Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e x truffels- Welke dosis?

2e x truffels- Welke dosis?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

een maand of 2 geleden heb ik voor de eerste keer truffels gehad, het was een geweldige ervaring, en heb er veel van geleerd. Nu ga ik het dit weekend met een paar vrienden voor de 2e x doen. Mijn vraag was dus welke dosis ik het beste nu kan nemen, de vorige keer had ik 10 gram gepakt en dit ging zeer goed. Kan ik nu al voor de 15 gram gaan , of beter een paar gram minder?
Alvast bedankt !
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je vorige ervaring top was, waarom zou je de dosis dan veranderen? Voordat je de dosis gaat verhogen zou ik in elk geval maar wat meer ervaring op doen.
Experimenteer bijvoorbeeld eens met de setting. Een keer naar buiten de natuur in, of juist binnen, met vrienden of juist een keertje solo. Verschillende soorten muziek uitproberen..

Set en setting hebben minstens zoveel invloed op de trip als de dosis :wink:
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem altijd ongeveer evenveel, en toch is de ene trip wat heftiger dan de andere. Aan de andere kant is 10g niet echt een grote dosis.

Sommige shops zeggen dat 15g een portie truffels is, dus je zou best 15g kunnen nemen. Houd er wel rekening mee dat je op een bepaald punt tijdens die piek van je trip helemaal geen idee meer kan hebben wat er om je heen gebeurt. Een portie die anderhalve keer zo groot is kan een effect geven wat veel meer dan anderhalve keer zo groot is. Dus wees voorzichtig!
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankjewel voor de reacties!
ik kies waarschijnlijk voor een portie van 12 gram, die ze bij mijn smartshop ook hebben.
Fijn een leuk filmpje erbij kijke en misschien dan nog ff het bos in dan komt het wel goed!
d
drougiesLid
01-01-2024, 00:00
#5
smoking046 , ik trip met je mee hahaha

morge 12 gram atlantis komt wel goed(Y)

chillen in duitse bos
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaa 12 gram uitstekende keuze. Welke soort ga je nemen?
Tripzeeeee
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@soldier money
Ik ga waarschijnlijk voor de 2de keer voor de Atlantis, alleen ik had je tripreport over de Dragon's Dynamite geleze, en deze leek mij ook zeer chill.
Weet jij misschien waar je deze in maastricht uit kunt hale?
d
drougiesLid
01-01-2024, 00:00
#8
dragon's dynamite zijn in maastricht te krijgen bij de FOCUS , was daar toevallig even binnengelopen om te kijken voor atlantis en zag dat ze die ook hadden.
K
KbusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Welke soort heb je de eerste keer gehad? Zoals de eerste opmerkingen al zeggen; als de eerste keer een goede ervaring was, waarom dan nu anders doen? Tenzij dit natuurlijk zwak was en niet het gewenste effect, maar als de trip goed was zou ik gewoon bij hetzelfde blijven. Mijn eerste paar keer waren ook gewoon de Mexicana. Je merkt vanzelf wel na een paar keer trippen dat je de 'ervaring' hebt of er klaar voor bent om een stapje verder te gaan.
L
LSDeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou toch minstens 15g eten
heb mijn eerste keer 20g atlantis gegeten en dat ging zeer goed
(had wel al ervaring met LSD) maar je zal zeker geen bad trip hebben met 15g denk ik :wink:

grtzz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."