Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3f a-pvp vs a-pihp?

3f a-pvp vs a-pihp?

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relmuis zei:
Oh jammer, ik dacht die 3F variant.
Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden.
Klik om te vergroten...

Koffieb00n zei:
Ben benieuwd naar je ervaring, al hoop ik nog steeds dat je tot het inzicht komt om die rommel gwn door de plee te spoelen!
Klik om te vergroten...
Nice zal sws wel ff delen hoe het gegaan is 😋
Wbt die 3f a pvp ben k ook zeker nog wel van plan te proberen hoor maar begin liever eerst de aphip juist omdat daar meer over bekend is. En d8 teveel in korte tijd willen proberen lijkt me niet handig met pyrros/flakka dus doe die andere liever wat later maar je houd t reportje tegoed😁😅
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
yiazmat zei:
Snuiven en dan 30mg. (A-phip)

Stel dat dat goed gaat zou k later wel keertje proberen te chinezen maar dan wil k eerst zeker zijn dat dit goed gaat en doe er ook sws een maand tussen wss langer
Klik om te vergroten...
Heb het weleens gesnoven, was voor mij wel in de hand te houden. Wel goor om te snuiven.

Wel een nadeel, de rush duurt niet zo lang maar je staat daarna nog wel lang strak. Dus beter niet bijnemen, want dan sta je dus veel te strak op een gegeven moment.

Ik zou het niet chinezen, daar komen wel erg veel mensen mee in de problemen. Eigenlijk vrijwel iedereen. Ik begin er niet aan in ieder geval.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Heb het weleens gesnoven, was voor mij wel in de hand te houden. Wel goor om te snuiven
Klik om te vergroten...
Ah ok lekker bezig💪

KlaasVaak zei:
Wel een nadeel, de rush duurt niet zo lang maar je staat daarna nog wel lang strak. Dus beter niet bijnemen, want dan sta je dus veel te strak op een gegeven moment.
Klik om te vergroten...
Ah goeie thx 4 de info, d8 dat dat gedeelte wel minder erg is met aphip dan met aphp en apvp toch of niet? (niet erg ofz hoor maar ben gwn benieuwd😋)

KlaasVaak zei:
Ik zou het niet chinezen, daar komen wel erg veel mensen mee in de problemen. Eigenlijk vrijwel iedereen. Ik begin er niet aan in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Ja snap ik hoor drm wil k het idd eerst snuiven om t iig een beetje safe te spelen en als dat blijkt te lukken zonder problemen zou k het zo proberen maar dan ook met langere tijd ertussen zodat je niet toch per ongeluk omwille van cravings gaat nemen en t spul weer helemaal uit je lichaam is
C
ChazzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi Chazzo zijn eerste post hier.
Man van 50, 1m87 en 139 kilo (toch belangrijk, ben een zwaargewicht) en leef met MS, dus vermoeide momenten, tintelingen en een oncontroleerbare arm zijn mij niks vreemd. Medicatie: dymethylfumaraat.

De laatste maanden mezelf in de rc verdiept (hiervoor alleen met coke en wiet bekend).

A-phip.... Typisch zo een middel waar ik een beginnersfout mee heb gemaakt. Alleen de recensies van de vendors lezen en aan de hand daarvan mijn keuze maakte. Tot ik er aan begon omdat de 200mg pellets 3cmc niks met me deed en doet. Kwam ik midden in de nacht op dit forum uit. Ik ben niet zo erg actief in tekst, maar een uitzondering maak ik even.

Uiteraard had ik een aantal dagen vrij.
Van dit spul een kleine 50mg in kleine lijntjes verdeeld genomen... Van 00:00 - 07:00 en toen vond ik het fraai geweest, maar wilde doorgaan omdat als het wat uitwerkte zeer vlagerig werd. Waarbij de opkomst steeds vervelender werd met visuals kleine geluiden die uitvergroot werden en het ledje van de tv een schijnwerper. Ik ben álle nadelen vergeten maar je moet niet denken dat je die dag nog slaapt. En in je hoofd MOET je jezelf tegenhouden te gebruiken. Bij coke is het ook zo: wat je hebt moet op.

