Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Playmaat zei: heb laatst ook voor de eerste keer truffels gehad, waren in de natuur was fijn weer en waren met stuk of 7 man. had ook precies het zelfde, je voelt je ijgenlijk de heletijd wel relaxt eraan. maar soms is er ff zo'n omwisseling dat je beetje angstig word. maar al met al was de trip wel vet, alleen op het laatst vond ik het minder denk dat het kwam dat ik moe werd, was toen 12 uur ofzo waren rond 8 uur begonnen. zij toen ook ik vind het vet maar duurt wel even voordat ik het opnieuw doe is nu toch wel ongv. 1½ maand geleden en heb alweer 10 porties thuis liggen. Klik om te vergroten... 10 porties ? meestal als ik truffel koop zijn ze maximum een paar maand goed.. jij gaat je eens laten gaan komende maanden? en OT , nice report mijn eerste keer truffels was ook 15g atlantis , was een zeer mooie ervaring"
"Het was een heftige avond ja op een bepaald moment vroeg ik me af of ik zo hard aan het trippen was of hij , ik dacht dat ik me alles zelf inbeelde , raakte stilaan gevoel met realiteit kwijt & daarom een nuchter iemand opgebeld die dan is langsgekomen om me te kalmeren Eenmaal die er was en zei dat met mij alles nog in orde was was ik wel ongeloofelijk blij, had anders wel redelijke bad trip kunnen worden (kleuren werden al donkerer, alles zag er wat negatief uit, etc.. ) Daarna niet echt meer op de trip gelet tot G terug op aarde was Al bij al neem ik er toch liever 1 / 1.5 dan 2 ineens , waarschijnlijk binnen een paar jaar nog wel eens proberen maar dan wil ik toch liefst wat ouder/volwassener zijn"
"Nice report, had er nog nooit van gehoord maar lijkt me wel eens leuk om te proberen ipv Mdma"
"mooi report moet echt wel een leuke dag geweest zijn , op schoolreis onder de lsd :P over de ketamine kan ik niet meespreken want heb dit zelf nog nooit gedaan , maar kan het me goed genoeg voorstellen en op geen enkel moment in problemen gekomen met leerkrachten? want wou zelf eens lsd nemen op schooluitstap maar omdat ik hier iets teveel schrik voor had heb ik het maar niet gedaan."
"Ik heb maar 1 keer een "bad" trip gehad van wiet en dat was de allereerste keer, sindsdien nooit meer slecht gevoeld van een joint"
"ok morgenavond een pak aiki noedels dus :d bedankt !"
"Ik heb wat mdma kristallen maar vind niet echt de info die ik zoek op internet.. wat en hoelang op voorhand mag ik eten, of maakt dit niet uit en hoeveel is ongeveer een goede dosis? ik heb 1 keer 0.1g gekregen en dat viel het eerste uur zwaar maar daarna ongeloofelijk goed kan ik dan best meer of dezelfde dosis nemen? grtz"
"Hij weet gewoon niet beter, zijn iq ligt zo laag dat ie impulsief handeld , er komt iets in hem op en hij handelt direct.. deze mensen hebben gewoon hulp nodig, ze moeten geen celstraf krijgen , dan zijn ze enkel slechter af .. grtzz"
"Tijdens het trippen op lsd kwam ik ooit beneden en m'n grootouders zaten in de zetel eurovisiesongfestival te kijken. ik dacht nog niks zeggen en gewoon doorlopen maar het kwam er automatisch uit ik : oh eurovisiesongfestival , wie is er aan het winnen? oma : nederland ik : en hoeveelste is belgie ? oma : 4de ik : en wie is er aan het winnen oma : .. ? ik : en hoeveelste is belgie ? ... was even een rare situatie toen"
"Dan moet je gewoon hoger extract proberen denk ik,, had eerste keer 5x => niks van gevoeld daarna 30x extract en daar had ik wel effect van"