#1
Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?
Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
lotske1984- zei:Heb nu 72% maar waarom word ik er nie helder van en krijg ik geen zin om dingen te doen..en geluksgevoel heb ik ook al niet..
MeejheM zei:Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?
Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
Zo noemen de Nederlandse ziekenhuismensen die ik ken het ook, blijft een onduidelijke term tho. :PMeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Hoe bedoel je.?MeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Het begint, naar mijn inzien, een beetje erop te lijken alsof je vrij erg verslaafd bent (/begint te raken) aan speedlotske1984- zei:Hoe bedoel je.?MeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Haha, is dat ontkenning?lotske1984- zei:Hoe bedoel je.?MeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Gebruik al meer dan 10 jaar..wil gewoon die speed van over paar jaar terug..men vrienden klagen er ook over de kwaliteit..Peppi en Coki zei:Het begint, naar mijn inzien, een beetje erop te lijken alsof je vrij erg verslaafd bent (/begint te raken) aan speedlotske1984- zei:Hoe bedoel je.?MeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,.lotske1984- zei:Dat het probleem..
Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.
Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Wat weet jij er nu over.!allemaal zever is da.!Exceptional Insight zei:Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,lotske1984- zei:Dat het probleem..
Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.
Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Ik geloof eigenlijk niet dat jij een echt persoon bent. Niemand heeft zo'n enorm bord voor z'n kop. Maar ik vind je reacties en vooral de reacties die je uitlokt wel heerlijk.lotske1984- zei:Wat weet jij er nu over.!allemaal zever is da.!
Gij weet het allemaal denk gij wat da gij wil gvd..Exceptional Insight zei:Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,.lotske1984- zei:Dat het probleem..
Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.
Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Ja dan heb ik jaren meth genome zonder ik het wist he gemengd onder speed dan ga ik daar wel naar opzoek..mikoz zei:70% te pakken?.. Het ligt aan je tolerantie. Er is niet zoiets als 'super-speed'. Misschien zat je eerder wel altijd aan de MethAmfetamine.
Maar alsnog zou 70% pep het gewoon moeten doen, bij een erg klein lijntje al. Jij hebt gewoon een hoge tolerantie.
Wa en enorm bord voor zijn kop.?was bedoelde daar nu weral mee.?Exceptional Insight zei:Ik geloof eigenlijk niet dat jij een echt persoon bent. Niemand heeft zo'n enorm bord voor z'n kop. Maar ik vind je reacties en vooral de reacties die je uitlokt wel heerlijk.lotske1984- zei:Wat weet jij er nu over.!allemaal zever is da.!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."