Ik kon mezelf beheersen en heb deze grijze as uit de helse krochten van moeder Aarde weggespoeld: nooit meer dit!

De dag sliep ik niet, daarna een kleine 6 uur. Wat daarna gebeurde kon ik zelfs niet geloven. Ik draag een bril voor veraf, maar nadat ik wakker werd heb ik uren uit het raam kunnen kijken met een zicht zoals een adelaar. Pas in de avond was het weer goed.

Door dit verhaal kun je getriggerd worden, maar wellicht is er niet zonder reden weinig (goeds) over te vinden.

Ik heb dat met Eutylone (ed-db), heb het liggen maar geen betrouwbare -of genoeg- reports van.

In het kort: op deze afterparty staat geen goeie DJ en daarmee verkloot hij jouw avond en weekend.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nice leuk trip reportje, toch nog iemand die er positieve ervaring mee had haha😅
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
yiazmat zei:
Nice leuk trip reportje, toch nog iemand die er positieve ervaring mee had haha😅
Klik om te vergroten...
Gast, hoe veel waarschuwingen en horrorverhalen heb je nodig om van gebruik af te zien? Toch wel tekenend dat je door iedereen gewaarschuwd wordt voor ellende en dat je ‘t nog steeds niet wil geloven. Ik was vroeger net zo eigenwijs hoor, daardoor heb ik ook een cokeverslaving van 10 jaar achter de rug. Dat was een hel, en Pyro’s zijn een stuk verslavender en dus een nog grotere hel. Gooi nou weg 😘
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Gast, hoe veel waarschuwingen en horrorverhalen heb je nodig om van gebruik af te zien? Toch wel tekenend dat je door iedereen gewaarschuwd wordt voor ellende en dat je ‘t nog steeds niet wil geloven. Ik was vroeger net zo eigenwijs hoor, daardoor heb ik ook een cokeverslaving van 10 jaar achter de rug. Dat was een hel, en Pyro’s zijn een stuk verslavender en dus een nog grotere hel. Gooi nou weg 😘
Klik om te vergroten...
Ik snap je maat, kut voor je dat t zo gelopen is met je cokeverslaving, wel respect dat je er bovenop ben gekomen💪💪
Alleen t ding is ik ben gwn stronteigenwijs en wil t is geprobeerd hebben (sorry kan t ni mooier maken dan t is😅) en tis niet dat k de risicos niet begrijp of onderschat of niet geloof, ik ben me er volledig bewust van en kies ervoor t toch te proberen, maar juist daarom wil ik het ook zo safe mogelijk doen vandaar ook dit topic

Maar hey, als k het toch verkloot genoeg mensen die told you so kunnen zeggen 😜
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
yiazmat zei:
Ah ok lekker bezig💪


Ah goeie thx 4 de info, d8 dat dat gedeelte wel minder erg is met aphip dan met aphp en apvp toch of niet? (niet erg ofz hoor maar ben gwn benieuwd😋)


