Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jaa mij lijkt de crisis ook over, het begint overal meer en meer op te duiken Slecht voor de de portefeuille"
"Hahaha en dan weer klagen dat de coke dat jullie krijgen naar poep ruikt Maar als je wat wilt meenmen voor mij, ik heb wel een contactje, gewoon vragen naar Pablo.. Pablo escobar"
"Hahaha logisch toch, iedereen weet toch dat coke getransporteerd word via de kont van een neger Ik moest wel hardop lachen met je topictitel Maar ik zou het niet meer gebruiken, bah! Ik vind het al ranzig om op een dixytoilet de snuiven, laat staan dan nog eens echt poep snuiven Je kan het ook altijd laten testen, onder de 5% stront zou ik nog mee kunnen leven"
"Gewoon teruggeven aan je dealer en laat hem verplicht een lijn snuiven Of verkoop het aan Erick, die ruikt toch niets meer mopje he Erick"
"Elke keer als ik dit topic tegenkom krijg ik een spontane lachbui Hoe ziet je coke er eigenlijk uit? Een wit of een bruin brokje? Heb je al eens gewassen met WC eend?"
"Nou, een maand is voor mij al heel lang en ben best fier op mezelf. Maar ik ga dus proberen om minstens 3 maanden te stoppen en dan ben ik eens benieuwd wat voor een rush die lijn gaat geven ^^"
"Ik val ook nooit in slaap, ookal doe ik heel lage dosissen. Donderdag om 11h in de ochtend een lijntje gemaakt van 100mg. En dan geprobeerd om tegen 23h te gaan slapen maar men hart ging nog als een gek tekeer. 0,5mg alprozalam genomen en toen voelde ik me wat meer slaap krijgen, daarna nog 1mg erbij en ik heb als een roos geslapen. & voor de eerste keer sinds ik speed gebruik.. geen kater"
"Nog eens bedankt voor iedereen hun reacties.. @Smartieandme: Niet alles wat leipebaviaan zegt is onzin Soms heeft wel ie gelijk. Maar nu heb ik niets aan "je kan beter volledig stoppen". - ookal zou dat wel het beste zijn, want dat kan je over iedereen zeggen die drugs gebruikt. Ik vroeg me gewoon af, omdat ik weet dat je het XTC gevoel helemaal kunt verpesten maar ik wist niet of dit met speed ook zo was Dus ik heb geen nood aan reacties zoals "stop helemaal want dat is beter". In iedereen geval ga ik nu een lekker lange pauze houden, ondertussen al 37 dagen en ik kan zeggen, het voelt gewoon heerlijk. Mijn weekends zijn zoveel fijner. Vroeger was vrijdag een top (pep) avond.. maar voelde ik me zaterdag en zondag beroerd. Nu is vrijdag nog steeds leuk, maar zaterdag en zondag nog veeel leuker. Ik kan eindelijk weer leuke dingen doen, zonder helemaal op te zijn. Ik merk ook dat ik minder slaap nodig heb door de week. Ik moet elke dag voor men werk opstaan om 5h en als ik dan thuis kwam na het werk viel ik meestal als een blok in slaap. Nu kan ik zonder problemen wakker blijven tot 10h, gaan slapen en om 5h weer lekker fris zijn. Dus ik zie zeker de voordelen van volledig stoppen in, maar dat is nog niet voor nu. Ik ga pep proberen "speciaal" te houden. Zeker nu ik weet dat na een hele periode te stoppen het pep gevoel weer de ultieme feeling gaat worden. Nou ben ik ongeveer 1,5 jaar gestopt met XTC, op 1 keer na die me niet beviel. Dus misschien tijdens een heel speciaal feestje zal ik het nog wel eens proberen. Want geef toe, de euforie van XTC naar kan toch niets tegen op"
"Waarom plaats je dit in dit onderwerp Lotske?"
"Oo jawel hoor Leipebaviaan, op HDE live ik Adam was het VDK gehalte gigantisch.. & ik zag eentje dippen met zn pink in een zakje, ik moest eens lachen & 5seconden laten had de security hem al mee. Best jammer als je net gedipt hebt Bassleader dit jaar in het sportpaleis, ook 1tje zien gepakt worden. Het veiligste blijft nog altijd het toilethokje, al gebeurd het bij onze locale feestjes wel eens dat als de security een vermoeden heeft dat ge iets aant doen bent, ze de deur gewoon opendoen. --""