Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-CMC

3-CMC

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:
Ik doe de laatste gram in een bommetje en dit hoofdstuk is voorbij geen 3cmc meer voor een hele tijd
Klik om te vergroten...
Op is op en koop niks meer
D
Diabeet0504Lid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Op is op en koop niks meer
Klik om te vergroten...
Zelf wel eens gedaan?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Diabeet0504 zei:
Zelf wel eens gedaan?
Klik om te vergroten...
Wat gedaan?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerste keer bom 1 gram en heb nu al steken in mijn hart. Het is al 2u15 minuten geleden sinds de laatste dosis dat was870mg ik vermoed dat dat genoeg tijd er tussen is ook al voel ik het nog. Normaal werkt dat maar een uur volgens internet en bij mij na 2 uur nog niet nuchter eerder 3 uur
D
Diabeet0504Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Wat gedaan?
Klik om te vergroten...
3cmc ben namelijk benieuwd waar je het vertrouwelijk kan halen doe nu vaak 3mmc maar ben toch eens benieuwd naar 3cmc
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Diabeet0504 zei:
3cmc ben namelijk benieuwd waar je het vertrouwelijk kan halen doe nu vaak 3mmc maar ben toch eens benieuwd naar 3cmc
Klik om te vergroten...
Vragen na een verkooppunt is niet toegestaan op het forum.
D
Diabeet0504Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Vragen na een verkooppunt is niet toegestaan op het forum.
Klik om te vergroten...
Excuses ben net nieuw zal het niet meer doen
In dat geval toch wel heel benieuwd naar hoe het voelt 3cmc
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Diabeet0504 zei:
Excuses ben net nieuw zal het niet meer doen
In dat geval toch wel heel benieuwd naar hoe het voelt 3cmc
Klik om te vergroten...
Ik vind het persoonlijk een slap aftreksel van 3mmc dus in mijn ogen is het het niet waard. Maar zag dat je in een 3mmc binge zat. Heerlijk spul maar pas ermee op❤️
D
Diabeet0504Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
Ik vind het persoonlijk een slap aftreksel van 3mmc dus in mijn ogen is het het niet waard. Maar zag dat je in een 3mmc binge zat. Heerlijk spul maar pas ermee op❤️
Klik om te vergroten...
Ja het is ook troep doe het niet vaak en ben gelukkig een persoon die goed van drugs kan afblijven heb van alles geprobeerd en ook best wel vaak al maar nooit echt dat ik het perse nodig had ben net toevallig 4 maand clean geweest ging prima is vooral belangrijk dat het leuk blijft en bij gelegenheden zie nu ook dat ik een enorm bericht getypt heb hahaha sorry
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Diabeet0504 zei:
Ja het is ook troep doe het niet vaak en ben gelukkig een persoon die goed van drugs kan afblijven heb van alles geprobeerd en ook best wel vaak al maar nooit echt dat ik het perse nodig had ben net toevallig 4 maand clean geweest ging prima is vooral belangrijk dat het leuk blijft en bij gelegenheden zie nu ook dat ik een enorm bericht getypt heb hahaha sorry
Klik om te vergroten...
Geeft niks! Goed dat je het in de hand hebt en veel plezier!🤗
D
Diabeet0504Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
Geeft niks! Goed dat je het in de hand hebt en veel plezier!🤗
Klik om te vergroten...
Jaa dankjewel gaat goed komen vermaak me wel🙃
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Torchic zei:
Ik vind het persoonlijk een slap aftreksel van 3mmc dus in mijn ogen is het het niet waard. Maar zag dat je in een 3mmc binge zat. Heerlijk spul maar pas ermee op❤️
Klik om te vergroten...
Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik. Ik heb echt van alles gebruikt maar gebruik nu voornamelijk 3cmc. Ik denk dat het misschien ook aan de batch ligt maar ik ga er goed op.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pepschepje zei:
Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik. Ik heb echt van alles gebruikt maar gebruik nu voornamelijk 3cmc. Ik denk dat het misschien ook aan de batch ligt maar ik ga er goed op.
Klik om te vergroten...
Wat voor dosis gebruik je?
Ik merk vooral dat het snel uitwerkt en ik elk uur moet bijnemen (90mg ong). En dat vind ik vrij fors als ik het vergelijk met bijv. hoe ik op xtc ga. Waarbij 2-3 keer op een avond prima is
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik zo’n 0,5gr verdeeld over de avond (snuif het) en
klopt, enorme cravings dat wel.
Maar het is ook niet te vergelijken met xtc, dat is natuurlijk totaal anders.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
jackhan zei:
Wat voor dosis gebruik je?
Ik merk vooral dat het snel uitwerkt en ik elk uur moet bijnemen (90mg ong). En dat vind ik vrij fors als ik het vergelijk met bijv. hoe ik op xtc ga. Waarbij 2-3 keer op een avond prima is
Klik om te vergroten...
Het is ongelofelijke bende, rotzooi.
Stop ermee en luister niet naar anderen die zelf grote problemen hebben.
Je bent je eigen proefkonijn.

Beter 3 of 4 keer per jaar xtc en het daar bij houden.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Het is ongelofelijke bende, rotzooi.
Stop ermee en luister niet naar anderen die zelf grote problemen hebben.
Je bent je eigen proefkonijn.

