Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestival groep maken?

Festival groep maken?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter23Lid
01-01-2024, 00:00
Beste mensen,

Ik heb hier een tijd over nagedacht omdat ik graag naar Festivals ga, maar niet veel vrienden heb die vaak heen gaan.
Ik wou daarom hier een oproep doen naar mensen die wellicht dezelfde behoefte hebben en een keertje samen of met meerdere een festival wil pakken?
Ik ben zelf woonachtig in noord-holland en ga vaak naar feesten in Amsterdam. Ik ben 25 jaar. Wieweet kan er iets moois uit voortkomen!

Mijn muziekgenres zijn vrij breed. Voornamelijk House, Techno, Dance en Hardstyle. Ohja, en ik snoep ook weleens (met mate) op zo'n festival
T
TijdloosLid

Welke festivals staan op de planning

Na de ruzie met de man waar ik mee naar Amsterdam gekomen was, woonde ik bij een man die het videodeel van de Melkweg (toenmalig kraakpand) had opgebouwd en met Ramses Shaffy en Liesbeth List had getourd en op de foto is geweest met John Lennon en Yoko Ono. Hij kende heel veel hippies, maar...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Zie dit topic , worden ook soms spontane meets gemaakt
L
Levensgenieter23Lid
Tijdloos zei:

Welke festivals staan op de planning

Na de ruzie met de man waar ik mee naar Amsterdam gekomen was, woonde ik bij een man die het videodeel van de Melkweg (toenmalig kraakpand) had opgebouwd en met Ramses Shaffy en Liesbeth List had getourd en op de foto is geweest met John Lennon en Yoko Ono. Hij kende heel veel hippies, maar...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Zie dit topic , worden ook soms spontane meets gemaakt
Klik om te vergroten...
Super! Thanks!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."