Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVapen of normaal roken

Vapen of normaal roken

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
fubyLid
01-01-2024, 00:00
#1
vapen, ik heb een mighty en een volcano allebeide top. met storz en bickel zit je sowieso wel goed. ook wat betreft garantie en service. verder heb ik erg goede ervaringen met vaposhop!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een tijdje electrisch gevaped. Dit ding: bb5e4942eebe6d4496f272d76481ee40.jpg

Alhoewel het een schone rook gaf, miste ik de lekkere smaak van het normaal roken en gebruik sindsdien weer een normaal glazen pijpje.

Hoeveel mensen vapen of roken normaal?

Anderszins houd ik mij aanbevolen voor andere vaporizers die beter zijn dan dat ding hierboven
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Na 30 jaar shaggies en toeters roken vind ik (of mijn longen en luchtwegen) het wel best, en ben ik aan de vaporizer gegaan.

Na een beetje onderzoek heb ik besloten voor degene te gaan die toch wel overal als beste uit de test kwam:

https://www.vaposhop.nl/vaporizers/draagbare-vaporizers/mighty/

De smaak is heel goed van wiet vapen vind ik, en ik heb ongeveer de helft nodig van wat ik normaal in joints gooi. Dan is het ook nog eens een stuk minder ongezond daar je geen teer en andere stofjes die bij verbranding vrijkomen binnenkrijgt.

Ik vape mijn wiet op 185 graden, en daar komt nauwelijks rook/damp bij vrij. Je ruikt het wel een heel klein beetje, maar veel niet.
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn voorkeur is puur roken met een bong. Wel met een actieve kool adapter erbij om wat rotzooi uit de rook te filteren.

Maar vapen ben ik ook van. Heb allerlei soort vaporizers liggen. Waaronder ook de klassieke “De Verdamper”, een geweldig ding.

In ieder geval is tabak uit den boze, vieze stink rommel!
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vaposhop fijne winkel ja, heb 2 jaar geleden de cfc boundless gekocht. Leuk ding om kruiden en wiet in de verdampen, smaak is redelijk. Koste ook maar 9 tientjes toen der tijd, zal nu een stuk goedkoper zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."