

Goed besluit om ermee te stoppen , het is een slopende drug inderdaad.

Peace
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat noemde ik hersenverlamming , werd een keer wakker omdat ik niet goed kon ademhalen.. Nogal scary shit..
Ps dit kwam door gebruik van benzo's bij mij.

Ik dwaal af
@TS
Lekker goed eten en slapen zal wonderen doen :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
in zn algemeenheid ben je van je pepkater af in hooguit 3 dagen normaal doen, niks om je druk over te maken, het spul heeft vreemde effecten, en verschilt nogal per persoon. ik ken eigenlijk niemand die blijvende klachten overhield, tussen de oren dan he.

goed eten, lekker slapen, en waarschijnlijk ben je er zo vanaf.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zijn dat niet gewoon de gevolgen van vaatvernauwing die je merkt, minder goede doorbloeding in de fijnere bloedvaten?

Misschien kan onze nieuwste medische aanwinst hier nog wat licht op schijnen? :)
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#10
bedankt voor de reacties allemaal !! want maak me toch best beetje zorgen hierom. Ik had vorige week woensdag nacht dus pep bommetjes genomen , had tot vrijdag vrijwel niet geslapen. Nou heb ik heb donderdag avond hardgelopen want ik wilde echt slapen want ik hoorde ineens onverwacht dat ik vrijdag moest gaan werken. Toen is het me toch amper gelukt om te slapen ik had ook nog 1 sterke blow gerookt maar dat werkte ook niet slaappillen werkte niet waar ik normaal erg op tegen ben. Toen heb ik die dag gewerkt vrijdag wat dus best intensief was. Toen kwam ik thuis en heb ik miss 2 uur geslapen en daarna naar de kroeg geweest en gezopen en miss kwart gram coke op. De dag erna wel echt de hele dag geslapen en zondag moest ik weer werken. Ik had de week ervoor ook pepbommetjes op en toen met eigenlijk geen slaap ook nog is een heel weekend gezopen en coke gesnoven op een festival. Als ik dit zo van mezelf terug lees ben ik er onverantwoordelijk omgegaan met drugs. Maar ik ben niet zo ervaren met pep maar ik was echt zo achterlijk lang wakker dat heeft me echt gekilled man. ik zeg jullie 1 ding ik hoef het nooit meer, het is naar mijn mening de gevaarlijkste shit die er is. Zo lang wakker zijn is vreselijk.
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb er nu nog last van btw , soms is het wat minder maar over het algemeen is het aanwezig
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#12
SoftCruise zei:
Ik heb er nu nog last van btw , soms is het wat minder maar over het algemeen is het aanwezig
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg zat er in die bommetjes?
Enige wat je kan doen is wat al gezegd is; gezond eten (veel vitaminen) en veel slapen. Je lichaam heeft een harde klap gehad en moet dus herstellen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij ligt dat lange wakker blijven meer aan jouw roekenloosheid dan aan de drug zelf zo kun je alles wel op wat anders gaan afschuiven. :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
en je hebt gewenning natuurlijk...

slapen en van je kater af komen is een kwestie van ervaring, en wat te doen en wat te laten, maar ervaring telt ook mee.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met drugs moet je verantwoord omgaan en gebruiken met mate, zo blijven meestal de nare effecten achterwege en kan je volop genieten van je drugs.

Maar pep is toch een redelijke aanslag op je lichaam omdat je niet slaapt/eet!
Ik denk dat alles hierboven al gezegd is.

Hopelijk gaat het al wat beter!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Euhm...

LoveQuality zei:
Met drugs moet je verantwoord omgaan en gebruiken met mate, zo blijven meestal de nare effecten achterwege en kan je volop genieten van je drugs.

Maar pep is toch een redelijke aanslag op je lichaam omdat je niet slaapt/eet!
Ik denk dat alles hierboven al gezegd is.

Hopelijk gaat het al wat beter!
Klik om te vergroten...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat? :flushed:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moest beetje lachen om je opmerking. Gezien je gebruik van de afgelopen weken :P thats it.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja absoluut mijn excuses. Heb je gelijk in :)

LoveQuality zei:
Daarvoor mag ik andere toch wijze raad geven? :grin:
Klik om te vergroten...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tis nikske :grin: Ik snap je reactie wel :grin: Maar ik moet ervan profiteren nu, vanaf volgende week elke week plastest :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."