Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is zo'n egoboost. Ik heb rood haar :')"
"Wat ik vreselijk irritant vind aan vrouwen is dat ze meestal nogal gemeen zijn. Roddelen enzo. Aanstellerij vind ik ook heeel irritant. Overal bij gillen, en owéé als er een plukje van hun net gestylde kapsel niet goed zit, laat staan als het te kort geknipt is bij de kapper. Daar kan ik echt niet tegen ><"
"Oh, ik ben laat. Dus, een foto. Even zoeken. Heel charmant issie niet :')"
"Ik als newbie heb het forum al doorzocht, maar ik heb geen topic gevonden dat mijn vraag beantwoord. Ik vraag me namelijk af hoe je nou het beste met drugs kunt beginnen. Het meest voor de hand liggende lijkt mij een joint, maar omdat ik astma heb kan ik niet roken. Wat is een goed alternatief? En heeft iemand nog andere tips, dingen waar je goed op moet letten ofzo? Edit: Ik heb echt extreem weinig (lees: geen) ervaring met drugs dus ik weet eigenlijk ook niet wat ik wil bereiken. In ieder geval niet een hele trip met bewegende bomen enzo :') Gewoon om te relaxen, wat losser te raken en 'licht in je hoofd worden' lijkt me een goed begin."
"Inderdaad, nieuwschierig en het is gewoon iets wat ik echt eens gedaan wil hebben. Maar, om dan meteen te beginnen met xtc, is dat niet een beetje te? En ik heb ergens iets gezien over truffels, is dat wat?"
"Ik heb me voorgenomen om deze oud&nieuw me voor het eerst écht te bezatten met m'n vriend. Of dat lukt weet ik niet want ik vind alcohol best vies."
"Bedankt allemaal, daar heb ik echt wat aan! :] En ik ben een zij trouwens :')"
"Rabbithole zei: Ik denk dat driekwart gram een goede beginnershoeveelheid is (tenzij je uitzonderlijk klein/licht bent). Klik om te vergroten... Oh dat was ik nog vergeten te vragen. Wat zie je als uitzonderlijk? Want ik ben 1.60 en ongeveer 47 kilo en dat is niet heel veel. :')"
"Ja, is er een coffeeshop in Arnhem die open is op zondag? Ga er niet vanuit maar je weet maar nooit. ;D"
"Na lang nadenken en informatie zoeken/vragen aan de drugsexpert van de school ( :') ), heb ik toch besloten om te beginnen met spacecake. Het liefst zou ik wat kopen, maar aangezien dat niet mag en hier in de buurt dus ook nergens verkocht wordt, gaat dat een beetje moeilijk worden. Tenzij iemand van jullie tips heeft, uiteraard Misschien toch maar zelf bakken dan. Maar, hoe moet ik dat doen? Wat is een goede dosering om te beginnen, hoeveel wiet in de cake en hoeveel plakken? Even voor de duidelijkheid ; ik heb, op alcohol na, nog nooit drugs genomen, en kan door astma niet blowen. Dus spacecake was volgens veel mensen een logische optie, mits goed gedoseerd."