#1
Al geprobeerd ts? Ook erg benieuwd!
Op een dag probeerde ik *modknip*, gewoon omdat het me leuk leek. Die honing is echt anders dan normale honing, het komt van speciale bloemen ofzo. Toen ik het proefde, dacht ik eerst: "Hmm, smaakt bijzonder," maar daarna werd ik een beetje licht in mijn hoofd en voelde ik me blij, zo vanzelf.
Het was niet echt heftig of zo, meer alsof ik even in een relaxte bubbel zat. Ik keek naar de bomen en de lucht en alles leek mooier, alsof ik in een film zat. Ik dacht: "Wow, dit is best cool."
Die mad honey was dus best een grappige ervaring. Het was niet zoals ik had verwacht, maar op een goede manier. Het liet me lachen en even de wereld op een andere manier zien. Best gek hoe zoiets kleins je dag kan veranderen.
Op een dag probeerde ik *modknihip*, gewoon omdat het me leuk leek. Die honing is echt anders dan normale honing, het komt van speciale bloemen ofzo. Toen ik het proefde, dacht ik eerst: "Hmm, smaakt bijzonder," maar daarna werd ik een beetje licht in mijn hoofd en voelde ik me blij, zo vanzelf.
Het was niet echt heftig of zo, meer alsof ik even in een relaxte bubbel zat. Ik keek naar de bomen en de lucht en alles leek mooier, alsof ik in een film zat. Ik dacht: "Wow, dit is best cool."
Die mad honey was dus best een grappige ervaring. Het was niet zoals ik had verwacht, maar op een goede manier. Het liet me lachen en even de wereld op een andere manier zien. Best gek hoe zoiets kleins je dag kan veranderen.
Weet je wat ook leuk is? Als mensen de forumregels lezen.Op een dag probeerde ik *modknip*, gewoon omdat het me leuk leek. Die honing is echt anders dan normale honing, het komt van speciale bloemen ofzo. Toen ik het proefde, dacht ik eerst: "Hmm, smaakt bijzonder," maar daarna werd ik een beetje licht in mijn hoofd en voelde ik me blij, zo vanzelf.
Het was niet echt heftig of zo, meer alsof ik even in een relaxte bubbel zat. Ik keek naar de bomen en de lucht en alles leek mooier, alsof ik in een film zat. Ik dacht: "Wow, dit is best cool."
Die mad honey was dus best een grappige ervaring. Het was niet zoals ik had verwacht, maar op een goede manier. Het liet me lachen en even de wereld op een andere manier zien. Best gek hoe zoiets kleins je dag kan veranderen.
2) "Subtiel" vragen naar drugs is niet toegestaan
1) Ik eet geen honing
2) "Subtiel" vragen naar drugs is niet toegestaan
3) Toedeloe
Klinkt wel interesant, als het echt is natuurlijk. Maar hoe kom je daar achter? Kun je mad honey laten testen?
Ik heb hem zelf besteld bij *modknip* (deze hadden als enige een lab resultaat). Ik heb het potje binnen maar nog niet geprobeerd. Ik zal mijn ervaring delen wanneer ik dit heb gedaan!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."