Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEfficientste manier van wiet te nuttigen

Efficientste manier van wiet te nuttigen

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jep, zeker die volcano's..

ik vraag me dan ook af, 190graden, is toch 190 graden, of je dat nu op de 1 of andere manier verwarmd.. maakt toch niet uit? :)
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey iedereen,

Ik zie opvallend veel amerikanen zweren bij een bong. Is dat dan echt zoveel beter dan een joint?
Wat is eigenlijk voor jullie de meest effectieve manier van wiet te nuttigen? Eten en drinken buiten beschouwing gelaten dan.
Ik heb het dan vooral over de grote verschillen tussen de bong/vapo of de good old joint

Discussie!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaporizer is de meest efficiënte manier.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
NorthernLightBE zei:
En wat zijn jullie ervaringen? Verschilt de high?
Klik om te vergroten...
zeker, maar naar mijn idee hangt dat ook vooral af of je je jointje met shag of peuken draait, puur of in een bong...

tabak heeft naar mijn idee een toevoegende waarde aan de smaak en de chill...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met een joint gaat ruim de helft de lucht in, zonde dus. Een bong werkt ook prima, maar laat dan geen rook ontsnappen want dan is het nog niet echt efficiënt. En wat klaas zegt klopt, dat is het meest efficiënt.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
En wat zijn jullie ervaringen? Verschilt de high?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou, met een pijp/bong word je door een kanon afgeschoten in thc space en met een joint vlieg je rustig je space in op een vliegend tapijt.

En als je met tabak rookt dan word je stoned en dat is gewoon lame.

Maar vaporizer heb ik zelf nooit gerookt. Dus dat kan ik je niet vertellen.
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gebruik van een bong is handig wanneer je snel knetterstoned wil worden, een jointje roken geeft een milder effect en is meer ontspannend vind ik.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een vaporizer is naar mijn idee gewoon een pure thc joint.
Je rolt rustig maar zwaar high je space in.

Leuk spul zo'n vaporizer, alleen jammer dat een goede al gauw duur is.
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wietje zei:
Jep, zeker die volcano's..

ik vraag me dan ook af, 190graden, is toch 190 graden, of je dat nu op de 1 of andere manier verwarmd.. maakt toch niet uit? :)
Klik om te vergroten...

Ja klopt maar je wilt de temperatuur erg constant hebben en ook nog kunnen aanpassen aan de wiet en hoe hard je er aan suckt enz. verder heb ik zelf er ook wel eens aan gedacht om zelf een vapo te maken maar ben toch te lui en bang dat het toch niet goed gaat werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."