Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Travis777 zei: Hey mensen, ging heel lang goed. Het is nu weer heel erg. Had een goeie vriend gemaakt in de tussentijd. Hij is nu teruggegaan naar z’n eigen land bij z’n ouders. Zit ik weer alleen. Gaat wel uit de hand lopen Klik om te vergroten... Hey kerel, Vind het naar alle berichten hierboven weer te lezen. Of het uit de hand loopt heb je zelf in de hand. Probeer hierin de juiste keuze te maken voor je gezondheid. Gaat dit niet lukken vraag er dan hulp bij voordat het te laat is. Ook heel vervelend dat je maatje weg is. Het is even rot maar dit hoort wel bij het leven. Zoals hierboven is beschreven is het nooit te laat een netwerk op te bouwen. Dagenlang wakker blijven en opgesloten gebruiken gaat dat niet beter maken. Wellicht kun je professionele hulp nog eens overwegen. Hier kun je je verhaal kwijt, ontwikkelen, meer onder toezicht zijn mocht je dat willen. Bovendien kunnen hulpverleners helpen (oude) sociale contacten te leggen. Tijdens zulke trajecten leer je een hoop mensen kennen. Hou ons op de hoogte en hou je taai kerel!"
"Je zou het in de comedown van 2-cb kunnen nemen. Zo geef je met die keta net ff een tikje."
"Ik vind zelf de werking van 3/4mmc fijner bij snuiven. Het gevoel en de snellere werking. Ik zou aanraden inderdaad oraal te nemen de eerste dosis en dan na te doseren met sleutelpuntjes. Dan kun je ook wat kleine hoeveelheden bij nemen zodra tegen het einde aangaat aangezien oraal wat langer duurt met inwerken. Misschien ook iets toegankelijker om even snel nasaal te pakken als je op zo'n festival staat? Snuiven vind niet iedereen altijd even fijn bij 3/4mmc dus dan is wat @Geneesmiddel zegt een leuke dosering."
"Mocht je aan ritalin kunnen komen kun je dit ook eens overwegen. Krijgt er niet een echt love gevoel van maar is een soort ''kinderspeed'' waar je toch prima op kan feesten."
"Papventje zei: Goedenavond, Ik zit met een probleem. Elke keer als ik 3mmc snuif krijg ik een beetje een opgezette keel en een rare hik. Op begeven moment kan deze hik er dus niet meer uit en blijft als het ware in mijn lichaam zitten, waardoor ik de hele tijd hele rare buikpijn krijg. Ik zit eraan te denken om te kijken of ik dit probleem ook heb met andere middelen snuiven maar ik dacht ik vraag even of iemand dit ook weleens heeft gehad. Klik om te vergroten... Buikpijn is best vaak voorkomend bij 3-mmc. Ik heb vaak in combinatie met (veel) alcohol dat ik ook een hikje krijg of veel boertjes moet laten. Weet niet of je het in combinatie met iets gebruikt? Verder bij het goed drinken tijdens je gebruik en niet veel (kunnen) plassen krijg ik wel eens een opgezette buik. Zelf vind ik dit niet zo storend. Zal per persoon verschillen en wie weet de kwaliteit van je 3-mmc."
"Papventje zei: Bedankt voor je bericht, Vaak is het in combinatie met xtc. Alleen al doe ik het niet in combinatie met iets anders krijg ik alsnog die erge buikpijn. Het is ook geen milde buikpijn, maar een gevoel alsof je moet kotsen, hikken en boeren tegelijk terwijl er gewoon geen lucht uit je keel kan komen. Is het misschien beter om het middel op een andere manier in te nemen of om gewoon een ander middel te gaan gebruiken? Klik om te vergroten... Ik heb het wel eens maar zoals eerder aangegeven ervaar ik het niet zo als storend. Ik heb vaker hetzelfde gevoel bij xtc gehad. Buikpijn zou nog kunnen komen door te weinig vocht. Als dit terugkerend is en erg vervelend voor je zou ik wel aanraden een ander middel te gaan gebruiken."
"Papventje zei: Ahh oké bedankt! Voor zover ik weet had ik elke keer wel goed erop gelet dat ik genoeg water dronk dus misschien valt dit middeltje gewoon niet zo goed bij mij. Wat voor andere middelen zou je aanraden die een soortgelijk effect hebben? Klik om te vergroten... Hou het alleen op XTC/MDMA of probeer eens Coke of pep. Je kan ook naar vergelijkbare RC's kijken zoals 4-FMA of het kleine neefje van 3-mmc 3-cmc."
"Papventje zei: Ik heb er niet zoveel verstand van als jou😂. Bij veel festivals kom ik mensen tegen die xtc en 3mmc combineren, dus ik nam aan dat het redelijk normaal was. Wel een vreselijke dip erna maar dat is alles wat ik er tot nu toe van gehad heb. Ik weet alleen niet wat de normale doseringen hiervoor zijn, dus misschien kan het komen dat ik last krijg omdat ik me daar niet aan hou. Vorige keer dat ik zulke erge buikpijn had, had ik dit op(ik weet het niet meer helemaal zeker, dus het is een schatting): -3 en een halve pil xtc(230mg per pil) -2/3 gram 3mmc In een tijd van ongeveer 6 uur Klik om te vergroten... Alleen buikpijn lijkt me dan nog mild. Kerel zeg dit zijn geen gewone dosissen."
"Papventje zei: Blijkbaar heb ik iets goed fout gedaan😂 Denk er trouwens wel aan dat ik dit niet dagelijks doe maar ongeveer eens in de 2 weken. Ik merk ook dat xtc heel erg verminderd is in effect maar bedankt voor jullie hulp in ieder geval! Ik zal ze even doorlezen. Is alleen Pep een goede vervanger voor festivals dan? Ook wil ik bij de comedown aan de ketamine, hoelang zou ik daarvoor mee moeten wachten na het gebruik van pep? Klik om te vergroten... Als je het elke 2 weken gebruikt is het niet gek dat het effect minder word. Lees je daarom zoals @FredKroket zegt goed in. Pep werkt erg goed alleen wel erg lang."
"Miauw302 zei: Maar de echte vraag is: is het verstandig om heel vaak je neus op te halen of juist maar een paar keer? Heeft dat effect op de werking of is er iets wat ik moet vermijden? Hebben jullie tips hoe je het beste 3-MMC kan snuiven? TL;DR tips om het beste te snuiven? rietje verder in neus/vaak neus ophalen of niet? Klik om te vergroten... Op een normale manier snuiven is prima. Je neus ophalen is geen probleem zolang je het maar niet kei hard doet en alles in je keel beland. Het blijft altijd wel ergens vastzitten in mijn ervaring of dit nu boven of onder in de neus is. Vind je snuiven niet chill kun je altijd orale inname nog overwegen. ps zet een stopwatch elke keer als je neemt. Voor je het weet knal je er om de 5 minuten wat in."