Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e Xtc Pil

1e Xtc Pil

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halloo,

Oke daar gaat ie,

Het is vrijdag 27 november 2009, 3 maten van me en ik gaan uit naar een hardstyle/core feest. We hebben paar dagen van te voren al besloten dat we eens een keer xtc gaan proberen! Een vriend zag er niks in en deed niet mee. (waar we hem achteraf erg dankbaar voor zijn).

We waren die dag om 4 uur al aan de zuip in een kroegje, om 11 uur begon het feest. wij bij de mac ons helemaal vol gevrete en om 11 uur op naar het feest. Wij binnen moes onze vriend de snoepjes om half 12 nog op gaan halen. om 12 uur stond hij weer vrolijk binnen bij ons. Ondertussen nog wat pilsjes weggedronken en een redbull.

Zwaar onder spanning naar de wc met die xtc pil in mijn hand, degene die ze had gehaald had al eens eerder xtc op. ik en de 2e maat niet. wij slikken dat kreng in en gaan terug de zaal in.

Ik was zo zenuwachtig dat ik alleen maar liep te trillen en te shaken. de 'ervaren' vriend zei me dat ik het allemaal 'op me af moes laten komen'. Opeens was het shaken en trillen weg, gewoon boem ineenkeer weg. dus ik zeg tegen de 'ervaren' vriend dat het is gestopt. Ik sta op, loop een stukje en voel aan allebei de kanten van mijn hoofd een tinteling opstijgen naar boven.

Ik zie alles als een grote wazige vlek en riep meteen dat het niet goed met me ging. het was er nog niet erg druk, maar voor mij al veelste druk. Ik met de 'ervaren' vriend naar buiten. Hij mij vertellen dat ik het 'op me af moest laten komen'. Als ik een seconde langer binnen stond ging ik gestrekt over de vloer (tenminste dat gevoel had ik). ik na 5 min peptalk en frisse lucht weer naar binnen, maar nee meteen weer naar buiten. Hij mij weer moed inspreken en deze keer heb ik iets langer frisse lucht in staan happen.

Ik weer naar binnen en het ging beter, ik begon los te komen en toen gebeurde het. Ik laat een boer van de luchtbellen die in mijn cola zaten die ik gekregen had. Met die boer komt heel mijn mac donald's avontuur omhoog.

Dus ik ren naar de wc, gooi alles eruit. Al mijn vrienden stonden ineens bij mijte kijken hoe ik daar de wc een andere kleur gaf. De nuchtere vriend vroeg hoe ik me voelde en ik antwoordde met een big smile en zei dat ik me nog nooit zo goed gevoeld heb.

Dit was het teken dat de avond voor de andere ook kon beginnen! We liepen omhoog een balkon op waar het overzichtelijk en redelijk rustig was. Het spacen kon beginnen!

Achteraf hoorde ik van hun dat ik rondliep als een aap :openmouth: en mijn ogen alleen maar rondjes draaiden in mijn oogkassen. We hebben alleen maar fris gedronken en daar hebben we hem ook hard op gespaced. Ik dronk uit ieder zijn flesje met mijn spacehoofd en zag af en toe hoe de nuchtere vriend zich kapot stond te lachen om mijn space gedrag.

Na 3 uurtjes te hebben staan spacen en de tent ging sluiten, zijn we huiswaarts gekeerd. 5 uur lag ik in mijn bed en om half 10 stond ik weer op mijn werk. Met ogen van hier tot china!

Eindelijk 2 dagen na het slikken was ik weer helemaal de oude en fit genoeg om weer iets leuks te gaan doen.

Dit was wel zon beetje mijn space verhaal over mijn eerste xtc pil, hoor graag wat jullie dr van vinden en of jullie dr zelf ook iets in herkennen van ervaringen.

:wave:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha, ja dat zal een machtig moment geweest zijn :beer:

Op hoeveel mg was die pil gedoseerd?
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cooper zei:
haha, ja dat zal een machtig moment geweest zijn :beer:

Op hoeveel mg was die pil gedoseerd?
Klik om te vergroten...

haha ja twas geweldig:P maar ik vind het wel kut dak er als een aap bij liep:P

eehm op pill reports staat dat er in roze duifjes rond de 140 mg MDMA in zit
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#4
sjaak herremans zei:
ik zeg succes met je 2e he op O&N :P Mischien een pilsje minder van te voren :wink:
Klik om te vergroten...

ja dankjewel,

ik ga eerst goed eten bij een vriend van mij, dan gewoon chill uitbuiken en niet meer dan 5 flesjes voordat ik binnen ben achter mijn kiezen gieten. dan komt het wel in orde (hoop ik :mrgreen: )
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpinningR zei:
Cooper zei:
haha, ja dat zal een machtig moment geweest zijn :beer:

Op hoeveel mg was die pil gedoseerd?
Klik om te vergroten...