Ja snap ik hoor drm wil k het idd eerst snuiven om t iig een beetje safe te spelen en als dat blijkt te lukken zonder problemen zou k het zo proberen maar dan ook met langere tijd ertussen zodat je niet toch per ongeluk omwille van cravings gaat nemen en t spul weer helemaal uit je lichaam is
Klik om te vergroten...
Dat weet ik niet, heb ik niet geprobeerd. Ik vind de comedown wel te doen, maar je staat dus nog wel een tijd strak.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah ok thx 4 de info 👍😁
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#10
yiazmat zei:
Snuiven en dan 30mg. (A-phip)
Klik om te vergroten...
Door omstandigheden toch wat minder genomen en 25mg ipv 30mg.
Op de dag zelf ging een goeie vriend ineens ruzie maken om niks terwijl k de dag ervoor nog druk bezig ben geweest m te helpen. Uiteraard voelde k me dus niet fijn en samen besproken met die gene wie k dit zoi doen en besloten t niet te doen, wil tenslotte niet nemen als k me kut voel. Uur later ofz had ie wel zn excuus aangeboden en begon toen toch te twijfelen. Uiteindelijk wel die flakka gedaan en zelf voor die tijd nog ff 2mmc (zou eerst nog een hoop andere dingen ervoor doen). Toen t uiteindelijk tijd was voelde k me nog steeds beetje apart en de nastimulatie van de mmc zat er nog duidelijk in dus had besloten ipv 30 voor 25mg te gaan. En moet zeggen had van alles ervan verw8 maar saai zat daar zeker niet bij 😅, na zon kwartiertje was k wat spraakzamer en voelde me oke waardoor k wel d8 het begint nu wel iets te doen maar d8 van het kan nu dus elk moment beginnen, nou na 3 kwartier bleek dat dus alles te zijn maar kwamen er wel flinke cravings, maar t waren dus ook echt cravings niet t impulsieve bijpakken wat je van aphip verw8, verder voelde k me in die tijd lui en ongemotiveerd terwijl je juist hoort dat het een lange nastimulatie hoort te hebben. Eerste half uur had k wel cravings om hiervan bij te pakken maar daarna ging t eigk over naar cravings voor een leukere euforische upper en had k eigk ni eens zin om aphip bij te pakken. Na ongeveer 1,5 uur van die cravings begon t wel geleidelijk af te zakken. Na al die horrorverhalen hierover had k veel verw8 maar dat t saai zou zijn zat daar niet bij😅
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wel eens 3F-A-PVP gedaan, ik vond het best wel tegen vallen eerlijk gezegd. Ik ga het nog wel beter testen in de toekomst maar tot zo ver waren de effecten met snuiven het beste. Redelijke rush, na stimulatie normaal (niet echt super speedy) en euforie matig meer op een manier qua fysieke euforie.

Oh, en je krijgt er de echte flakka movements van, niet heel extreem gelukkig maar ze zijn er duidelijk op een bepaald punt wel. Van die flakka dansjes die je doet bij elke beweging die je maakt, controleerbaar maar nogsteeds wel een geforceerde uiting.
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roekoezonderdoekoe zei:
Ik heb wel eens 3F-A-PVP gedaan, ik vond het best wel tegen vallen eerlijk gezegd. Ik ga het nog wel beter testen in de toekomst maar tot zo ver waren de effecten met snuiven het beste. Redelijke rush, na stimulatie normaal (niet echt super speedy) en euforie matig meer op een manier qua fysieke euforie.

Oh, en je krijgt er de echte flakka movements van, niet heel extreem gelukkig maar ze zijn er duidelijk op een bepaald punt wel. Van die flakka dansjes die je doet bij elke beweging die je maakt, controleerbaar maar nogsteeds wel een geforceerde uiting.
Klik om te vergroten...
Oh en stuff roken met een fluor verbinding valt over het algemeen vaak tegen, het is niet echt perce een verbinding bedoelt om te roken zegmaar. Volgens mij breekt het zelfs de werking van de stof af als je iets rookt met een fluor verbinding.

Ik heb behoorlijk veel ervaring met stimulans, dissociatives, opium en synthetische cannabis (eigenlijk zelfs veelste veel, ik raad het ook zeker niet aan te veel stoffen uit te gaan proberen)

Ps Pyros zijn echt inderdaad EXTREEM verslavend dus als je iets wil gebruiken waar je de rest van je leven last wil van blijven houden is dat het wel. Zelfde geldt ook met überhaupt een stimulant roken.

