Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""Sorry mevrouw, ik wil de weg wel uitleggen, maar u zou het toch niet verstaan, en nu ga ik ophouden met praten want ik ben je aan het verwarren... ""
"Nirvana_646 zei: Inderdaad heel erg veel soorten ap'kes(Armani Pro) in de omgeving van Antwerpen... Ik heb al gele, blauwe en witte gehad! Blauwe vind ik wel zeker dubbel zo goed als de witte! Klik om te vergroten... ik had de witte! Vond Mercedes net iets beter, meer love-effect!"
"2 zakjes rond je wiet, dan in zakje met mosterd steken, daarna in zakje met peper. Dan neem je een pot wax alles eruit hasj erin, wax erop gladstrijken. En veel handen wassen tussendoor. Of gewoon daar kopen... MVG"
"Re: blowking zei: paarse weed bestaat dat komt van een plant waarvan de bladeren een paarse kleur hebben. Een van de betere soorten per plant 114 euro gegarandeerd 4 a 500 gram van een plant. ( voor het droogproces ). Klik om te vergroten... Paarse wiet komt niet van een plant met paarse bladeren maar het is een phenotype... Ontopic: Gisteren nog 1,5 grammetje Sour Diesel + half grammetje Afghaan in blunt gedraait... Sour Diesel is precies niet zo heel bekend hier. Mvg x"
"Ze pakken je niet op voor hoe je ruikt maar om wat je bijhebt, en aangezien jij niets bijhebt kunnen ze je niets maken... Moesten ze je tegenhouden en mis je zo je vlucht dan kan je nog steeds in beroep gaan. MVg"
"halfje nemen na kwartiertje sigartje roken"
"Heb zelf in de kerstvakantie vrijwel elke dag 2-3 genomen, grootste fout die ik ooit gemaakt heb! Zat met ingevalle kaken, geen eetlust, wegrollende ogen op school... Niet doen dus! Geniet maar Geniet met mate!!! elke dag blowen daarintegen, niets mis mee x"
"Had onlangs (bassleader ) 4 Ap'tjes en 1 YingYang op. Was tegen 8 uur 's morgens wel al wat aan het afbouwen. Maar heb voor ik de trein op ging nog 1'tje geblowt, toen ik thuis aankwam was heel mn huig, dat lelletje vanachter in me keel, opgezwollen. Was echt een vuil gevoel en kon wat moeilijker ademen. Komt dit door de plakbek van het blowen of door iets anders? Maat van me kreeg dit de dag later ook... Was wel dik feestje x"
"takedown84 zei: ik weet het niet, maar bassleader was inderdaad 'n flitsfeestje, was gewoonweg AF vanwaar ben je? de ap'tjes en ying yang's zijn hier ook in omloop... het zijn niet zo 'n goede e? de ying yang's toch zeker niet, heb ik gehoort... Klik om te vergroten... Ap'tjes ging ik egt hard van yingyang heeft me niet echt iets doen voelen... 2 vriendinnen hebben wel moeten kotsen van die yingyangs! Ben van antwerpen trouwens"
"pretender zei: zit allemaal tussen je oren..... en betreft yingyang: ken geen goede, alleen die van de 90- er jaren... en appeltjes heb ik jaren terug genomen en waren super pep-pillen... heb t niet op groene klinkers van deze tijd.... mij te trippie.. maar goed, 5 pillen op een feeest... best veel hoor.. keep m in the north... Klik om te vergroten... Vrienden van me hadden er 11 op Ikzelf stond 2 dagen later nog vrij strak Ap'tjes geven niet echt het love effect maar eerder dat vliegende, strakke effect! Zijn geen fotos voor in een album (had geen bril bij ) x"