#1
Op is op en koop niks meerIk doe de laatste gram in een bommetje en dit hoofdstuk is voorbij geen 3cmc meer voor een hele tijd
Op is op en koop niks meerIk doe de laatste gram in een bommetje en dit hoofdstuk is voorbij geen 3cmc meer voor een hele tijd
Zelf wel eens gedaan?Op is op en koop niks meer
Wat gedaan?Zelf wel eens gedaan?
3cmc ben namelijk benieuwd waar je het vertrouwelijk kan halen doe nu vaak 3mmc maar ben toch eens benieuwd naar 3cmcWat gedaan?
Vragen na een verkooppunt is niet toegestaan op het forum.3cmc ben namelijk benieuwd waar je het vertrouwelijk kan halen doe nu vaak 3mmc maar ben toch eens benieuwd naar 3cmc
Excuses ben net nieuw zal het niet meer doenVragen na een verkooppunt is niet toegestaan op het forum.
Ik vind het persoonlijk een slap aftreksel van 3mmc dus in mijn ogen is het het niet waard. Maar zag dat je in een 3mmc binge zat. Heerlijk spul maar pas ermee op❤️Excuses ben net nieuw zal het niet meer doen
In dat geval toch wel heel benieuwd naar hoe het voelt 3cmc
Ja het is ook troep doe het niet vaak en ben gelukkig een persoon die goed van drugs kan afblijven heb van alles geprobeerd en ook best wel vaak al maar nooit echt dat ik het perse nodig had ben net toevallig 4 maand clean geweest ging prima is vooral belangrijk dat het leuk blijft en bij gelegenheden zie nu ook dat ik een enorm bericht getypt heb hahaha sorryIk vind het persoonlijk een slap aftreksel van 3mmc dus in mijn ogen is het het niet waard. Maar zag dat je in een 3mmc binge zat. Heerlijk spul maar pas ermee op❤️
Geeft niks! Goed dat je het in de hand hebt en veel plezier!🤗Ja het is ook troep doe het niet vaak en ben gelukkig een persoon die goed van drugs kan afblijven heb van alles geprobeerd en ook best wel vaak al maar nooit echt dat ik het perse nodig had ben net toevallig 4 maand clean geweest ging prima is vooral belangrijk dat het leuk blijft en bij gelegenheden zie nu ook dat ik een enorm bericht getypt heb hahaha sorry
Jaa dankjewel gaat goed komen vermaak me wel🙃Geeft niks! Goed dat je het in de hand hebt en veel plezier!🤗
Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik. Ik heb echt van alles gebruikt maar gebruik nu voornamelijk 3cmc. Ik denk dat het misschien ook aan de batch ligt maar ik ga er goed op.Ik vind het persoonlijk een slap aftreksel van 3mmc dus in mijn ogen is het het niet waard. Maar zag dat je in een 3mmc binge zat. Heerlijk spul maar pas ermee op❤️
Wat voor dosis gebruik je?Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik. Ik heb echt van alles gebruikt maar gebruik nu voornamelijk 3cmc. Ik denk dat het misschien ook aan de batch ligt maar ik ga er goed op.
Het is ongelofelijke bende, rotzooi.Wat voor dosis gebruik je?
Ik merk vooral dat het snel uitwerkt en ik elk uur moet bijnemen (90mg ong). En dat vind ik vrij fors als ik het vergelijk met bijv. hoe ik op xtc ga. Waarbij 2-3 keer op een avond prima is
Natuurlijk is het rotzooi, maar is dat niet met elke drugs zo? ik (en vast vele met mij) zullen de laatste zijn die dat zou ontkennen.Het is ongelofelijke bende, rotzooi.
Stop ermee en luister niet naar anderen die zelf grote problemen hebben.
Je bent je eigen proefkonijn.
Beter 3 of 4 keer per jaar xtc en het daar bij houden.
Natuurlijk is het beter om niets te gebruiken, dat bedoel ik niet te zeggen.Natuurlijk is het rotzooi, maar is dat niet met elke drugs zo? ik (en vast vele met mij) zullen de laatste zijn die dat zou ontkennen.
Natuurlijk is het beter om niets te gebruiken, dat bedoel ik niet te zeggen.
Er zijn wel degelijk gradaties te maken, ook omdat naar sommige middelen meer onderzoek is gedaan.
Dat is bij research chemicals nauwelijks het geval. 3-cmc is behoorlijk slecht, het chlooratoom is niet echt gezond zeg maar…
De cravings zijn voor sommigen heel lastig te weerstaan.
Beter blijf je van die troep dus af.
En daarbij ben jij in alle eerlijkheid ook geen goed voorbeeld hoe je er mee om gaat.
Dat is bij mdma veel minder. Minder cravings, minder verslavend, meer onderzoek naar gedaan.
Minder slecht voor je bij verantwoord gebruik.
Ja je hebt gelijk. Maar ik spoor niemand aan om te gebruiken, geef alleen mijn mening/ervaring (daar is deze site ook voor bedoeld, toch?)Natuurlijk is het beter om niets te gebruiken, dat bedoel ik niet te zeggen.
Er zijn wel degelijk gradaties te maken, ook omdat naar sommige middelen meer onderzoek is gedaan.
Dat is bij research chemicals nauwelijks het geval. 3-cmc is behoorlijk slecht, het chlooratoom is niet echt gezond zeg maar…
De cravings zijn voor sommigen heel lastig te weerstaan.
Beter blijf je van die troep dus af.
En daarbij ben jij in alle eerlijkheid ook geen goed voorbeeld hoe je er mee om gaat.
Dat is bij mdma veel minder. Minder cravings, minder verslavend, meer onderzoek naar gedaan.
Minder slecht voor je bij verantwoord gebruik.
Ho wacht even. Dit maak je er zelf van. Ik oordeel niet en heb je nergens geschetst als een ‘gare verslaafde’.Maar schets me niet af als een of andere gare verslaafde. Daar hou ik niet van, no offense.
Ben erg benieuwd naar die veel leukere alternatieven die minder slecht zijn. Vertel!Ho wacht even. Dit maak je er zelf van. Ik oordeel niet en heb je nergens geschetst als een ‘gare verslaafde’.
Alleen dat je op dit moment geen goed voorbeeld bent hoe je omgaat met 3-cmc.
Dat is gewoon zo en dat weet jij ook.
Het spijt me als het verkeerd op je over is gekomen. Liefde is alles, alles is liefde 🫶
Ik sloeg denk ik aan omdat je iemand anders iets vertelt over jouw doseringen, waarbij ik die ander wil beschermen en behoeden om 3-cmc te gaan gebruiken. Want het is echt bende en er zijn veel leukere recreatieve alternatieven. Die ook nog eens minder slecht zijn.
Dat is mijn mening.
Geniet van je dag, mijn bericht was niet vervelend bedoeld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."