Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWallen plus veroudering

Wallen plus veroudering

27 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ook wallen,al van mijn 10 denk ik ,maar nu is het wel wat harder geworden.


Wallen kunde ook krygen van nix :smoke:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb ook wallen onder mijn ogen, van die donkere, of dat door de drugs komt weet ik niet daar hou ik me niet zo mee bezig. aan mijn vriend zie je duidelijk dat ie blowt die heeft echt een blowkoppie.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moon zei:
die heeft echt een blowkoppie.
Klik om te vergroten...

hehe...ken ook een gast die echt elke dag wel 4 of 5 joints rookte als t niet meer was maar om nou te zeggen dat ie een blowkoppie had...nee, vond ik niet. Ligt misschien ook aan je uitrusting of je al moe bent als je gaat blowen
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn wallen zijn zo goed als weg nu :grin: Mijn ogen mooi helder en open.
Mijn gezicht lijkt wel wat strakker te staan, en ik ben niet meer hyper als ik niet geblowd heb. Ik zit nu ook gewoon lekker in me vel :)
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
zo goed als weg, komt dat dan alleen door het stoppen met blowen of heb je gewoon niets meer gebruikt en goed geslapen ofzo?? Ik heb het idee dat je best wat kunt doen aan echt ernstig donekere wallen maar dat je toch om de een of andere reden altijd dat donkere ondere je ogen houdt...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Make-up?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je verder gezond leeft, genoeg sport en niet al te veel rookt ligt het vast ook niet aan het blowen, gewoon ietsje eerder de uiterlijke kenmerken van een ouder iemand.. :)
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jelle Snel zei:
Moon zei:
die heeft echt een blowkoppie.
Klik om te vergroten...

hehe...ken ook een gast die echt elke dag wel 4 of 5 joints rookte als t niet meer was maar om nou te zeggen dat ie een blowkoppie had...nee, vond ik niet. Ligt misschien ook aan je uitrusting of je al moe bent als je gaat blowen
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het blowen niet bij iedereen een blowkoppie veroorzaakt. Ik blow ook elke dag zo´n 8 joints maar heb geen blowkoppie.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
das een aardig aantal.. :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
geen lasst van
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk dat het meer door levensstijl komt.
Vaak leven mensen die veel gebruiken ongezond,
maar als je goed voor jezelf zorgt valt het reuze mee.
Mijn ervaring is dat als ik veel blow ik er juist slecht uit ga zien.
Bleke huid, wallen, duffe uitstraling en zombie-achtige blik,
bij pep juist niet. Energieke en heldere uitstraling.
Zorg ook altijd dat ik genoeg eet en slaap.
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik blow owk elke dag, af en toe paar bommetjes.. Zoals gisteren heb ik 3 bommetjes gehad, kheb nu al beginnende wallen weer onder men ogen zitten :angry: :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben de drugs af :tongueout:
Alleen nog af en toe sos, maar dat is niet zo erg...
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#14
BobG zei:
Ik ben de drugs af :tongueout:
Alleen nog af en toe sos, maar dat is niet zo erg...
Klik om te vergroten...

Nee, zolang het maar niet elke week s. :P haha :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
Alleen nog af en toe sos, maar dat is niet zo erg...
Klik om te vergroten...
Pijnlijk, ik had al veel gezien maar deze slaat echt alles. Ik ga er verder niet op in. Coke, ''niet zo erg'' En dan nog op een drugsforum zitten ook, heb er geen woorden voor verder.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zie mijn gebruik niet als slecht, is dat op zichzelf slecht? :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je je gebruik bedoelde dan bied ik je bij deze mijn welgemeende excuses aan, want helaas moet ik bekennen door gemakzuchtigheid en voorbarigheid incorrectt e hebben geconludeerd dat het over de drug cocaine in zijn algemeenheid ging.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
mja heb je wel beetje gelijk in, maar de lust naar een drug kan je gezodn verstand snel overheersen
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan heb je het niet in de hand, dus ligt de schuld bij de dicipline van het desbetreffende persoon.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben 21 maar ze schatten me meestal 17 of 18.. dus ik denk dat t wel meevalt met die speed-veroudering :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."