Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAudiovisuele synthese: MDMA (halve pil) en 4-ho met (35 mg)

Audiovisuele synthese: MDMA (halve pil) en 4-ho met (35 mg)

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deejayen met deze combo is goddelijk haha
A
AlwaysTrying

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ChefCurry zei:
Deejayen met deze combo is goddelijk haha
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen, zet je draaitafels buiten en laat de buurt horen hoe goed je staat te draaien nu. 😆

Enjoy!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#3
AlwaysTrying zei:
Ik zou zeggen, zet je draaitafels buiten en laat de buurt horen hoe goed je staat te draaien nu. 😆

Enjoy!
Klik om te vergroten...
Haha zodat de wouten mij een badtrip kunnen bezorgen.... Of ze dansen mee. Het is een van de twee. 😂
S
SpaceilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanavond heb ik (M 25) een date gepland. Een avondje met mijzelf, mijn dj decks en enkele synthetische middelen om mijn zintuigen nog meer dan gebruikelijk open te stellen. Vanmiddag had ik al veel tijd gespendeerd om zorgvuldig een nieuwe selectie tracks te kiezen: techno met een diepe en trippy grondslag. Mijn kamer is netjes en gereed voor de trip. Voor mij persoonlijk een perfecte set en setting.

Om 19:00 was het dan zover. Ik had net een goede maaltijd achter de kiezen. Tijd om in te stappen in een muzikale reis. Ik neem een halfje MDMA. Meestal duurt het wel even voordat dit bij mij inkickt. Ondertussen bezie ik mijn gedownloade tracks in Rekordbox. Ik analyseer de muziek en plaats cue points. Na ruim 3 kwartier bezig te zijn met de muziek, begin ik langzaam wat te voelen. Ik besluit dat dit het goede moment is om de 4-ho (20 MG) met te nemen. Terwijl ik de laatste loodjes leg aan mijn muzikale bibliotheek en de tracks exporteer naar de USB-stick, wordt ik overvallen door een sterk gevoel van euforie. Ik voel me goed, energiek en empathisch.

Voordat ik aan mijn reis begin, spring ik nog snel onder de douche. Daar begin ik al de eerste (niet zo) subtiele hints van de 4-ho-met te voelen. Ik spring snel in een comfortabele joggingbroek en een T-shirt en vul een flesje ijskoud water.

Ik set mijn intentie vast en mediteer: vandaag wil ik inzichten opdoen over mezelf en wil ik kunnen genieten van mijn muziek op een bijzondere manier.

Eindelijk is het zover. Ik sta voor mijn dj-decks en laad een eerste track. Een remix van Celeda - The Underground is eerst aan de beurt. God wat klinkt de muziek fantastisch. Langzaam gebruik ik mijn decks om met loops verschillende tracks afwisselend in te brengen. Ik navigeer van 130 bpm naar 145 bpm. Zowel fysiek, als op het gebied van closed eyed visuals ga ik helemaal op in mijn mix. De MDMA zorgt voor een energieke en warme beleving van de muziek. Maar de 4-ho-met, dit middeltje zorgt dat ik elke aanpassing aan de equalizers intens ervaar, Ik mix magisch, tracks verwerven in elkaar zonder clashes en tonen zijn meer dan loepzuiver, Ik weet opeens precies waar ik moet tweaken om de heerlijkste soundscapes uit mijn speakers te krijgen. Het is bijna meditatief te noemen, zo diep als ik versmelt in mijn eindeloze mix van techno, Electro en Detroit. En dan om 22:00 is het tijd om mijn set af te ronden. De buren hebben immers ook rust nodig.

Ik strijk neer op mijn bed voor wat ademhalingsoefeningen en introsperspectie. Ik realiseer mezelf dat ik de laatste tijd meer dan mogelijk beroep op mijzelf doe, en in een rustiger tempo moet voortgaan, ik ben slechts jong. Los van dit soort escapedes is een goede work-life balance key. Muziek is voor mij die ultieme balans. Je doet het puur om te genieten van de ontwikkelingen van frequenties over een tijdsbestek (frases), maar er is geen helder einddoel. Zo ook het leven.

Slapen lukt nog niet, dus ik maak dankbaar gebruik van mijn synthesizer om diepgaande drones, ofwel langgerekte, soundscapes te createren bestaande uit heldere tonen waarin men met gemak verdrinkt.

Dit is mijn eerste trip report. Gevoelens kunnen uiteraard uitgebreider, maar zijn ook complex in woorden te vatten. Muziek en je geest smelten samen en je bent zelf in control over het ruimteschip dat de koers door het heelal bepaald. Het voelde bijna alsof ik de muziek zelf was.

Een belangrijk eindinzicht: ik ben helemaal geen amuzikale nietsnut en mag trots zijn op mezelf en de sets die ik reeds kan produceren. Na het nuchter terug te hebben geluisterd, zeer content.

Dit is mijn eerste trip report dus relatief beperkt, maar ik houd van schrijven dus i'll get the hang of it.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerst horen dan geloven. :) Leuk.

Edit: luister nu naar Celeda - The Underground op Youtube en alles wat daarna komt. Super fijne tracks. :)
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#6
Interessant, zou je dit ook op een feestje zo nemen? kreeg je ook nog behoefte om te dansen, dat is voor mij vaak wel een must.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
JohnGalt zei:
Interessant, zou je dit ook op een feestje zo nemen? kreeg je ook nog behoefte om te dansen, dat is voor mij vaak wel een must.
Klik om te vergroten...

ik heb ook xtc en 4 ho met gebruikt, dit is zeker ook nice voor een feest en je krijg 100% zin om te dansen wel een iets lagere dosering nemen voor een feest lijkt me dan
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#8
mitchieee zei:
ik heb ook xtc en 4 ho met gebruikt, dit is zeker ook nice voor een feest en je krijg 100% zin om te dansen wel een iets lagere dosering nemen voor een feest lijkt me dan
Klik om te vergroten...
Hoe doseer jij dit dan? Uiteindelijk wil je natuurlijk zo lang mogelijk effect hebben gedurende het feestje. Met xtc pak ik wel 1 of 2 keer bij, maar doe je dit ook dan ook als je 4-ho-met op hebt? Neem je de 4-ho-met ook als de xtc net begint te pieken, of neem jij dit op een ander moment?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
toen ik het deed, eerst xtc werk die een uurtje of 2 in dan 4 ho met ik pakte zelf 3x xtc bij ook , en nam na 2 uur de helft van me 4 ho dosering om hem te verlengen

het beste is als allebij de druks aan het pieken zijn samen
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#10
"Muziek is voor mij die ultieme balans. Je doet het puur om te genieten van de ontwikkelingen van frequenties over een tijdsbestek (frases), maar er is geen helder einddoel. Zo ook het leven."

Aaahhh love this one!! Thnx for sharing!

Na mijn laatste trip wil ik dolgraag ook trippen, op Jazz eigenlijk :grin:. Kan daar al bijna op trippen zonder middeltjes. Music keeps you going! Right?

Heel nice! Tof dat je een mooi muziekstuk hebt gecreëerd ook :grin:!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."