Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Justice is lekkerrr!"
"PsyTekz zei: Dit dus! Een grote reden waarom ik gestopt ben met blowen. Zeker 17 jaar ging er geen dag zonder marihuana. Was ook wel een doorstokte blower met hoogtepunten van gemakkelijk 3 tot 5 gram per dag. Met vrienden op bezoek of een verse voorraad in huis kon er zelfs makkelijk 10 gram doorheen. Op het einde van de rit werd dat gereduceerd naar 1 jointje overdag en maximum 2 in de avond. Vooral door wat je hier aangeeft en in dit artikel besproken wordt. In de beginjaren was blowen plezier, rust, een ADHD killer. Ik gaf geen zeik om wat er rond mij gebeurde als ik mega stoned of high een winkel, bioscoop, pittazaak binnen stapte. Bij vrienden, familie, thuis helemaal geen schaamte. Naarmate de jaren vorderden en ik ouder/volwassener werd begonnen deze gedachten meer te komen. 1st blowen en daarna de mindgames. "Ik ben te stoned en moet straks nog dingen doen." "Wat denken de mensen allemaal niet van mij hier in de rij aan de kassa" "Wat als mijn oom ziet dat ik stoned ben" Kortom ik kon niet meer genieten van het stoned zijn op veel plaatsen of omgevingen. De enige momenten dat het wel nog "leuk" leek was in de avond op de bank, en dan nog begon de gedachtencarousel rondjes te draaien als een gek. Vorig jaar ben ik dan even gestopt en terug opnieuw begonnen en dat grote verschil in gedachtegang was meteen merkbaar. Daarom al bijna 10 maanden blowvrij. De plant en zijn kwaliteiten word hier zeker ook nog geaprecieerd, het ruikt lekker en de bloem op zich is iets mooi. Maar aan het blowen zelf heb ik persoonlijk nog weinig veel plezier. Klik om te vergroten... Ik ben niet vrijwillig gestopt en doe het al 29 jaar. Ik heb juist heel zelfverzekerd gevoel als ik het doe. Alleen slecht voor mijn libido."
"Mevrouw Pløp zei: Je moet het ook niet wassen met badschuim Klik om te vergroten... Met badzout misschien?"
"Mijn leukste ervaring: Toch wel met blowen, Ik was knetterstoned en ik stond met wat vrienden te bestellen bij een snackbar en kreeg een enorme lachkick. Het bestellen ging voor geen meter. Ik lachte zó vreselijk ongecontroleerd dat die mensen echt dachten dat ik niet spoorde. Ik voelde mij super prettig toen. Slechtste ervaring: Dat was na een lange periode van speed en mdma gebruik dat ik totaal paranoïde werd. Ik begon te hallucineren en dacht dat mensen mij wouden aanvallen. Heeft geresulteerd in een opname bij de ggz. Zo heftig was het."
"Dopemonster zei: Of je moet heel waus zijn om deze te begrijpen, of deze slaat nergens op😂 Klik om te vergroten... De slechte ervaring is de leerzaamste. De leuke ervaringen leer je niet van meestal."
"Ik slik al een tijdje medikinet. Maar het helpt niet. Mijn concentratie stoornis wordt alleen maar erger. Ik heb weleens dat bij volwassenen met adhd de werking van methylfenidaat over kan gaan. En dat dan dexamfetamine goed kan helpen. Is dit raadzaam? Groetjes Kevin"
"Goed slapen scheelt al veel."
"Ik respecteer de df regels, dus ik vraag alleen tips bij online zoektochten om wat drugs te kopen. Ik heb een tor browser, vpn verbinding, hoogste veiligheid settings, scripts worden niet gerund en op hidden wiki geprobeerd wijzer te worden. Ik heb duidelijk adhd want ik ben te druk om alles te volgen. Ik ben zo maagd met dit soort dingen... En ik ben bevooroordeeld wbt angst dat als ik het darkweb op ga misschien ongevraagd geconfronteerd word met content die ik echt ziek vind. Vast niet als ik alleen op drugs aanbod browse. Ik kan wel wat tips gebruiken om succesvol te proberen om kwaliteit te kunnen vinden. Ik weet ook van de link om scammers te achterhalen."
"Ik mag gecontroleerd worden op cannabis en alcohol, en er zijn in principe geen restricties, op huisregels na. En ik denk dat mijn huidige omgeving mij aan de drugs helpt. Ik krijg bij soms positieve uc 3 dagen geen verlof. Ze kunnen me niet meer naar de bajes sturen. Ik zal mijn plan wel met de behandelcoordinator bespreken. Als ik nu thuis was zou ik het op cannabis houden. Maar aangezien mijn situatie voorlopig gewoon in een omgeving is die vooral op een stalinistische fusilatie plaats lijkt waarin ik me niets anders doe dan ergeren constant ga ik verder met drugs."
"Snoozerboy5000 zei: Euh... grootste junk actie Ja toch wel wanneer je gaat zoeken naar dope die er helemaal niet is onrustig/zoek gedrag word ik sowieso naar van Dus ga extra naar als ik het zelf heb Klik om te vergroten... Ja, ik ken dat gedrag, restjes zoeken en zo. Beschamend vond ik het."