Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPukkelpop

Pukkelpop

53 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel drugsforum de eerste dag aan de Spar? :P
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben morgen van de partij :grin: ga 3 dagen.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
true!

hou de filter'tjes maar klaar...
dan zijn we :wave: in no time!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
:cry:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#5
The Prodigy, Pendulum, Noisia..... :hearteyes: :hearteyes:
ik ga er zeker heen :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een geweldige line-up! Ik ben er zoiezo bij :grin: :grin: :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Axxess zei:
2manydjs :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Gent! :rock:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
hier ga ik misschien bij zijn ja
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
een Kyuss coverband is er ook bij! en Bad Religion en Gallows
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doen we geen mini-meet daarzo met iedereen die komt? :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goed plan. Wordt zoiezo eens tijd voor mij om wat mensen te meeten na 687 posts :P .
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
prodigy,noisia en limp bizkit (het genre muziek trekt mij niet maar limp bizkit is jeugd sentiment)
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Omggggggg ik wil hier eigenlijk bets wel graag heen, paar van mn favorieten artiesten treden daar gewoon op! Maar wil niet in een tentje slapen, maar zie dat alle drie de dagen elk 3 leeuke artiesten hebben (die ik ken en luister, vast nog wel meer :grin: ).
Okee ik ga werk zoeken enzoo en vrienden hiervoor enthousiast maken (proberen.) en hopen dat het lukt!

Chase and Status, Noisia, The Prodigy, 3OH!3, Queens of the Stone age, High Contrast :hearteyes:

maar.. wat een naam 'pukkelpop' xD

& hopelijk word dit niet hetzelfde scenario als toen ik naar lowlands wilde.. :P
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik zou gaan, zou je me 90% v/d tijd in boiler room zien
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#15
Junk Deluxe zei:
Als ik zou gaan, zou je me 90% v/d tijd in boiler room zien
Klik om te vergroten...

Sowieso Boiler. Of Dance Hall.

Dat zijn de plaatsen waar je moet zijn :wink:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Helaas kan ik niet omdat ik dan waarschijnlijk in de detox zit ( sta op de wachtlijst, ze verwachten dat ik begin augustus terecht kan. De bedoeling is in ieder geval dat er aansluiting met het nieuwe schooljaar is.)
Ik vind het echt jammer! Al had ik dna geen concrete plannen en moest ik alles nog regelen.. Echt super vette artiesten. Zo jammer dat ik nu Queens of the Stone age, 3oh!3 en the Prodigy niet kan zien. en natuurlijk al die anderen..

Voor de mensne die wel gaan: Veel plezier!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#17
iSmokex zei:
Helaas kan ik niet omdat ik dan waarschijnlijk in de detox zit ( sta op de wachtlijst, ze verwachten dat ik begin augustus terecht kan. De bedoeling is in ieder geval dat er aansluiting met het nieuwe schooljaar is.)
Ik vind het echt jammer! Al had ik dna geen concrete plannen en moest ik alles nog regelen.. Echt super vette artiesten. Zo jammer dat ik nu Queens of the Stone age, 3oh!3 en the Prodigy niet kan zien. en natuurlijk al die anderen..

Voor de mensne die wel gaan: Veel plezier!
Klik om te vergroten...

Sorry als ik iets mis, maar jij post altijd leuk.
Waarvoor detox?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lavalamp zei:
Sorry als ik iets mis, maar jij post altijd leuk.
Waarvoor detox?
Klik om te vergroten...
Maakt niet uit hoor! En dankjewel, leuk om te horen :grin:
Ik ga naar de detox omdat ik na al een tijd loop aan te kloten met wiet, nu ongeveer anderhalfjaar bezig met gesprekken bij een soort van verslavingszorg, reclassering en verslavingszorg.. Ze vinden het nu wel tijd worden dat ik écht stop. En ik eigenlijk ook wel. ( niet per se stoppen, wil het na de detox misschien nog wel maandelijks doen. Maar kan hier nu geen reeël beeld van vormen, omdat ik dus nog 'verslaafd' [vervelend woord] ben)

Sorry voor offtopic!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind je ook altijd een leuke poster, dus veel sterkte ermee! en laat de wiet je niet de baas zijn, ofzo iets :P

Nog maar 2 maandjes.. er komen blijkbaar nog een stuk of 20 nieuwe acts. Misschien wel Daft Punk? :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Komt er nu een DF-meet op Pukkelpop ? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."