Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervanger 4mmc

Vervanger 4mmc

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
rosse albinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lieve mensen, Dus ik gebruik nu al mefi voor ong 3weken bijna dagelijks. Maar mijn tolerantie is echt helemaal f up nu. Ik moet misch rond de 0.6g snuiven voor het heerlijke euforie gevoel te hebben. Maar ik wil nu graag een weekje stoppen voor mijn tolerantie. Maar ik zoek dus iets anders dat ook veel euforie geeft maar weet niet direct iets. Wat vinden julie dat veel euforie geeft en niet op je serro inwerkt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat dacht je van stoppen en om je gezondheid denken?

Je hebt je dopamine en serotonine receptoren compleet verkracht de afgelopen weken, er is geen enkele drug die je nog euforie gaat geven.
r
rosse albinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Danku voor te antwoorden op mijn vraag. Ik heb niet gevraagd om iemand mij te vertellen hoe schadelijk dit is voor mij want ik ben mij hier volledig bewust van :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
rosse albino zei:
Danku voor te antwoorden op mijn vraag. Ik heb niet gevraagd om iemand mij te vertellen hoe schadelijk dit is voor mij want ik ben mij hier volledig bewust van :)
Klik om te vergroten...
Als je je daar bewust van bent dan begrijp je hopelijk dat er geen enkel middel is wat je nu euforie gaat geven. Als je dat niet begrijpt dan zou ik me eens wat beter in lezen.
r
rosse albinoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er bestaan toch ook andere drugs die niet inwerken op je serro en dopa?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
rosse albino zei:
Er bestaan toch ook andere drugs die niet inwerken op je serro en dopa?
Klik om te vergroten...
Ja, een tijdje nuchter door het leven gaan
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
rosse albino zei:
Ik moet misch rond de 0.6g snuiven voor het heerlijke euforie gevoel te hebben
Klik om te vergroten...

Vertel mij eens hoe je 0.6g in je neus krijgt na 3 weken dagelijks snuiven. Na 1 dag cathinones doorsnuiven zit mijn neus al potdicht en gaat er amper nog 0.1 in 😆.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
rosse albino zei:
Er bestaan toch ook andere drugs die niet inwerken op je serro en dopa?
Klik om te vergroten...
Ja, al beïnvloeden de meesten daarvan alsnog indirect je serotonine- en dopaminereceptoren.

Cannabis beïnvloedt het endocannabinoïde systeem en dat heeft weer invloed op o.a. serotonine- en dopaminesystemen.

Verder kun je nog je GABA receptoren beïnvloeden, maar ook dat heeft indirect effect op dopamine.

De tip van @HappyMind is echt het beste. Na een tijdje kun je dan misschien weer proberen je dopaminesysteem te foppen met effect.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
rosse albino zei:
Er bestaan toch ook andere drugs die niet inwerken op je serro en dopa?
Klik om te vergroten...
Ja maar die gaan je niet dezelfde euforie geven als de middelen die daar wel op werken.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#10
rosse albino zei:
Hallo lieve mensen, Dus ik gebruik nu al mefi voor ong 3weken bijna dagelijks. Maar mijn tolerantie is echt helemaal f up nu. Ik moet misch rond de 0.6g snuiven voor het heerlijke euforie gevoel te hebben. Maar ik wil nu graag een weekje stoppen voor mijn tolerantie. Maar ik zoek dus iets anders dat ook veel euforie geeft maar weet niet direct iets. Wat vinden julie dat veel euforie geeft en niet op je serro inwerkt.
Klik om te vergroten...
Weekje gaat niet helpen. Je kan beter hulp zoeken met je verslaving.
r
rosse albinoLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Vertel mij eens hoe je 0.6g in je neus krijgt na 3 weken dagelijks snuiven. Na 1 dag cathinones doorsnuiven zit mijn neus al potdicht en gaat er amper nog 0.1 in 😆.
Klik om te vergroten...
haha gwn blijven gaan en zeker je neus genoeg wassen en neusspray gebruiken.
KlaasVaak zei:
Weekje gaat niet helpen. Je kan beter hulp zoeken met je verslaving.
Klik om te vergroten...
Sorry maar ik denk echt niet dat ik verslaafd ben en het is niet eens lichamelijk verslaafd. Ik heb nu een pauze van 4 dagen gedaan en we zullen wat het nu geeft vanavond.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
High on life bitchhhhhh

rosse albino zei:
ik denk echt niet dat ik verslaafd ben
Klik om te vergroten...
Je openingspost en je reacties wijzen behoorlijk op iets anders. Op dit forum proberen we elkaar te helpen, niet verder de shit in te werken.

Je receptoren hebben veel langer nodig om te herstellen. Als je voor een weekje rust al vervangende drugs zoekt ben je niet echt bewust bezig. 4mmc is een pittig middel en zeer verslavend, kunnen velen hier beamen. Wees eerlijk tegen jezelf en teek ker❤️
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
rosse albino zei:
Sorry maar ik denk echt niet dat ik verslaafd ben en het is niet eens lichamelijk verslaafd. Ik heb nu een pauze van 4 dagen gedaan en we zullen wat het nu geeft vanavond.
Klik om te vergroten...
Dat denken de meeste verslaafden. en dat iets niet lichamelijk verslavend is (wat 4mmc wel kan zijn) betekend niet dat het niet verslavend kan zijn.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zonnestraal... Ik lees nu ook dat je pas 17 bent. Pas asjeblieft goed op jezelf en neem onze reacties serieus. Je maakt je koppie echt kapot.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
rosse albino zei:
haha gwn blijven gaan en zeker je neus genoeg wassen en neusspray gebruiken.
Klik om te vergroten...

Gek dan nog. Met 400mg had ik al moeite door 2 neusgaten 😁
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stop direct! Stop met het gebruiken van 3mmc of 4mmc. Zodra je serotonine gaat forceren maak je je hoofd kapot. Soms heb je bijvoorbeeld na Mdma lichte tot erge hoofdpijn. Het kan komen door: te kort aan vocht, natrium, Moe zijn zonder door te hebben (brandstof op). Maar wat ook kan gebeuren is dat je serotonine leeg is. als je dat blijft forceren door meer te gebruiken raakt dit overbelast en daar krijg je echt problemen van.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
rosse albino zei:
haha gwn blijven gaan en zeker je neus genoeg wassen en neusspray gebruiken.

Sorry maar ik denk echt niet dat ik verslaafd ben en het is niet eens lichamelijk verslaafd. Ik heb nu een pauze van 4 dagen gedaan en we zullen wat het nu geeft vanavond.
Klik om te vergroten...
Said every addict ever.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
rosse albino zei:
haha gwn blijven gaan en zeker je neus genoeg wassen en neusspray gebruiken.

Sorry maar ik denk echt niet dat ik verslaafd ben en het is niet eens lichamelijk verslaafd. Ik heb nu een pauze van 4 dagen gedaan en we zullen wat het nu geeft vanavond.
Klik om te vergroten...
Je bent 3 weken lang elke dag aan het gebruiken. Het lukt je niet een week langs niets te gebruiken, er moet een vervangende drug komen. Als die er niet is, houd je het maar 4 dagen vol.

Je houdt jezelf voor de gek!
r
rosse albinoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga na vannacht proberen te stoppen voor minstens 1 week. Ik heb misch 3g op gehad en sommige shit zoals euforie voel ik bijna niks van.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Trolololol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."