Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kan jointjes draaien jah.."
"Ik heb het al eens eerder gehoord dat je van (teveel) wiet roken, geheugenverlies kan krijgen.. En sommige dingen zo vergeet. (gehoord van iemand die om een andere redenen in een kliniek heeft gezeten en daar drugsverslaafden heeft leren kennen). Maar ik denk dat je dan redelijk veel, en dan bijna elke dag wel door moet smoken."
"Ik heb dat ook elke keer als ik speed heb gebruikt :P De volgende dag zit er er nog, maar trekt dan ook langzaam weer weg"
"Jah hahaha .. :P Ik doe invervolg echt rustiger ermee.. Die anderen die het hadden gehad waren niet misselijk.. Maar goed, die hadden het ook al vaker gedaan.. Maja.. goede leer voor de volgende keer :P"
"Die 3 kwart werkte niet een half uur maar wel 5 uur ofzo langer. Alleen heb ik zoveel gehad over een half uur.. Hebben jullie niet goed begrepen wat ik bedoelde? :P"
"Dat lijkt me echt kut.. Ik zal er gek van worden.."
"Ik had ook hele koude handen, terwijl ik het harstikke warm had.."
"Wiet en Nicotine"
"Hier in de shop is het ook 2.50 voor een voorgedraaide Joint of Hasjjoint. En bij de dealer 2 euro voor een joint, 5 euro per gram."
"Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit welke vloei het nu is.. :P Alle langevloei kun je er wel voor gebruiken.. Maar ik heb momenteel een pakje 'smoking kingsize'"