Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het kan zo zijn dat je gaat hallucineren op MDMA. Op een gekke manier is het zo dat vrijwel iedereen ongeveer dezelfde dingen ziet. Dranghekken, rolstoelen, statafels, beestjes, zonnebrillen, snorren etc. Het is niet per sé zo dat je al deze dingen ziet, maar mensen die regelmatig (veel) MDMA of XTC gebruiken kennen dit effect. Toevallig hebben jij en die andere persoon dezelfde hallucinaties gehad, maar als je vaker gaat gebruiken en mensen spreekt die ook vaker hebben gebruikt/gebruiken zul je er achter komen dat het overgrote deel van de MDMA/XTC hallucinaties gemeenschappelijk hetzelfde zijn. Het leukste is als jij met een andere persoon of groep bent en jullie (ongeveer) dezelfde hallucinaties gelijktijdig hebben"
"Haha doet me goed om te lezen dat iemand heb het zo lekker naar d'r zin heeft gehad, en inderdaad, het beste gevoel ter wereld!"
"Hoi, Ik ben een meisje van 18, ik heb nu al een aantal keer XTC gebruikt, het gevoel blijft echter zo goed als de eerste keer. Komt er een moment dat dat minder word? En kun je dat echt voorkomen door het maar een paar keer per jaar te doen?"
"Niet, als je echt zeker wilt zijn kun je beter niks gebruiken.."
"@Susanne omdat dopamine veel sneller word aangemaakt dan serotonine. Wat niet wil zeggen dat je bij speedgebruik geen tolerantie krijgt, want uiteindelijk went je lichaam aan de grote hoeveelheid dopamine die vrijkomt waardoor veranderingen in de hersenen optreden."
"Concertagebruiker meldt zich! :P Ik weet niet wat jij onder een hippieflip verstaat, maar ik word van concerta eerder lam en duf. Ik weet niet waar je het voor gebruikt? ADHD? ADD? kan ook og verschil maken 54 mg is toch aardig wat, toen bij mij de dosis werd opgehoogd heb ik een halve avond staan kotsen van de MDMA, om daarna lam en suf te worden en m'n bed in te kruipen, wel veel liefde maar de energie was er niet. Concerta neem je s'morgens in, en na 12 uur is het uitgewerkt. Dus in principe moet het niet uitmaken, maar het zijn toch medicijnen die ook met je neurotransmitters fucken, dus je weet maar nooit Als ik jou was zou ik óf gewoon je medicijnen nemen zoals je dat altijd doet, óf ze gewoon niet nemen of een lagere dosis (als je die nog hebt liggen) Ga het in ieder geval niet recreatief gebruiken, pak er dan lekker wat speed of een pilleke bij, veel leuker!"
"Dit stofje weten te bemachtigen, als is er weinig over bekend. Officiele naam: alpha-Pyrrolidinopentiophenone. Ook wel bekend als PV8. Het is een afgeleide van pyrovalerone en de effecten zijn vergelijkbaar met die van MDPV. Dosis is extreem laag; tussen de 10-15 mg. Iemand bekend hier mee?"
"Bedankt voor je bijdrage JMThomas, ik denk dat het speculeren blijft tot 4fmp echt klinisch is onderzocht bij mensen. Al denk ik niet dat dat binnenkort gaat gebeuren.. Al moet ik wel zeggen dat ik afgezien van de maag klachten geen negatieve lange-termijn effecten ervaar door de 4fmp, terwijl dat met XTC onvermijdelijk zou zijn geweest. Maar de ervaring van 1 persoon zegt helaas niet veel.."
"Mijn voorkeur gaat ook uit naar research chemicals ipv 'gewone' harddrugs. Ik blijf het gewoon fascinerend vinden hoe er steeds weer nieuwe psychoactieven uitgevonden kunnen worden"
"Combineren heeft weinig zin maar ik neem zelf ook wel eens zulke hoge doseringen en ik leef nog"