Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik draai standaard altijd met shag, vrienden van me ouwehoeren altijd over mijn shag joints, maarhey graag of niet meeroken natuurlijk!"
"Ik haat politie"
"Alcohol is vergif man.. Neem liever een jointje"
"Ik heb zò veel liever een joint of een pilletje dan alcohol, alcohol is gewoon vergif. Ik haat mensen die zichzelf de tering zuipen en maar klagen over drugsgebruikers, ze doen het zelf even hard! Doe mij maar een dikke baap"
"Ik heb echt vaak heel raar gedroomd over wiet, echt te raar gewoon :P"
"Jaaaaa"
"Ik ga zo lekker uitgebreid mijn jointje oproken"
"Jawel, een biertje gaat er bij mij heus ook wel in. Maar meer dan dat ook niet."
"Ach voor mij is blowen ook een gewoonte.. Beter dan zo'n saai, braaf leventje zonder drugs"