Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker. staat gelijk aan zon 5 gram???? hier niet abnormaal eigenlijk"
"ExceptionalInsight zei: Klaara zei: zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker. staat gelijk aan zon 5 gram???? hier niet abnormaal eigenlijk Klik om te vergroten... Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is? Klik om te vergroten... Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten."
"ik heb dit ook vaak! ook dat ik overal muziek in hoor, als de wc na-ruist lijkt het of er muziek aan staat, als er een auto langs rijd, weet soms ook echt niet of ik het me verbeeld of niet"
"echt achter elkaar is wel rond de 88 uur.. wilde ook slapen maar ging gewoon niet.. toen al 24 uur niet gebruikt, moest ik werken laatste dag zegmaar.. toen nog 1 lijntje genomen en toen pas 's avonds laat in slaap gevallen. en met zeer weinig slaap een keer 6 nachten had het helemaal niet door.. stond op een gegeven moment zo achterlijk te doen, ik zag het mezelf doen (was nog best grappig :P ) en toen bedacht ik me dat ik de afgelopen week maar misschien 2,5 uur geslapen had bij elkaar.. pfffffff en ik vind slapen nog wel zo lekker!"
"mijn speedogen zijn al zo verraderlijk, ze lijken een beetje afgeplat en zijn ook EXTREEM rood op de foto (dat photoshop ik dan wel gewoon ofc.) en vaak ook pas na een tijdje wakker. 2e of 3e nachtje is extreem: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } ps. waarom doet m'n foto het niet???"
"psychopsychedelic zei: dat ga ik waarscheinlijk veelste lekker vinden Klik om te vergroten..."
"rond deze tijd wordt het tijd om me er maar bij ner te leggen dat ik wakker blijf.. wel lekker gelegen endat scheelt"
"hoeveel speed denk jij gebruikt te hebben in 2009? er van uit gaande dat er 1/20 tot 1/10 gram in een lijntje gaat. Mijn schatting, 25 Ã 30 gram. ben benieuwd!"
"volgens mij heeft het wel blijvende hersenschade toegebracht of je hebt een stukje basisschool gemist. (ik refereer naar spelling)."
"kenny zei: Exceptional Insight zei: Tijd rekken, wandelen, ouwehoeren, fotograferen, in de uitkijktoren zitten, mensen observeren, het leven binnenstebuiten keren.. leven! Klik om te vergroten... ^dit! Uitkijktoren! Klik om te vergroten... +10"