Beter 3 of 4 keer per jaar xtc en het daar bij houden.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is het rotzooi, maar is dat niet met elke drugs zo? ik (en vast vele met mij) zullen de laatste zijn die dat zou ontkennen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pepschepje zei:
Natuurlijk is het rotzooi, maar is dat niet met elke drugs zo? ik (en vast vele met mij) zullen de laatste zijn die dat zou ontkennen.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is het beter om niets te gebruiken, dat bedoel ik niet te zeggen.
Er zijn wel degelijk gradaties te maken, ook omdat naar sommige middelen meer onderzoek is gedaan.
Dat is bij research chemicals nauwelijks het geval. 3-cmc is behoorlijk slecht, het chlooratoom is niet echt gezond zeg maar…
De cravings zijn voor sommigen heel lastig te weerstaan.
Beter blijf je van die troep dus af.
En daarbij ben jij in alle eerlijkheid ook geen goed voorbeeld hoe je er mee om gaat.

Dat is bij mdma veel minder. Minder cravings, minder verslavend, meer onderzoek naar gedaan.
Minder slecht voor je bij verantwoord gebruik.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeehond zei:
Natuurlijk is het beter om niets te gebruiken, dat bedoel ik niet te zeggen.
Er zijn wel degelijk gradaties te maken, ook omdat naar sommige middelen meer onderzoek is gedaan.
Dat is bij research chemicals nauwelijks het geval. 3-cmc is behoorlijk slecht, het chlooratoom is niet echt gezond zeg maar…
De cravings zijn voor sommigen heel lastig te weerstaan.
Beter blijf je van die troep dus af.
En daarbij ben jij in alle eerlijkheid ook geen goed voorbeeld hoe je er mee om gaat.

Dat is bij mdma veel minder. Minder cravings, minder verslavend, meer onderzoek naar gedaan.
Minder slecht voor je bij verantwoord gebruik.
Klik om te vergroten...
Zeehond zei:
Natuurlijk is het beter om niets te gebruiken, dat bedoel ik niet te zeggen.
Er zijn wel degelijk gradaties te maken, ook omdat naar sommige middelen meer onderzoek is gedaan.
Dat is bij research chemicals nauwelijks het geval. 3-cmc is behoorlijk slecht, het chlooratoom is niet echt gezond zeg maar…
De cravings zijn voor sommigen heel lastig te weerstaan.
Beter blijf je van die troep dus af.
En daarbij ben jij in alle eerlijkheid ook geen goed voorbeeld hoe je er mee om gaat.

Dat is bij mdma veel minder. Minder cravings, minder verslavend, meer onderzoek naar gedaan.
Minder slecht voor je bij verantwoord gebruik.
Klik om te vergroten...
Ja je hebt gelijk. Maar ik spoor niemand aan om te gebruiken, geef alleen mijn mening/ervaring (daar is deze site ook voor bedoeld, toch?)
En misschien ga ik er op dit moment ook (weer) helemaal niet goed mee om, dat klopt. Maar als je zou weten waar ik vandaan kom, zou je het beter begrijpen. En ook dat mogen zeker geen excuses zijn voor gebruik. En ja, ik weet hoe snel het kan gaan allemaal. Maar schets me niet af als een of andere gare verslaafde. Daar hou ik niet van, no offense.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pepschepje zei:
Maar schets me niet af als een of andere gare verslaafde. Daar hou ik niet van, no offense.
Klik om te vergroten...
Ho wacht even. Dit maak je er zelf van. Ik oordeel niet en heb je nergens geschetst als een ‘gare verslaafde’.
Alleen dat je op dit moment geen goed voorbeeld bent hoe je omgaat met 3-cmc.
Dat is gewoon zo en dat weet jij ook.

Het spijt me als het verkeerd op je over is gekomen. Liefde is alles, alles is liefde 🫶

Ik sloeg denk ik aan omdat je iemand anders iets vertelt over jouw doseringen, waarbij ik die ander wil beschermen en behoeden om 3-cmc te gaan gebruiken. Want het is echt bende en er zijn veel leukere recreatieve alternatieven. Die ook nog eens minder slecht zijn.
Dat is mijn mening.

Geniet van je dag, mijn bericht was niet vervelend bedoeld.
B
BDFLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeehond zei:
Ho wacht even. Dit maak je er zelf van. Ik oordeel niet en heb je nergens geschetst als een ‘gare verslaafde’.
Alleen dat je op dit moment geen goed voorbeeld bent hoe je omgaat met 3-cmc.
Dat is gewoon zo en dat weet jij ook.

Het spijt me als het verkeerd op je over is gekomen. Liefde is alles, alles is liefde 🫶

Ik sloeg denk ik aan omdat je iemand anders iets vertelt over jouw doseringen, waarbij ik die ander wil beschermen en behoeden om 3-cmc te gaan gebruiken. Want het is echt bende en er zijn veel leukere recreatieve alternatieven. Die ook nog eens minder slecht zijn.
Dat is mijn mening.

Geniet van je dag, mijn bericht was niet vervelend bedoeld.
Klik om te vergroten...
Ben erg benieuwd naar die veel leukere alternatieven die minder slecht zijn. Vertel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."