#1
πππ Jep, man zou ik jouw ogen willen zien als ik voor jou sta.... Zou zo de moed in je ogen zien verdwijnen. ππππππ. Niet dat ik iets zou doen hoorπ zou wel echt grappig zijn π
Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.Daarvoor dient dit forum toch? , of sla ik de bal nu helemaal mis? π€£
Jawel hoor, heb al 5 jaar en meer gewerkt in m n leven πππ had hier ook wel rekening mee gehouden, dat er toch wel veel mensen op het internet trollen dus laat jullie maar eens goed gaan jongetjesπ€£π€£π€£π€£
Maar wat is het domme hier aan? Lees nergens dat hij iets gebruikt heeft. Alleen dat hij rc een slap aftreksel vond en in een keer aan het einde van zijn werkdag was.Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook
Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.
Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh.
Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder!
Dat je hier ΓΌberhaupt een nieuw topic voor gaat maken snap ik geen zak van.Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn levenππ, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... πππ Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakjeπππ wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real dealπ€£π€£π€£π€£π€£nu was ik beina aan het eind van de werkdag
Ben blij dat jij ook de titel snapt en ook de les die ik geleerd heb er kunnen uithalen hebt. π€£ Bedankt om het toch nog eens te zeggen want na 5 jaar was ik het bijna vergeten. Was net van plan om een lijntje te snuiven van een fluo groen poedertje die ik in de wc van een Albanees bordeel.Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook
Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.
Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh.
Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder!
Ja helaas. Ik dacht eindelijk een vervolg op de bed poeper, maar nee. Ik ga maar weer terug zitten en afwachten.Wat een teleurstelling om dit te lezen π . Ik had een groot verhaal verwacht hoe TS helemaal hard zou gaan op een onbekend stofje. De zoekertjesadvertenties in de streekkrant zijn interessanter.
Is gepoederde zaad. Op deze manier kan je zaad snuiven of toevoegen aan het eten voor eiwitten.Ben blij dat jij ook de titel snapt en ook de les die ik geleerd heb er kunnen uithalen hebt. π€£ Bedankt om het toch nog eens te zeggen want na 5 jaar was ik het bijna vergeten. Was net van plan om een lijntje te snuiven van een fluo groen poedertje die ik in de wc van een Albanees bordeel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."