Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"*bump: Inferno, heb je al wat besteld? En zo ja, wat vond je er van? Het lijkt me wel interessant om eens te proberen. (reden dat ik dit niet via p.m doe is dat ik denk dat er wel meer mensen zijn die dit willen weten) peace bump*"
"Ik dacht juist dat er minder gewenning was dan bij gewoon... wiet. Er staat een interessant stuk over op erowid van 2 mensen die al jaren dagelijks blowden en die nu dit uitgebreid (1 week lang dagelijks) hadden getest. peace"
"zazzoo zei: mmmm ja idd wijze raad. Maar door die hoestdranken zit ik nu ook met een vette steen in m'n nier, zolang die blijft zitten is er geen probleem, maar als hij naar buiten wil...... pain in the penis Klik om te vergroten... AUW!! Jezus echt een rilling toen ik dat las... dat is behoorlijk ziek, kan je dat niet laten verwijderen ofzo? Vandaag niks genomen? Peace!"
"Precies, en wie weet gaat hij als hij na die 3 jaar vrijkomt zijn leven beteren. Nog sterkte ermee!"
"Weet niet of het de bedoeling is om nog op zulke oude topics te reageren dus sorry als dat zo is Moet hier even op reageren want: gisteren voor het eerst in een jaar weer paddo's gegeten, vers geplukt, en daarbij ook die video uit de OP gevonden en nu kom ik die hier tegen. Echt heerlijk erbij vond ik maar dan vooral dat gekke geluid, onze beste beschrijving was uiteindelijk dat als de eeuwigheid een geluid zou hebben dat dat zo zou klinken als in die eerste video.. Uiteindelijk echt vier uur opgestaan, gewoon op de achtergrond. Maar over die visuals, DMT nooit geprobeerd (ook zeker niet van plan) maar vind het ook niet echt op de visuals lijken die ik in ieder geval gisteren had. Wat wel leuk was om gewoon even naar dat beeld te kijken en dan de oogjes toe te doen, dat werkte wel leuk. En dingen met een aparte textuur, zoals gordijnen met opgenaaide patroontjes, of een hoogpolig tapijt.. Doei!"
"ShadowLSD zei: Je eigen puur concentreren op het Nu. Is 1 van de oefeningen. Ik merk dat als ik me daar op concentreer ik heel bewust ben van mijn omgeving en waaronder dus ook mijn lichaam. Klik om te vergroten... Volgens mij lijkt dit wel een beetje op mindfullness training, daarbij leer je dacht ik o.a je helemaal te concentreren op wat je op dit moment aan het doen bent, bijvoorbeeld je bewust zijn van het zitten op de bureaustoel waar je nu waarschijnlijk op zit. Volgens mij is het daarbij ook de bedoeling dat je meer aandacht besteed aan routine handelingen. Dat zou dan helpen tegen stress geloof ik. Loei_koei zei: Ik heb de theorie uit het boek toegepast en kwam ineens in een paddo trip terecht zonder paddo's te hebben gegeten. Ik heb dan ook geen enkele twijfel meer bij Tolles verhaal. Klik om te vergroten... Hoe bedoel je dat precies? Ben wel benieuwd hoe jij zo'n "trip" dan beleefd in vergelijking met een echte paddotrip. Ik neem aan dat je hiermee meer de manier van denken tijdens een trip bedoeld en niet... al die andere effecten die voor mij onbeschrijflijk zijn? Peace"
"Ik wou binnenkort ook hasjmelk gaan maken, maar ik hou niet bepaald van melk , dus zoek ik een andere oplossing.Het is me niet helemaal duidelijk of dat inslikken als een bommetje nou wel of niet werkte, de een zegt hier dat hij er van 3 tot 11 op gespaced heeft en de ander zegt weer wat anders... Ik dacht zelf dat de thc pas actief was op een bepaalde temperatuur ofzo, maar hier lees ik weer dat dat een fabeltje is. Hoe zit het nou?"
"bedankt voor het zoeken ik ga het nog wel eens proberen, maar voor vanavond heb ik toch maar hasjmelk gemaakt :P"
"White widow met drum lichtblauw, binnenstebuiten."
"Je kan ook een stashbox maken van een blikje: Je snijdt met een blikopener de bovenkant eraf, je neem een klein jampotje en doet die in het blikje. Dan plak je de dop van het potje aan de bovenkant van het blikje en draait de dop op het potje. Luchtdicht en makkelijk te maken! Je moet trouwens wel iets van zand ofzo in doen anders merk je het natuurlijk wel aan het gewicht."