Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3mmctje zei: Mocht je het interessant vinden, hier nog een paar stukjes app gesprekken 🙈 Klik om te vergroten... Haha prachtig dit. Ken dit wel van vrienden vroeger tijdens feesten met veel MDMA."
"NiandraLades zei: Methallylescaline wilde ik al langer eens proberen omdat het op mescaline zou lijken en ik mescaline geweldig vind. Ik was benieuwd hoe de droomachtige toestand waarin je je dan bevind zou combineren met (1P-)LSD, ik had namelijk van tevoren het idee erbij dat het de LSD trip wel eens warmer, euforischer en meer ‘mellow’ zou kunnen maken. Echter vroegen we ons af of de LSD dan niet te zeer op de voorgrond zou komen. 2C-D staat er om bekend andere fenethylamines in intensiteit te bevorderen. Het idee was dus om daarmee de methallylescaline wat meer tot zijn recht te laten komen. Dat was de theorie, in de praktijk vond ik de methallylescaline helemaal niet lijken op mescaline en waren de drie middelen vrijwel niet te onderscheiden omdat het allemaal in elkaar overvloeide en samen één geheel vormden. Klik om te vergroten... Haha, ik snap de redenatie. Het klinkt wel een beetje gek om de MAL te combineren met LSD en dan weer iets anders erbij te nemen om de MAL beter tot zijn recht te laten komen. Dan zou ik persoonlijk de verhoudingen MAL/LSD eerder aanpassen. En sowieso probeer ik stoffen de eerste keer het liefst op zichzelf. Wel een mooi tripreport weer, zulke intense ervaringen leveren wel de beste reports op."
"Eik zei: Hoi @Fender1980 , Goede oude tijd dat paddo's nog verkocht werden... Kom zelf uit 1978... Anyways... 5 gram gedroogde paddo's zou echt wel wat meer moeten doen dan jij nu beschrijft! Ik heb zelf geen ervaring met growkits maar misschien is 2 dagen te kort om goed te drogen? Als dat het niet is dan zijn de paddo's die je hebt misschien niet zo potent. Ik zou ze nog eens wat beter en langer laten drogen en dan nog eens proberen. Klik om te vergroten... Ik denk ook dat dit het probleem is. Je moet de steeltjes echt af kunnen breken, als een lucifer. Als het nog buigt is hij niet helemaal droog. Verder zou ik er ook zeker niet vanuit gaan dat je vriendin ook weinig voelt van dezelfde hoeveelheid. Dat verschilt sterk per persoon."
"Fender1980 zei: Ok, thnks voor de reacties. Vroeger kon je ze idd gewoon kopen droog of in een stuk pure chocolade reep. De steeltjes zijn idd niet krokant en wel buigzaam. Wellicht ligt het daar aan.. Ik laat ze nog even verder drogen en as weekend eens opnieuw. Ik overweeg dan om er thee van te zetten.. Klik om te vergroten... Zou ik inderdaad doen. Als ze niet helemaal droog zijn, wegen ze natuurlijk meer. Dus dan is het lastig om de juiste dosis te bepalen."
"transformated zei: Leuk reportje! Lees ze graag van ice. Maar als je de echte roes wil ervaren dan raad ik aan IV te doen. Dan ben je wel vertrokken voor een goeie 2-3 dagen zonder slaap. Dit is wel een stap hoger maar een leuke ervaring😁 Klik om te vergroten... Dat zal vast leuk zijn maar lijkt me niet echt goed om te adviseren."
"Blauweaap zei: Leuk raport! Jammer van de misselijkheid dat is de reden waarom ik dit niet meer aangeraakt heb. 1x een flinke spouw partij gehad en ik kits nooit. Hoelang heeft het er tussen gezeten tussen je pizza en je truffels ? Ik had lak aan de 6u regel niets eten en ging gewoon heel de dag doorbunkeren op mijn schema wat een spouw partij veroorzaakte althans ik denk dat dat de reden was. Eerste 3 x netjes aan de 6u regel gehouden en 0,0 misselijkheid gehad. Klik om te vergroten... 4 of 6 uur van tevoren niet eten doe ik ook niet hoor. Dan zit je met vreselijke honger te trippen. Wel goed om het licht te houden, anders is het inderdaad niet fijn."
"JessieD zei: Helaas maak ik dit momenteel regelmatig mee.. mijn vriend is zwaar verslaafd aan ghb en ligt nu as we speak voor de zoveelste keer knock-out.. omdat het een vent is met een hart van goud als hij nuchter is kan ik moeilijk afstand van hem doen. ondanks dit heeft vaker misbruik gemaakt op het moment dat ik Zelf knock-out ging. Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat je jezelf compleet kwijt raakt door ghb. of hij me bewust een overdosis heeft gegeven weet ik niet.. maar ondanks dat ik met hele enge hartkloppingen op het punt stond om naar het ziekenhuis te gaan heeft hij seks met me gehad terwijl ik mijn bewustzijn was verloren door een overdosis.. ik heb het zelf ook gebruikt, dagelijks.. en ben me dood geschrokken hoe verslavend het is. Ik kreeg na enkele dagen gebruik al lichamelijke afkickverschijnselen. hij is enkele maanden clean geweest omdat hij vast zat, voor de zoveelste x hadden ze hem langs de weg gevonden, knock-out achter het stuur. Het is een wonder dat hij überhaupt nog leeft... ik dacht dat hij eindelijk in zag wat deze shit had aangericht maar helaas duurde het maar enkele dagen voor hij weer met een fles thuis kwam En ja, ook ik dacht.. ach voor 1 keer een leuke avond en daarna weg met die zooi. inmiddels zijn we een week verder en heeft hij al 4 dagen niet geslapen, hij gebruikt er namelijk ook gigantisch veel coke bij. Het moet toch maar eens klaar zijn, ook voor mijn eigen veiligheid. Ik wacht tot hij uitgeslapen en nuchter is en zal hem dan vragen zijn spullen te pakken. ik zal dan ook iedereen afraden om ooit aan ghb te beginnen.. kies je er toch voor om het te doen? Haal dan een kleine hoeveelheid en geen liter... Klik om te vergroten... Iemand die jou als je medische hulp nodig hebt verkracht in plaats van je naar het ziekenhuis te brengen heeft volgens jou een hart van goud? Houd jezelf toch niet voor de gek! Ga zsm weg en die aangifte zodat hij dit niet ook bij een ander doet!"
"Mindless zei: Verdwijnt bij jou niet alle honger na inname dan? Die komt bij mij dan pas na de trip terug en dan is het heerlijk om te eten. Geen junkfood zoals met wiet, maar echt eten. Klik om te vergroten... Nee, helemaal niet. Maar ik wijk ook wel een beetje af van de gemiddelde mens daarin. Eet overal op. Ook vol aan de XTC op een festival (wel minder dan normaal). Herken wel de behoefte aan 'echt' voedsel. Kunstmatige bende smaakt ook niet aan de paddo's. Het lijkt wel alsof je ineens de smaakstoffen van elkaar kan onderscheiden."
"Fender1980 zei: Geen idee, nog nooit gehoord van 4-ho-met. Persoonlijk alles wat synthetisch is of uit een labje neem ik liever niet... 😄 Klik om te vergroten... Dit mag je vinden natuurlijk, maar in principe is het onzin. Of een stofje in een paddestoel voorkomt of in een lab gesynthetiseerd moet worden, zegt niets over hoe gevaarlijk het is."
"Klinkt als een leuke dag! En wat een hoeveelheid wiet en hasj, haha."