Niet aan beginnen als je het nog nooit gedaan hebt zou ik zeggen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
yiazmat zei:
Na al die horrorverhalen hierover had k veel verw8 maar dat t saai zou zijn zat daar niet bij😅
Klik om te vergroten...
Heb je 't al weggegooid?
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#14
yiazmat zei:
Door omstandigheden toch wat minder genomen en 25mg ipv 30mg.
Op de dag zelf ging een goeie vriend ineens ruzie maken om niks terwijl k de dag ervoor nog druk bezig ben geweest m te helpen. Uiteraard voelde k me dus niet fijn en samen besproken met die gene wie k dit zoi doen en besloten t niet te doen, wil tenslotte niet nemen als k me kut voel. Uur later ofz had ie wel zn excuus aangeboden en begon toen toch te twijfelen. Uiteindelijk wel die flakka gedaan en zelf voor die tijd nog ff 2mmc (zou eerst nog een hoop andere dingen ervoor doen). Toen t uiteindelijk tijd was voelde k me nog steeds beetje apart en de nastimulatie van de mmc zat er nog duidelijk in dus had besloten ipv 30 voor 25mg te gaan. En moet zeggen had van alles ervan verw8 maar saai zat daar zeker niet bij 😅, na zon kwartiertje was k wat spraakzamer en voelde me oke waardoor k wel d8 het begint nu wel iets te doen maar d8 van het kan nu dus elk moment beginnen, nou na 3 kwartier bleek dat dus alles te zijn maar kwamen er wel flinke cravings, maar t waren dus ook echt cravings niet t impulsieve bijpakken wat je van aphip verw8, verder voelde k me in die tijd lui en ongemotiveerd terwijl je juist hoort dat het een lange nastimulatie hoort te hebben. Eerste half uur had k wel cravings om hiervan bij te pakken maar daarna ging t eigk over naar cravings voor een leukere euforische upper en had k eigk ni eens zin om aphip bij te pakken. Na ongeveer 1,5 uur van die cravings begon t wel geleidelijk af te zakken. Na al die horrorverhalen hierover had k veel verw8 maar dat t saai zou zijn zat daar niet bij😅
Klik om te vergroten...
Als je het rookt zou je ervaring best wel anders zijn denk ik, al raad ik het niet aan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roekoezonderdoekoe zei:
Als je het rookt zou je ervaring best wel anders zijn denk ik, al raad ik het niet aan.
Klik om te vergroten...
@yiazmat voordat je Pyro's gaat roken, lees eerst dit: https://drugsforum.nl/threads/mijn-rock-bottom-α-p-i-hp-verslaving.71783/
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Relmuis zei:
Oh jammer, ik dacht die 3F variant.
Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden.
Persoonlijk sla ik die hele groep (pyrros) over, de voordelen lijken niet op te wegen tegen de nadelen en de effecten lijken me niet heel bijzonder.
Klik om te vergroten...
Het is niet echt super interessant, valt best erg tegen. Lees eerdere toevoeging van mij in deze chat.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roekoezonderdoekoe zei:
Ik heb wel eens 3F-A-PVP gedaan, ik vond het best wel tegen vallen eerlijk gezegd. Ik ga het nog wel beter testen in de toekomst maar tot zo ver waren de effecten met snuiven het beste. Redelijke rush, na stimulatie normaal (niet echt super speedy) en euforie matig meer op een manier qua fysieke euforie.

Oh, en je krijgt er de echte flakka movements van, niet heel extreem gelukkig maar ze zijn er duidelijk op een bepaald punt wel. Van die flakka dansjes die je doet bij elke beweging die je maakt, controleerbaar maar nogsteeds wel een geforceerde uiting.
Klik om te vergroten...

Roekoezonderdoekoe zei:
Oh en stuff roken met een fluor verbinding valt over het algemeen vaak tegen, het is niet echt perce een verbinding bedoelt om te roken zegmaar. Volgens mij breekt het zelfs de werking van de stof af als je iets rookt met een fluor verbinding.

Ik heb behoorlijk veel ervaring met stimulans, dissociatives, opium en synthetische cannabis (eigenlijk zelfs veelste veel, ik raad het ook zeker niet aan te veel stoffen uit te gaan proberen)

Ps Pyros zijn echt inderdaad EXTREEM verslavend dus als je iets wil gebruiken waar je de rest van je leven last wil van blijven houden is dat het wel. Zelfde geldt ook met überhaupt een stimulant roken.

