Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsset en setting en andere vragen

set en setting en andere vragen

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
packmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
HAllo iedereen,

Inmiddels heb ik flink wat acid trips achter de rug zowel hoge doseringen en lage doseringen en nu merk ik de laaste tijd dat set en vooral setting steeds minder belangerijk voor me beginnen te worden.
zijn er mensen die dit ook ervaren?

En bad gaan op een slechte setting wat houd dat precies in? Want ik ben wel een paar keer heel erg angstig geworden en wist ik niet meer waar ik het moest zoeken maar zodra ik het axepteerde was er niks aan de hand en deed die angst me eigenlijk helemaal niets meer en wou ik juist kijken naar die angst en het bestuderen.

Ook heb ik gehad dat dat alles letterlijk begon te smelten de druppels kwamen van af het plafon naar de grond. toen ik dat ervaarde kreeg ik een hele koude rilling en al men haartjes stonden overeind. Op dat soort momenten doe ik mijn ogen even dicht en knal ik het universum in. Ik heb nog geen 1x aangedurft om te blijven kijken als de hele wereld om me heen aan het smelten is. Ik heb ergens een keer gelezen dat het niet goed is om alles om je heen te laten smelten (de druppelende slierten raken de grond en het wordt 1 grote vloeibare masa)wordt je para van. Helaas weet ik niet meer waar ik het gelezen heb maar zou iemand dit kunnen onderbouwen of mij vertellen waarom het wel wat uitmaakt en waarom niet.

Overigens vindt ik een lsd trip met mijn ogen dicht tienduizend keer genialer dan met ogen open. Ik ben mezelf al een paar keer goed tegengekomen in zowel mijn eigen angsten of juist hele mooie dingen. Ook is het me naar tientallen trips eindelijk een keer gelukt om echt beeld te vormen in plaats van een tollende tunnel achtbaan :hearteyes:

lekker blijven sjezen!

Peace packy
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#2
tripreports ?
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga vanavond naar paranormal activity 3 met een vriend, en we zijn van plan een zegeltje te droppen, tripreport volgt, hoop uberhaupt dat we de film kunnen afkijken.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
SD7 zei:
Ik ga vanavond naar paranormal activity 3 met een vriend, en we zijn van plan een zegeltje te droppen, tripreport volgt, hoop uberhaupt dat we de film kunnen afkijken.
Klik om te vergroten...

een zegeltje droppe en dan gezellig een horrorfilm kijken met nog is allemaal onbekende mensen om je heen, en je bent al bijna verplicht om heel de tijd te zitten en te zwijgen. lijkt me echt niet te doen (in mijn opzicht dan)

grts

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."