Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 4F-MPH.

1e keer 4F-MPH.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jezus gast, ik snap dat het niet een hele spannende ervaring was maar dit is toch geen report? Dit is meer alsof je op een kaartje schrijft 4fmph genomen, viel tegen
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kevin761990 zei:
Ik heb nog geen specifieke hobby erbij. 🤭
Klik om te vergroten...
Waarom ga je niet diamond painting doen?? Ik vind het leuk.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb afgelopen dinsdag voor het 1st 4F-MPH ingenomen. Ik begon met 3 pellets van 25mg, ik raakte in de stemming om mijn muziek op het hoogste volume te zetten.
2 uur later rond 16.00 besloot ik nog 2 pellets erbij te nemen, ik ging knarsetanden ervan.
Ik heb het erbij gelaten en zat in een gefocuste euforische roes. Niet energiek.
Toen ik 00.00 wou gaan slapen na het nemen van oxazepam 50mg raakte ik in een vredige roes en vervolgens in slaap.
S'ochtends was ik misselijk bij het wakker worden, nadat ik eenmaal mijn medikinet had ingenomen voelde ik mij normaal,
Ik heb een urinecontrole moeten doen, (steekproef gewijs) niets geïndiceerd.
Niet verstandig in mijn situatie, maar ik heb wel een lekkere dag gehad.
Overigens ik had totaal geen eetlust.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je al een hobby gevonden ? 😉
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ChefCurry zei:
Heb je al een hobby gevonden ? 😉
Klik om te vergroten...
Ik heb nog geen specifieke hobby erbij. 🤭
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wtf?! 3 x 25mg 4F-MPH???!!! Dat is 75mg🤦😖 Ik neem door de weeks mijn dagelijkse Rilatine vr mn ADHD en 4f-mph is dan eerder een weekend rilatine vr mij, lekkere focus, zin om bezig te zijn met bepaalde structuur, sociaal, heel lichtjes euforisch. Qua dosis, is 22.5-25mg mijn reguliere dosis, 1x 37.5mg, maar tov 25mg weinig verschil. Je weet toch dat dit een potente Rilatine (Methylfenidaat) rc is en je hier geen pure amfetamine, laat staan entactogene effecten moet van verwachten? Dat jij hier fckng 75mg v binnen speelt...is zooooo zinloos en heb je gewoon de volledig verkeerde verwachtingen van dit stofje. Neem dan gewoon 4-FMA fzo e🤷👋

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."