Niet aan beginnen als je het nog nooit gedaan hebt zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...
Ah thx 4 de info, klinkt op zich al stuk beter dan die aphip, natuurlijk zie ik ook deze meer gwn als een ervaring dan als een leuke drug om ff fun mee te hebben, en om risicos tegen te gaan maak ik voordat k eraan begin eerst weer ff een plan eromheen net als met die aphip, maar wss pas over aantal maanden ofz denk. Moet zeggen vind ook wel nice dat deze beter schijnt te zijn om te snuiven dan roken want dat spreekt me sws meer aan int algemeen.
Vroeg me wel af wat voor dosering had jij genomen?

dupont zei:
Heb je 't al weggegooid?
Klik om te vergroten...
Nope niet echt rede voor, toch geen behoefte om meer te pakken

Roekoezonderdoekoe zei:
Als je het rookt zou je ervaring best wel anders zijn denk ik, al raad ik het niet aan.
Klik om te vergroten...
👍👍

dupont zei:
@yiazmat voordat je Pyro's gaat roken, lees eerst dit: https://drugsforum.nl/threads/mijn-rock-bottom-α-p-i-hp-verslaving.71783/
Klik om te vergroten...
Had m gezien idd, wel interessant en goeie om rekening mee te houden

Roekoezonderdoekoe zei:
Het is niet echt super interessant, valt best erg tegen. Lees eerdere toevoeging van mij in deze chat.
Klik om te vergroten...
Als t beetje vergelijkbaar is met de a-phip kan k me dat goed voorstellen, als k die ga inplannen zal k denk ook zelfde doen gwn 1 dosis en dan achteraf kijken is dit t waard om vaker te doen, wss word dat dan ook gwn voorn keertje maar ben benieuwd 😋
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb het enkele malen geprobeerd en dacht bij 1 batch echte flakka vast te hebben. Een korte maar zwaree roes door je hoofd waarbij je best gaat zitten. Je hoofdhuis en nek worden warm en je hersenen loom. leuk als je even niets wil doen en nergens wil aan denken maar verder zou ik het niet aanraden.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Relmuis zei:
Oh jammer, ik dacht die 3F variant.
Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden.
Klik om te vergroten...
Kep t geprobeerd hoor, zijn alleen wel paar variabelen die t report mss wat minder algemeel beeld geven: 1, was sws van plan die dag te gebruiken waar k zin in had en deze flakka kwam uiteindelijk als 6e aan de beurt dus goeie kans dat mn neurotransmitters al flink depleted begonnen te raken 2, als je naar die aphip kijken slaat t mogelijk ook ni bij mij aan zoals bij anderen zou doen. Met dat in gedachte:
D8 wil het voorzichtig doen maar wel wat merken alleen zijn geen doseringen bekend dus kep gwn 40mg gedaan (snuiven) want das toch vaak de heavy bij flakka achtigen maar dus nog gwn binnen de marges. Maar wat k merkte kwam voorn groot deel wel over zoals die andere, hele slappe high, wel mss een klein piekje van n minuut, en ongeveer 3 kwartier begon t al weer af te zwakken. Merkte wel hij was makkelijker te snuiven dan aphip. Kaneerlijk gezegd ni echt oordelen over de cravings want was die dag gwn als iets uitwerkte weer wat nieuws pakken😅. Iig geen enkel moment de drang gevoeld pyrros te willen bijpakken
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey vroeg me af, heb deze 2 pas gekocht en over a-pihp is nog wel wat informatie te vinden en lijkt qua verhalen het meest in de buurt van de echte flakka te komen omdat dat de vervanger is van a php wat weer de vervanger is van a pvp. Maar qua naam lijkt 3f apvp er weer meer op alleen daar is haast niks over te vinden. Nou vroeg ik me af hebben jullie toevallig ervaringen over deze 2 en wat zijn volgens jullie de grootste verschillen en wat lijkt nou het meest op echte flakka?
En ik snap uiteraard de risicos maar wil het toch gaan proberen dus t liefst met zoveel mogelijk informatie zodat ik het zo veilig mogelijk kan doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."