Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote fout!!!!

Grote fout!!!!

62 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#1
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Jep, man zou ik jouw ogen willen zien als ik voor jou sta.... Zou zo de moed in je ogen zien verdwijnen. πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰. Niet dat ik iets zou doen hoorπŸ˜„ zou wel echt grappig zijn πŸ˜‡
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom maak je je zo druk, sta erboven en negeer het.
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook :)
Hector48 zei:
Daarvoor dient dit forum toch? , of sla ik de bal nu helemaal mis? 🀣
Jawel hoor, heb al 5 jaar en meer gewerkt in m n leven πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜† had hier ook wel rekening mee gehouden, dat er toch wel veel mensen op het internet trollen dus laat jullie maar eens goed gaan jongetjes🀣🀣🀣🀣
Klik om te vergroten...
Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.

Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh.


Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw PlΓΈp zei:
Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook :)

Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.

Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh.


Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder!
Klik om te vergroten...
Maar wat is het domme hier aan? Lees nergens dat hij iets gebruikt heeft. Alleen dat hij rc een slap aftreksel vond en in een keer aan het einde van zijn werkdag was.
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Blauweaap even naar deze post en daar het citaat uitklappen, daar staat de rest van het verhaal. TS had beter de openingspost aan kunnen passen of het verhaal in een nieuwe post aan kunnen vullen in plaats van op deze manier.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hector48 zei:
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn levenπŸ˜ŠπŸ˜‹, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🀣🀣🀣🀣🀣nu was ik beina aan het eind van de werkdag
Klik om te vergroten...
Dat je hier ΓΌberhaupt een nieuw topic voor gaat maken snap ik geen zak van.
Dan nog iets vaags schrijven over verschillende dingen die je hebt genomen, 5 jaar geleden dus, en je tot op de dag van vandaag niet weet wat het was.
Vervolgens maak ik me gereed om te lezen over je ergste trip ooit, maar komt er niks, briljant!
Categorie verjaardagspraat, hoewel ik denk dat niemand naar dit verhaal wilde luisteren en je deze nutteloze onzin hebt opgeschreven.
Man, man, man…..
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Clickbait die titel 😁
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een teleurstelling om dit te lezen πŸ˜…. Ik had een groot verhaal verwacht hoe TS helemaal hard zou gaan op een onbekend stofje. De zoekertjesadvertenties in de streekkrant zijn interessanter.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Werd je serieus wakker in het ziekenhuis ??

We have a winnaar people!!
πŸ₯‡πŸ†πŸŽ–πŸ‘πŸ‘πŸ‘
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zie dit nu, holy fuck. En daar dan een 100+mg van weg werken
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Check jullie bankrekening even voor de zekerheid😜
T
TΓ€nzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik klik wel eens op een link waarvan ik achteraf denk misschien niet verstandig geweest ivm dat je phone gehackt kan worden maar de TS zit een aantal levels hoger met die actie 🀣🀣🀣

heerlijk…
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw PlΓΈp zei:
Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook :)

Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.

Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh.


Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder!
Klik om te vergroten...
Ben blij dat jij ook de titel snapt en ook de les die ik geleerd heb er kunnen uithalen hebt. 🀣 Bedankt om het toch nog eens te zeggen want na 5 jaar was ik het bijna vergeten. Was net van plan om een lijntje te snuiven van een fluo groen poedertje die ik in de wc van een Albanees bordeel.
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gevonden heb
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Als iedereen hier is respectvol met elkaar zou omgaan, man wat een negatieve energie hierπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ dmt sectie gaat het er toch pakken vreedzame aan toe,.....
I understand.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat is dit voor troep
in 't gevang met jou
tandloze spaanse meneer
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Wat een teleurstelling om dit te lezen πŸ˜…. Ik had een groot verhaal verwacht hoe TS helemaal hard zou gaan op een onbekend stofje. De zoekertjesadvertenties in de streekkrant zijn interessanter.
Klik om te vergroten...
Ja helaas. Ik dacht eindelijk een vervolg op de bed poeper, maar nee. Ik ga maar weer terug zitten en afwachten.
Ooit komt er weer zo een mooi tripreport, heb vertrouwen🀞
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hector48 zei:
Ben blij dat jij ook de titel snapt en ook de les die ik geleerd heb er kunnen uithalen hebt. 🀣 Bedankt om het toch nog eens te zeggen want na 5 jaar was ik het bijna vergeten. Was net van plan om een lijntje te snuiven van een fluo groen poedertje die ik in de wc van een Albanees bordeel.
Klik om te vergroten...
Is gepoederde zaad. Op deze manier kan je zaad snuiven of toevoegen aan het eten voor eiwitten.
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Verklaard waarom ik zo gespierd benπŸ˜‰πŸ˜³πŸ˜Ž
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hector48 zei:
Verklaard waarom ik zo gespierd benπŸ˜‰πŸ˜³πŸ˜Ž
Klik om te vergroten...

Gespierd zoals een zwanworstje 🧐..239bfd3bce14ff3cc2a65bd83adb185d.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."