#1
Jep, zeker die volcano's..
ik vraag me dan ook af, 190graden, is toch 190 graden, of je dat nu op de 1 of andere manier verwarmd.. maakt toch niet uit?![:)]()
ik vraag me dan ook af, 190graden, is toch 190 graden, of je dat nu op de 1 of andere manier verwarmd.. maakt toch niet uit?