#1
Oh jammer, ik dacht die 3F variant.
Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden.
Nice zal sws wel ff delen hoe het gegaan is 😋Ben benieuwd naar je ervaring, al hoop ik nog steeds dat je tot het inzicht komt om die rommel gwn door de plee te spoelen!
Wbt die 3f a pvp ben k ook zeker nog wel van plan te proberen hoor maar begin liever eerst de aphip juist omdat daar meer over bekend is. En d8 teveel in korte tijd willen proberen lijkt me niet handig met pyrros/flakka dus doe die andere liever wat later maar je houd t reportje tegoed😁😅