Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kees stond aan de race..."
"Ceko zei: Nou ja zeg waar gaat dit over? Waarom raakt iedereen zo gepikeerd als iemand een slechte ervaring met XTC vertelt? Als je drugs gebruikt en je schijt iemands bed onder kan toch gebeuren? Hoef je toch niet gelijk zijn nek te breken? Als je drank op hebt en je kotst iemands bed onder gebeurt regelmatig, maar als er XTC bij komt kijken mag het ineens niet ofzo? Klik om te vergroten... Waha ja.. Iemands bed onderkotsen doe je dan nog per ongeluk. Maar deze gozer scheet uit baldadigheid!!"
"Ceko zei: Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo Zie die ouders al kijken zeg! Klik om te vergroten... Hij had ook met z´n poepert uit t slaapkamerraam kunnen gaan hangen, geen mens die t in de gaten heb. En t komt toch in de tuin neer."
"lot zei: kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat iig WEG HIER! p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent Klik om te vergroten... Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt? Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii.."
"Ik kwam onder de xtc/speed/drank thuis van het uitgaan, ik liep met de fiets aan de hand naar huis, over het dorp waar ik toen woonde. Het was ´s ochtends een uur of 7. En de krantenjongen deed z´n route. Ik heb ´m al z´n kranten afgepakt en heb ´m heel het dorp over gejaagd met de boodschap dat ik verliefd op hem was. Uren later kwam ik thuis en die gast heeft z´n kranten nooit meer bezorgd. De week erna kwam ik hem op hetzelfde tijdstip en in dezelfde staat weer tegen, en toen pakte hij z´n fietske en ging er als een speer vandoor. Ben ik hem weer achterna gegaan. En heb ik hem weer heel t dorp over gejaagd. Ik was vaak een aantal dagen achter elkaar wakker en dan werd ik helemaal para van. Ging ik altijd de politie bellen met de mededeling dat er een lijk voor de deur lag. Of ik belde dat ik een alarm hoorde buiten en of ik alle ramen en deuren moest sluiten. En dat ik ´ze´ zag inbreken aan de overkant en dat ik wel even zou gaan kijken alvast. En dan ging ik vervolgens voor het raam zitten of ze wel langs kwamen rijden om het te checken. Uren heb ik zitten wachten. In het begin kwamen ze wel langs gereden, maar na een paar keer niet meer."
"Ik woon in Bergen op Zoom en noem het gewoon een xtc-pilleke."
"Mijn sterkste zoals ik me kan herinneren, alweer bijna 10 jaar geleden, waren witte mitsu´s en kroontjes. Tijd daarna had ik vaak Jing Jangs en die waren top!! Niet zo heftig, maar heerlijk. En ik slikte ook vaak pillen waar ik niet eerst op keek wat het was. Dus daarvan heb ik nooit geweten wat t was. Van de kalmeringspillen Rohypnol, hele nachten eindeloze gesprekken voeren en wzig zijn. Zonder in slaap te vallen. Want gek genoeg hield ik er wel energie bij."
"´s Nachts naar het bos gaan in vage toestand en dan een hut gaan bouwen. Gereedschap mee, zoals een schep enzo. En een radio mee voor de muziek. Of een wegwerkerspak aan en langs de snelweg gaan lopen en net doen of je iets gaat maken."
"Hartstikke te gek joh, 30plussers die er nog wat van kunnen. Daar zouden er veel meer van moeten zijn. Komt de sfeer ten goede. Ben er zelf 24. Maar denk maar niet dat ik over 10 jaar al achter de gerrania ga zitten. Kan me ook niet voorstellen dat ik dat zou doen. Ik ga veel om met 30plussers die nog volop meedoen en daar zit tenminste nog wat leven in. De meeste van die leeftijd zijn van die dooien die alleen doen wat ze moeten doen. Hun pensioentje zeker stellen en de enige uitschieter is voor hen het maandelijkse etentje met een wijntje teveel. Ik zie ze dagelijks aan ´t schoolplein staan. Ieder het zijn, maar no thanks..."
"Haha report is weer goed voor een kwartiertje dubbel liggen Man toch in iemands bed schijten..!! Haha. Heb je nog meer van die missers te melden? Zou erg leuk zijn"