Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit 's morgens, als je een uurtje ofzo waker bent. Een kleine wake 'n' bake lol"
"Weet iemand of Smoking King Size Eco een lekkere vloei is om mee te roken? Ik heb gehoord dat deze gemaakt is van hennep papier, smaller is dan de Smoking King Size Green en... uit gerecycleerd papier is gemaakt. Ik rol tot hiertoe enkel met Smoking King Size Deluxe en Slim. Iemand ervaringen?"
"De groene noemt gewoon Green Eco is een geel gestreept pakje Ik zag ze al eens liggen en ik heb het opgezocht"
"Dacht ik ook net. hehe Morgen eens binnenspringen in de locale nightshop."
"LSD & weed"
"Je bent geschift. En dan nog trippen op een 100% vreemde locatie zou me sowieso niets zeggen. Denk er eens goed over na, de meerderheid op dit forum zegt Neen. Ik dus ook."
"Nu ikzelf heb nog nooit paddo's genomen, enkel lsd. Ik nam m'n eerste lsd alleen thuis, solo trip, een halfje. Ik had wel goed geinformeerd enzo, maar ik begon thuis om eens af te zien wat die lsd allemaal in petto had. Daarna ben ik naar buiten gecrossed om de wereld eens anders te bekijken wat me dus goed beval. Hallucinaties onder lsd kan ik niet beter beschrijven als voorwerpen en zaken die je anders bekijkt gwn. De kleuren kunnen een andere tint krijgen, of vervagen, of zelfs cartoonstyle krijgen (zeer mooi). Ook als je begint te staren begint in het midden van je gezichtsveld een soort wazige bol tevoorschijn te komen die wat rond draait, en in je buitenste gezichtsveld golft alles. Kasten en dergelijke verlengen en het hout begint te leven, die nerven of hoe je het ook noemt stromen. Dit is hallucineren op een visueel aspect. Mentaal is dit moeilijker uit te leggen. Mentaal gaan je gedachten snel door je kop maar je onthoudt er weinig van, het gevoel van " de plaat blijft hangen " komt hier vaak voor. Ikzelf, heb lsd, voor de eerste maal, alleen genomen nogmaals. En dit beviel me goed. Er is nog controle laat je daar al gerust over zijn. Er zijn genoeg tip reports die dit illustreren, ikzelf heb nog een report hier opstaan, deze sluit eventueel hierbij aan, je kan deze lezen als je wilt en als je nog vragen hebt post je ze hier. Nu het is geen verplichting om het te nemen natuurlijk. Maar voor 1 maal vind ik dit zeker en vast de moeite waard, zonde dat je er over zou blijven piekeren. Simpelweg, lees zowat een halfuurtje ofzo non stop info over lsd en dan neem je dat spul in. Je zal het je niet beklagen. En ik geef toe, ik was vroeger (3 maanden terug) zelf een grote bangerik op vlak van trippen, ik heb het uiteindelijk toch genomen. En als puntje bij paaltje komt denk je zelfs van: Moest ik me daarvoor zo opjutten en piekeren? Zo denk ik erover"
"Ik vind wel dat er een zekere 'druk' heerst in je hoofd als je op LSD zit. Soms deed het me denken alsof je onder water bent, zonder het gevoel dat je in water zit natuurlijk. Met Amnesia Haze krijg ik dit ook dikwijls. De afterglow of hoe je het noemt vind ik altij maar een vaag gebeuren. Alles van Hoe&Wat? wordt terug duidelijker enzo."
"Nu een vriend van me wilt graag een papertripje met ons meedoen. Hij heeft wel ADHD dus wou ik vragen of dit enige problemen kan opleveren? Hij heeft ook al dikwijls X genomen en daar had hij nooit problemen mee Idem met wiet en hasj."
"Nu een goeie vriend van me heeft zonet een papertripje gefixt en hij wil het met mij beleven. We hebben beide nog geen paddo's of andere hallucinerende drug genomen. Ik heb daarom dus een paar vragen waarop ik graag wat wijzer uit zou willen worden. 1.Als je het ingenomen hebt, kan je dat merken aan je uiterlijk? (niet je manier van doen, maar je gezicht ofzo). 2. Doe je dit beter ergens binnen of buiten voor je eerste keer?(en ja ik weet dat je het best doet in een vertrouwde omgeving en blabla...) 3. Ik heb gelezen dat een telefoon of gsm je best kan storen dus gaan we gsm afzetten en telefoon tijdelijk weg of weetikveel. Maar ik heb hier gelezen dat besef van tijd en ruimte veranderd. Doet het dan niet raar als je zo plots naar je horloge of klok aan de muur kijkt? 4. We willen natuurlijk een bad trip vermijden dus wou ik vragen, onder welke omstandigheden, emotie, plaats, ... heb je bijna gegaraneerd een bad trip? Alvast bedankt"