Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

59 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?

Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb nu 72% maar waarom word ik er nie helder van en krijg ik geen zin om dingen te doen..en geluksgevoel heb ik ook al niet..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
lotske1984- zei:
Heb nu 72% maar waarom word ik er nie helder van en krijg ik geen zin om dingen te doen..en geluksgevoel heb ik ook al niet..
Klik om te vergroten...

Misschien omdat je ondertussen een behoorlijke tolerantie hebt opgebouwd? En als je sowieso al zo lang niet goed in je vel zit, zal drugs je gevoel alleen maar verergeren denk ik.
Had ik met blowen toen, daarom ben ik gestopt. Had der niks meer aan, voelde niks meer, het deed niks meer en ik werd mega depri. Gevalletje te vaak te veel en te lang.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?

Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...

Ik ben Belg, heb genoeg zien voorbijkomen in het milieu en kan met zekerheid zeggen dat alle pep hier meer dan behoorlijk versneden word. Ik heb ooit een sample laten testen waar 4MA in zat, caffeine en amper 10% amfetamine als ik het nog goed heb. Belgie is overstelpt met troep en vooral omdat Hollanders van 70-73% goeie pep 50-40% mindere pep maken en die verpatsen aan Belgen aan de grens. Die Belgen versnijden dat dan nog es voor de helft en dan kom je snel op 20/25% pep. Gore troep dus...

Ikzelf gebruikte enkel nog pep als ik wist dat het helemaal ok was. Heb de goeie pep nooit in Belgie of net over de grens gehaald. Jammergenoeg heb ik het zien mislopen. Op de Epsi was iemand aangekomen die hallucineerde door "pep" en een ander vertoonde psychosegedrag na 1 lijn (sporadisch gebruik). Ik hoop dat lotske dit niet hoeft te ervaren...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eenheid voor Psychiatrische Spoed Interventie...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Klik om te vergroten...
Zo noemen de Nederlandse ziekenhuismensen die ik ken het ook, blijft een onduidelijke term tho. :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MeejheM zei:
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je.?
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je.?
Klik om te vergroten...
Het begint, naar mijn inzien, een beetje erop te lijken alsof je vrij erg verslaafd bent (/begint te raken) aan speed
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je.?
Klik om te vergroten...
Haha, is dat ontkenning?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Peppi en Coki zei:
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je.?
Klik om te vergroten...
Het begint, naar mijn inzien, een beetje erop te lijken alsof je vrij erg verslaafd bent (/begint te raken) aan speed
Klik om te vergroten...
Gebruik al meer dan 10 jaar..wil gewoon die speed van over paar jaar terug..men vrienden klagen er ook over de kwaliteit..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat het probleem..heeft niks mee tolerantie te make..volgens mij wete vele mensen niet wat echte pep is..ik ken het verschil goed..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik

Die jonge zal ook aant zeveren zijn zeker en een hoge tolerantie opgebouwd en al zijn vriende.?!
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahaha Lotske, ik wil jou wel eens in het echt ontmoeten of minstens een foto zien :tearsofjoy: :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
lotske1984- zei:
Dat het probleem..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Klik om te vergroten...
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Dat het probleem..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Klik om te vergroten...
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,
Klik om te vergroten...
Wat weet jij er nu over.!allemaal zever is da.!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
lotske1984- zei:
Wat weet jij er nu over.!allemaal zever is da.!
Klik om te vergroten...
Ik geloof eigenlijk niet dat jij een echt persoon bent. Niemand heeft zo'n enorm bord voor z'n kop. Maar ik vind je reacties en vooral de reacties die je uitlokt wel heerlijk.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Dat het probleem..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Klik om te vergroten...
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,.
Klik om te vergroten...
Gij weet het allemaal denk gij wat da gij wil gvd..
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#18
70% te pakken?.. Het ligt aan je tolerantie. Er is niet zoiets als 'super-speed'. Misschien zat je eerder wel altijd aan de MethAmfetamine.
Maar alsnog zou 70% pep het gewoon moeten doen, bij een erg klein lijntje al. Jij hebt gewoon een hoge tolerantie.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
mikoz zei:
70% te pakken?.. Het ligt aan je tolerantie. Er is niet zoiets als 'super-speed'. Misschien zat je eerder wel altijd aan de MethAmfetamine.
Maar alsnog zou 70% pep het gewoon moeten doen, bij een erg klein lijntje al. Jij hebt gewoon een hoge tolerantie.
Klik om te vergroten...
Ja dan heb ik jaren meth genome zonder ik het wist he gemengd onder speed dan ga ik daar wel naar opzoek..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Wat weet jij er nu over.!allemaal zever is da.!
Klik om te vergroten...
Ik geloof eigenlijk niet dat jij een echt persoon bent. Niemand heeft zo'n enorm bord voor z'n kop. Maar ik vind je reacties en vooral de reacties die je uitlokt wel heerlijk.
Klik om te vergroten...
Wa en enorm bord voor zijn kop.?was bedoelde daar nu weral mee.?
Wat ben ik dan en kalkoen.?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."