Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbrandplek op huid door speed

brandplek op huid door speed

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
yeti zei:
Misschien zat het ook op de buitenkant van je sealtje.
Klik om te vergroten...

ik denk dat dat het moet geweest zijn ja :wink:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:flushed: Schijnbaar lang niet zo'n idiote vraag als ik dacht .
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
SchilDpadDo zei:
:flushed: Schijnbaar lang niet zo'n idiote vraag als ik dacht .
Klik om te vergroten...


hahahahhaahaahhahahhaa :tearsofjoy: :wink:
L
LabRatLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is geen brandplek maar gewoon dat er een stukje van je huid is weg gebeten
want speed is gewoon een zuur ...
moet je maar eens op vlees leggen en als het goed is zie je het ook dan vlees wegbijten na een tijdje
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuiven en kijken of je neus ook zo snel weg gebrand is, kan je er stoer mee doen!
L
LabRatLid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
Snuiven en kijken of je neus ook zo snel weg gebrand is, kan je er stoer mee doen!
Klik om te vergroten...


nou wat stoer hoor ik vertel hier alleen maar feiten
ik probeer alleen maar mn kennis/ervaring met andere te delen hoor
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
LabRat zei:
atbboy zei:
Snuiven en kijken of je neus ook zo snel weg gebrand is, kan je er stoer mee doen!
Klik om te vergroten...


nou wat stoer hoor ik vertel hier alleen maar feiten
ik probeer alleen maar mn kennis/ervaring met andere te delen hoor
Klik om te vergroten...

Hoezo voel je je aangesproken? Misschien had ie het wel gewoon tegen de ts?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kankerziek.

Nooit van gehoord.

Blij.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat gebeurde er eigenlijk met het zakje?

Het was wellicht magische speed?

Of ruiken wij hier iets onfris?
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
niks met het zakje!!!en je hoeft niet gelijk zo te schelden hoor!!!dat was mijn vraag niet!!
als je niks beters te doen hebt hou dan gewoon je mond :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind je dit geen fenomeen waar we op mogen schelden dan?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Er zit een brandplek op je huid ? maar is niet door het plastic zakje + je broekzak heen gebrand. (uberhaubt branden :confused: )

misschien was je broekzak van binnen vies, en door het volume van het zakje , drukte je broekzak meer op je been , en door veel bewegen is er wrijving ontstaan. en ''brandde'' de vuiligheid van je binnenzak op je huid :grin:
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahahahhahaha,nou zo vies ben ik niet hoor :tearsofjoy:
maja zal wel dan zo zijn,heb idd op de bank gezeten nog gelopen enzenz :mrgreen:
maarre wel vreemd dan :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij is dat de meest logische verklaring denkbaar.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
kan je geen foto van je brandplek posten ? dan kunnen we beter oordelen over wat het is :flushed:
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahhahahhahahaha,nou neeh hoor :flushed: maarre eigenlijk nog wat hoe weet ik dat deze speed is van die egte niet zoals pasta maar egt vloeibaar goed is?het is ook moelijk te drogen,ik had wel gelezen dat als je op 1spiegel ofzoiets dergelijks op kamertemperatuur laat dat dan vanzelf droogt,en de evt rotzooi gelijk kwijt bent door het verdampen?heb vanmiddag btj geprobeerd gedroogd door op 1heet bord te leggen,brande wel erg met snuif,ben niet zon ervaren kenner ermee ook he :mrgreen:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als het alleen wat brande en je neus er nu niet uit ziet als die van Michael Jackson dan lijkt het me raar dat die brandplek van de speed is.

Je neus is echt veel gevoeliger dan de huid op je been.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou die speed dan maar niet ongetest nemen hè.
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
zal is kijken hier in dit boerendorp hebben ze geen testcentrum :tearsofjoy:
maarre vreemde,toen ik vroeger deed leek wel anders,deze vloeibare zit niet zon extreem vieze geur aan,en hij zei is 69% en getest,prijs daar en tegen wel extreem hoog12,50 per gram,vergeleken de vorige die ik had 10euro voor 2gram maar met parfum wasmiddel geur :tearsofjoy: die hoef ik niet meer,ga wel verder zoeken,maar lastig om aan te komen zeg :confused:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
misschien was het gedroogde brandewijn? :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."