haha ja twas geweldig:P maar ik vind het wel kut dak er als een aap bij liep:P

eehm op pill reports staat dat er in roze duifjes rond de 140 mg MDMA in zit
Klik om te vergroten...
Dat is een hele kluif! Als dat mijn eerste geweest zou zijn, had ik 'm in tweeën
gebroken voor de zekerheid. Maar, jij hebt natuurlijk zo wel een buitengewoon machtige
eerste ervaring gehad! De eerste ervaring maakt het meeste indruk :wink:
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja daar ben ik gisteren ook achtergekomen als ik zo is keek wat er gemiddeld in pillen zit,

maar ik ging dan ook echt hard mijn vrienden wouden onderhand gaan en ik bleef maar stampen op die vloer maar moest wel gaan want het ging dicht!:P

achja donderdag pak ik mijn 2e en kijk wat deze doet, krijg ze of vanavond of morgenavond en zal ze eens goed bekijken en opzoeken. testen is te laat
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat las ik al in je andere topic.

Er zitten goede reacties tussen, neem ze mee voor donderdag.
Waar het wss aan ligt is het gezuip van jou voor de pil :P Je geeft
je maag dan een behoorlijke tik. Een paar biertjes/drankjes
kan natuurlijk geen kwaad, maar meer liever niet. En
een uur of twee uur nog even iets eten, niet te veel...patatje ofzo.

En weet je al hoe die pil gedoseerd is die je donderdag neemt?
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cooper zei:
Ja dat las ik al in je andere topic.

Er zitten goede reacties tussen, neem ze mee voor donderdag.
Waar het wss aan ligt is het gezuip van jou voor de pil :P Je geeft
je maag dan een behoorlijke tik. Een paar biertjes/drankjes
kan natuurlijk geen kwaad, maar meer liever niet. En
een uur of twee uur nog even iets eten, niet te veel...patatje ofzo.

En weet je al hoe die pil gedoseerd is die je donderdag neemt?
Klik om te vergroten...

Ja dat zou best kunnen haha,

nou wat ze hier zeggen dat ze denken dat we hebben is het 156 mg Mephedrone.
Maar ik weet niet zeker of het swirls zijn we hebben groene ying yang te horen gekregen. daarom ga ik eerst ff goed kijken wat erop staat enzo en of er iets over bekend is op internet. Maar de dealer kennen we persoonlijk goed ook voor we wisten dat hij dealde wat ik al zei en we hebben hem ook gezien toen hij er een op had. en hij ging flink los
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#9
vind zo chill als je een boer moet laten en WHOOOOOOOOOOOOOSH hij slaat oppeens in :hearteyes:
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#10
sjaak herremans zei:
vind zo chill als je een boer moet laten en WHOOOOOOOOOOOOOSH hij slaat oppeens in :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hahahahha :grin:
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi verhaal, maar waarom plan je het ffs zo dat je de volgende dag weer moet werken man! :P Volgende keer gewoon een paar dagen chillen voordat je weer maatschappelijke dingetjes gaat doen :)
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#12
helemaal mee eens :P
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb er zin an! :wink:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zeg succes met je 2e he op O&N :P Mischien een pilsje minder van te voren :wink:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#15
lekker waus bij oma zitten :grin:
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klinkt goed man, hoop dat mijn eerste keer ook zo word!
beetje jammer dat ik af en toe na het weekend al de vraag krijg of ik pillen op had omdat ik zo hard los ging... (heb nog nooit pillen gehad)(L)tektonik haha

peace
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neuro zei:
Mooi verhaal, maar waarom plan je het ffs zo dat je de volgende dag weer moet werken man! :P Volgende keer gewoon een paar dagen chillen voordat je weer maatschappelijke dingetjes gaat doen :)
Klik om te vergroten...

ja dat klopt, daar heb ik wel van geleerd maar ik denk dat ik het had onderschat wat het effect zou zijn. maar vrijdag en zaterdag kan ik gewoon relaxen dus komt goed

:wave:
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#18
sjaak herremans zei:
lekker waus bij oma zitten :grin:
Klik om te vergroten...
hhaha ja wie weet :mrgreen:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha op 1 of andere manier vind ik dat je het heel grappig hebt geschreven, moest er erg om lachen :grin:
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb zelf ook gehad met xtc en drank !

had 2 glaasje blue curaqua (weetniet hoe je het schrijft sorry!) op !:wink:
nou wij in de auto.. hup ptje naar binnen en rijden maar, maar hij sloeg iets eerder in dan verwachten.. & aangezien we de discotheek niet inkwamen waar we heenwilde moesten we nog een half uurtje langer rijden !

stond ik daar met een vriendin ons inmiddels blauw gekleurde maaginhoud op de vluchtstrook neer te planten ! + het pilletje natuurlijk !

maargoed, voelde me niet echt spacend.. wel vaag ! :)

tip van mij ; drink geen alcohol voordat je xtc gaat nemen !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."