Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[16-06-09] Nightmare Outdoor [Hellendoorn, NL]

[16-06-09] Nightmare Outdoor [Hellendoorn, NL]

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1


Saturday May 16th 2009
12:00 - 23:00
Evenemententerrein Luttenberger, Hellendoorn
Holland

Tickets: 42,50 Euro

Mainstage:

Neophyte vs. Tha Playah
Weapon X vs. Ruffneck
The Stunned Guys
Nosferatu
Paul Elstak
Offensive vs. The Hitmen (live)
Evil Activities (Live)
Unexist
Ophidian
Amnesys
Prolaxx & Outrage
MC: Ruffian

Early Hardcore:

Bodylotion (live)
Marc Acardipane
Predator
Isaac vs. The Viper
Rotterdam Termination Source
G-Town Madness (live)
DJ Rob & MC Joe
Stanton vs. Reza
Dano
Dr. Macabre (live)
Ominous & Sequence
MC: Alee

Present Hardcore

D-Passion vs. Mad Dog
Panic
Enzyme X
Catscan
Dione
Terror Traxx (live)
Prankster
Na-Goyah
Nexes
Inyoung & Static
Emphasis
MC: TMC

Happy Hardcore

Forze DJ Team
Scott Brown
Nightraver
Deaz D
Dune
Dazzler
Highlander
Berry & Noizer
MC: Flax 2 da max
MC: MC Jeff

Industrial Hardcore

Mental Wreckage
The Relic
Moleculez (Live)
The Outside Agency
Dual Mechanism
Peaky Pounder
Mindustries
Hamunaptra
Synapse & Sei2ure (Live)
N-Vitral (Live)
Project 9
MC: Symp.Tom

Terror

(Hosted by Roest)
Akira
Destroyer (Live)
Noisekick (Live)
Passenger of Shit (Live)
Deathmachine
Bonehead feat. Prince ov Darkness (Live)
Goetia & Venom (FR)
Detest (Live)
Toxic
Tripped (Live)
Explicit vs Vexer
Digeon
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#2
kaartjes binnen :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga die dag naar impact outdoor. Is wat dichter bij en het is overdag ^^
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helaas ben dan op vakantie net als Defcon1 zal ik moeten missen.. maybe next year..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Present! Samen met lieftallige Lauu :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Present! Samen met lieftallige Lauu :hearteyes:
Klik om te vergroten...

jazeker gezelligerd :grin: :hearteyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Staan wel wat interessante namen, vooral in de industrial hardcore area. Ben niet aanwezig though.
Heb overigens wel eens op de fiets de afstand naar dat terrein afgelegd. Was een tijd terug toen men Dynamo Open Air daar organiseerde.

Wens je het beste indien het tyfusweer wordt, het kan dr een ranzige modderbende worden daar :')
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
OnderDeEik zei:
Wens je het beste indien het tyfusweer wordt, het kan dr een ranzige modderbende worden daar :')
Klik om te vergroten...

heb ik toch niet door als ik hard ga :P :tearsofjoy:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
OnderDeEik zei:
Wens je het beste indien het tyfusweer wordt, het kan dr een ranzige modderbende worden daar :')
Klik om te vergroten...

heb ik toch niet door als ik hard ga :P :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Idd, en daar hebben we kisten voor :sunglasses:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben aanwazig. !! :openmouth: heb er zin in
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoop dat mijn kaartje vandaag nog binnekomt met de post...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
Hoop dat mijn kaartje vandaag nog binnekomt met de post...
Klik om te vergroten...

niet meer nodig...je hebt een nieuwe :wink:

Morgen :grin: :rock:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#13
1/2 gr mdma
4gr sos
2gr speed
1/2 gr keta

ik denk dat ik me wel ga vermaken daar :openmouth: :beer:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#14
was een super tof feest!! denk nou maar even slapen.
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#15
idd super feest
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#16
De happy was idd heel rustig.
Ben er ook maar 5 minuten geweest.
Ik heb je (serenity) volgens mij zien staan bij de terror.
Herkende je van foto's in fotoalbum.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het was fucking geweldig! M'n beste feestje tot nu toe! :hearteyes:
Fijne indeling van de area's, niet verdwaald geweest, genoeg toiletten en zit plekjes. De aankleding was ook ontzettend gaaf. Jammer dat de terror en de happy zo klein waren. De Happy stond niet vaak vol, maar bij de terror kon je amper je kont draaien, vooral tijdens noisekick, dus dat was jammer. Maar het getuigt wel van een hoop serieuze plezier makende partygangers!
Ook wel wat agressiviteit gezien hier en daar, maar me er verder niet echt aan gestoord.. En die attractie was ook supervet, alleen wel óntzettend veel spierpijn aan overgehouden, hij ging net iets te hard :P
De industrial was ook supermooi, echt een mooi plekje. Net zoals de present, ookal zo'n mooi plekje. Heb er echt meer dan 100% van genoten en tot de laatste minuut door gefeest, kon er maar geen genoeg van krijgen, heeeeeeeeerlijk.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
SoSSoS zei:
De happy was idd heel rustig.
Ben er ook maar 5 minuten geweest.
Ik heb je (serenity) volgens mij zien staan bij de terror.
Herkende je van foto's in fotoalbum.
Klik om te vergroten...

Zou goed kunnen! Vooral als er iemand bij me was met een wit cavello vest.
Toevallige shit :grin:
Had ik een rokje met kisten aan? :wink:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#19
weet ik niet meer :P
maar ik had volges mij een goed vage kop(flipperkastkaken enz) en je keek me een beetje lachend aan:P
je stond redelijk voorin en volges mij iets zwarts aan ofzo :xtc:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
je onthoud een mooie vrouw toch wel als je er een ziet :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."