kikkirikki zei:
ja dat hele artikel had ik al gelezen, een beetje extra bevestiging kan geen kwaad?
we voelen nog steeeeds niet zo gek veel
wel heel giechelig maar om nou echt te zeggen trippen.. neuhh
misschien hadden we de lsd te lang laten liggen?
1,5 maand
Goed bewaard? En wist je de test uitslagen? Er gaan ook hele zwakke rond volgens mij an circa 30-50mics. Dat is de treshold (drempel van dat de werking intreed) dan zou je inderdaad ongeveer zulke effecten hebben als je nou omschrijft. Als het ook een vrij korte trip is zou het haast wel moeten dat het of zwakke zegels zijn of niet juist bewaard.
Na circa 90 minuten zou je toch echt op de piek zitten, en raad aan een niet al te volle maaginhoud te hebben. Dan werkt het sneller op volle sterkte
Als het 100%zeker is dat het goede,geteste zijn zou je er nog 1 kunnen nemen, echter is het niet zo dat dat standaard je trip 'harder' maakt. Vaak word het verlengd als je een te grote tussenpauze hebt tussen het nemen van de tripjes. Weet je dat voor in de toekomst vast
Zou je anders aanraden mocht je genoeg hebben kan je er nog 1 nemen houd er rekening mee dat het kan zijn dat het alleen maar verlengd nu.
Zou de volgende keer 2-3 van die nemen. (Zijn het dansende beertjes ofzo? Wilde gok)
Sorry las dit nu pas helaas.
Hopelijk heb je toch nog iets hieraan! En wiet kan het ook wat versterken ed.
Hoor graag van je hoe het ging/was uiteindelijk als dat kan. Anders met die zwakke kan/mag je er zo 3 eten (let wel op dat ze getest zijn zodat je rond de 75-100mics kan nemen) Dat is een mooie start dosis.
Peace!