Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 3mmc: dosering?

1e keer 3mmc: dosering?

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TakkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Even een korte vraag over de dosering van 3mmc.
Ik heb dit nog niet eerder gebruikt en ben een beetje zoekende wat de beste dosering voor mij is. Vrienden hebben het wel eerder gebruikt, maar aangezien dat mannen zijn wil ik hun dosis niet 1-op-1 overnemen.
Ik ben zelf een vrouw van 1,70cm/52kg. Ik heb een half jaar geleden voor het eerst xtc gebruikt (4x kwartje over de avond verspreid, totaal ong 200mg). Goede ervaring mee gehad :)

Ik wil de 3mmc gebruiken tijdens een festival (middag en avond) en er natuurlijk het liefst zolang mogelijk wat aan hebben. Wat raden jullie aan qua dosering? En in een keer nemen of stapelen?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk! Veel plezier alvast
Takkie zei:
zolang mogelijk wat aan hebben.
Klik om te vergroten...
Oraal nemen is the way to go. 150-250mg voor een gemiddelde dosering ben je zeker wel 4-5 uur na inname zoet mee. Geen tolerantie en geen zwaargewicht zou ik lekker met 150-200mg starten en dan na een paar uur als de effecten naar beneden komen kun je nog een keer wat bijnemen, al zou ik je redose wel wat schappelijker houden, max nog een keer 150mg bijv.

Ik zou zelf niet meer dan 1 keer redosen en dus ervan uit gaan dat je max 8 uur wat eraan zult hebben. Als je dus om 12:00 begint en het duurt tot 00:00, naja dit snap je zelf ook wel.
Groetjes
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind zelf de werking van 3/4mmc fijner bij snuiven. Het gevoel en de snellere werking. Ik zou aanraden inderdaad oraal te nemen de eerste dosis en dan na te doseren met sleutelpuntjes. Dan kun je ook wat kleine hoeveelheden bij nemen zodra tegen het einde aangaat aangezien oraal wat langer duurt met inwerken.

Misschien ook iets toegankelijker om even snel nasaal te pakken als je op zo'n festival staat?

Snuiven vind niet iedereen altijd even fijn bij 3/4mmc dus dan is wat @Geneesmiddel zegt een leuke dosering.
Y
YCBG4030Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het gedaan zonder dag iemand me verteld heeft hoe te doseren ik raad je aan een kleine lijn te leggen en dan langzaam steed grotere bergen leggen om te kijken hoe je er op reageert en waar ke grenzen liggen maar niet te snel achter elkaar en je kunt eventueel kots neigingen krijgen of kokhalzen maar dat is normaal eff door bijten en je bent er van af het fijnst is het om het samen met iemand te doen omdat je je dan veel fijner gaat voelen tijdens het gebruik somige hebben het andersom die zijn liever alleen net zoals ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."