Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom geen visuals?

waarom geen visuals?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SLAPLid
01-01-2024, 00:00
#1
eerste maal trip is ondertussen al 2 maand geleden
ik dacht voor de eerste keer rustig aan doen ik heb een maya mooi verdeeld in 2 genomen in een tijdspanne van 2 u het effect was krankzinnig het hoofd maar totaal geen visuals redelijk ontgoocheld dus :(


tweede maal trip een rollingstone in 1maal in men mond gedraait omdat ik toch wel eens visuals wilde hebben effect= totaal geen visuals again :( wel weer gestoord maar ook niet overdreven wie kan mij hier uitleg overgeven mijn maten hadden telkens evenveel genomen etc en hadden wel visuals
ik heb al te horen gekregen dat dit komt door ganja misbruik :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien had je slappe LSD ?
LSD die niet goed beaard is heeft ook geen potentie meer.


Groet

Stonie
S
SLAPLid
01-01-2024, 00:00
#3
denk niet dat het slap was mijn twee maten hebben hard zitten gaan en een vriendin is er bad door gegaan terwijl ik er zat voor pietsnot
idem voor de eerste keer mijn vriend heeft zitten gaan als een gek visuals x 1000 ik totaal niet terwijl de dealer zelf heeft gewaarschuwd voor de eerste maal een volledige maya te doen
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een vriend van mij heeft ook heel weinig tot geen visuals op LSD. Pas toen we anderhalve maya namen kreeg hij ook visuals ^^

Advies: een hogere dosis nemen als je denkt dat je dat geestelijk aankunt
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb al wel al willen merken dat het soms komt omdat je de visuals onderdrukt en dit komt soms juist doordat je erop hoopt, sinds ik voor de eerste heftige visuals heb gehad heb deze nu bijna elke keer

Terwijl daarvoor had ik lichte visuals(ik zag soms dingen op en neer bewegen) maar nooit grove visuals

Trippen, het is iets raars, it's al in the mind
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het precies omgekeerd; ik krijg van elke dosis visuals en intens ook, en mentaal valt het altijd wel mee. Iedereens hersen chemie is net iets anders; misschien heb je gewoon meer nodig voor visuals. Gevoeligheid verschilt.
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het ligt eraan hoe veel jij je erop toelegt. Probeer es tijdens een LSD trip te mediteren en daarna je op 1 punt blijven concentreren (als je dan niet hallucineert dan had je geen goeie LSD denk ik) dan moet het lukken.

Zowiezo je moet niet verwachten dat er vet veel dingen zijn die niet bestaan het is meer een soort van anders zien en denken.
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha

ik had dat ook, ik had alleen licht hallucinaties zoals dingen die ademen en patronen die een beetje bewegen maar wel zwaren mindfuck.
maar nu hallucineer ik zwaarder van lichtere dosisen en ik denk inderdaad dat je moet weten hoe je hallucinaties opwekt, ze zijn er niet zomaar maar probeer is te concentreren op wat rare patronen of trippy dingen en je zult zien: snel resultaat. daarna zal je meer hallucinaties krijgen omdat je dan weet wat je moet verwachten en hoe je er moet op letten. want stel je voor dat je een kamer binnenwandelt en alles begint direct te vervormen en overal waar je naartoe ga heb je zware hallucinaties. dat moet ook niet echt leuk zijn. ik weet wel dat er ervare trippers zijn die met hoge dosisen dat opwekken maar je hebt nogmaar 2 trips dus het is veiliger dat je niet direct hoge dosisen acid gaat nemen want als het dan fout gaat ga je hard.

acid a state of mind.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."