#1
Heel drugsforum de eerste dag aan de Spar? :P
in no time!Gent!Axxess zei:2manydjs![]()

Junk Deluxe zei:Als ik zou gaan, zou je me 90% v/d tijd in boiler room zien
iSmokex zei:Helaas kan ik niet omdat ik dan waarschijnlijk in de detox zit ( sta op de wachtlijst, ze verwachten dat ik begin augustus terecht kan. De bedoeling is in ieder geval dat er aansluiting met het nieuwe schooljaar is.)
Ik vind het echt jammer! Al had ik dna geen concrete plannen en moest ik alles nog regelen.. Echt super vette artiesten. Zo jammer dat ik nu Queens of the Stone age, 3oh!3 en the Prodigy niet kan zien. en natuurlijk al die anderen..
Voor de mensne die wel gaan: Veel plezier!
Maakt niet uit hoor! En dankjewel, leuk om te horenLavalamp zei:Sorry als ik iets mis, maar jij post altijd leuk.
Waarvoor detox?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."